26. Januar 2020 01:53:42
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29051005
5880 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
hvordan fandt i ud af af at i havde pco/pcos
mathine
hej

jeg er en lidt ovægtig på snart atten, og jeg sidder lidt i den situation, at jeg ikke rigtig kan få taget mig sammen til at tage til læge, for jeg sidder i den klemme at jeg har haft min menstrution siden før jul med kun korte ophold, og senest fra marst til nu uden stop, jeg har givet op med at holde styr på det, for i langtid var det sådan at jeg skulle se langt efter min mens, der gik oftes 2-3 mrd mellem mine mens og da jeg er lidt overvægtige mente jeg at den manglende mens skyltes dette. jeg kan dog relaterte til problemer med mens og sliktrangen, trætheden og overvægten/tab af dette, men har ikke den uønskede hår vækst, jeg er noget rådvild og ikke særlig vild med at skulle ned til min mandlige læge mens jeg har min mens, så jeg faldt jeg over dette forum og læste omkring pcos/pco og kunne godt se mig i nogle af de beskrevene tingBlush

så hvordan fandt i ud af det Confused

www.raeveroed-hermelin.dk
Nita23
Hej
jeg fandt ud af det da jeg helt mangler min mens.
og så havde jeg en læge studerne så lige havde læst om pco.
du kan få det chekket ved en blodprøve og så når din mens er over kan du blive scannet for at se om du danner oviale cyster.
ang hår problemer er det ikke alle så har det, og ved også at mange først får det sener i forløbet der i bladt mig selv.

håber at det kan hjælpe dig til at få nogen svar.
hilsen Nita Smile

mathine
okay, tak. hva delen siger man så lige til lægen, jeg har den største skræk for alt der ender på læge, Blush og med mens jeg ved ikke rigtig hvornår den holder, da det jo er ved at være 4 mrd jeg har haft den og den sidste 1½ mrd uden stop Sad

www.raeveroed-hermelin.dk
Nita23
Syntse at du skal sige til din læge at du gerne ville have teskte blodet for homoner og for insulin med mistanke på pco.
og så tag den der fra.
hvis du skal scannet er der næsten altid ventetid da dette forgår på sygehuset. så det kan give dig tid til at din mens kan stoppe.

Bette
blev sendt til læge af min kosmetolog som selv havde pco, fordi hun syntes jeg var "for dunet" og sagde så til lægen at kosmetolog havde sagt jeg skulle have en blodprøve der hed androgentest. Hrefter så læge tallene og sendte mig til gynækolog for de var dog helt forkert.

Det er så over 10 år siden

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
PCOS efter overgangsalderen - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 24-02-2014 21:29
KISS kost-Hvordan? Kost og motion 3 22-02-2014 20:48
Hvordan bevarer man håbet? Prøver at blive gravid 2 19-02-2014 13:31
Ældre med PCOS PCO Brevkasse 8 20-01-2014 22:23
PCOS- Ingen hjælp:( PCO Brevkasse 2 13-01-2014 07:53
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende