19. April 2021 07:10:08
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29447750
5464 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
forundersøgelse på Fertilitetsklinikken i brædstrup
pia0507
Puha er mega nervøs skal til forundersøgelse på Fertilitetsklinikken i brædstrup på onsdag kl 11. Er der nogle der er i behandling eller har været i behandling der ude??
Jeg er en ung overvægtig pige på 28 som fik konstateret pco i marts 2008..
Har været til forsamtale på fertilitetsklinikken i brædstrup og har fået at vide at jeg skal smide ca 30 kg. startede i starten af maj ved diætisten på horsens sygehus og har til dags dato 5/7-2010 tabt mig 5 kg og har fået min mens for første gang i ca 4 år, så nu håber vi at vi kan blive gravid på naturligvis

melinka
jeg har en veninde der har været i behandling der. Det var hun rigtig glad for.
Held og lykkeSmile

Bimse
Hej Pia.

Jeg håber ikke jeg kommer til at lyde alt for pessimistisk, for det er ikke hensigten. Jeg har bare lige et spørgsmål - du skriver at du er overvægtig - kan du så godt få hjælp til fertilitetsbehandling????
Eller du er måske ikke ret overvægtig?

Held og lykke med samtalen Fingerscrossed

Bimse.

Karina
Hej Pia /Bimse

En forundersøgelse er hvor man sammen med klinikken finder ud af hvad der skal ske, og muligvis skal du tabe dig inden man går igang med behandling.

Jeg har selv været i behandling på Skive Fertilitetsklinik og fik af vide til forundersøgelse, at jeg skulle ned på en BMI 29 inden de kunne hjælp mig. Det er hårdt at få af vide, men man gør det jo gladeligt, når man får af vide at chancerne derved optimeres.. Smile

Jeg ved også at reglerne for hvilken BMI man skal ned på, er forskellig fra klinik til klinik...Smile

Jeg krydser fingre for dig... FingerscrossedHug og ønsker dig held og lykke Rose
Har en dreng fra november 2009 vha ICSI

og har siden forsøgt at få nummer to.

skal nu igang hos Ciconia med ICSI efterår 2014.

pia0507
Fik den besked i dag at jeg skulle tabe mig ca 30 kg inden jeg kunne komme i behandling. så nu er det bare med at klø på

Har været til forsamtale på fertilitetsklinikken i brædstrup og har fået at vide at jeg skal smide ca 30 kg. startede i starten af maj ved diætisten på horsens sygehus og har til dags dato 5/7-2010 tabt mig 5 kg og har fået min mens for første gang i ca 4 år, så nu håber vi at vi kan blive gravid på naturligvis

Karina
sender dig alt mulig energi - ja det er en god indstilling med bare at klø på...
jeg ved det er svært af erfaring, men må sige at jeg er overbevist om at Metformin hjalp mig et godt stykke af vejen...Smile

Fingerscrossed for dig...
Har en dreng fra november 2009 vha ICSI

og har siden forsøgt at få nummer to.

skal nu igang hos Ciconia med ICSI efterår 2014.

pia0507
Har tabt de første 1,4 kg så mangler kun 28,6 kg nu

dj84
Det er da flot med et vægttab på 1,4 kg. på lige lidt over 1 ugeGrin Hold godt fast i den nye "rutine" med kosten. Er selv ved at tabe mig, og ved kun alt for godt hvor svært det er med ale de fristelser man møder i hverdagen for ikke at snakke om weekenderne...puha!
K: PCOS - vægttab på 20 kg. M: nedsat sædkvalitet. beh. sted: OUH 3x hj.rul - neg. 2x IUI-H - neg. 1. IVF - ÆO 14/9 1 æg BP. 29/9 POSITIVSmile Lillemanden kom endelig til verden 13.6.11

Bimse
Hej Pia.

Tillykke med vægttabet Smile
Hvad har du dog gjort for at opnå så flot et resultat????

Fortsat god vind med det Fingerscrossed

Bimse.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Brædstrup Livsstilscenter - er der nogen der har været der ? Alt imellem himmel og jord 16 05-10-2011 09:24
Brædstrup Diætister /Kostvejledere 7 26-05-2011 21:47
Brædstrup i morgen Læge - Gynækolog 6 18-11-2010 17:16
1. besøg på fertilitetsklinikken Prøver at blive gravid 4 23-09-2010 14:12
Livsstilsscenter Brædstrup Læge - Gynækolog 7 16-09-2010 18:39
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende