17. August 2019 18:02:42
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28509565
5966 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Havemøbler?
hult
Er der nogen af Jer dejlige piger der har erfaring med den nye type havemøbler der er "vedligeholdesesfrie" og er lavet af alu, polywood, polyrattan, texline m.m. Er de virkelig uden vedligeholdelse og kan de modstå vind og vejr? Og vigtigst, braser de nemt sammen Confused

Er lige brast igennem en grøn plastic 5-positionsstol og har slået mig af H.. til!! Angry
Har en meget usexet hudafskrabning på toppen af den ene balde nu og har sq ondt i ryggen og den ene arm. Det er anden gang en af de stole braser sammen, da vi tog i Jysk for at bytte den første, skulle de hverken se bon eller garanti, de var vant til at det skete! Shock Tror simpelthen ikke de kan tåle varmen, de møg stole, manden, et lille nips på 82 kilo, satte sig på den i aftes og den gav et knæk, vi gloede alle vegne på den men kunne ikke se nogen revne eller noget - og så hér i dag kom Fru Hult i fin stil med sin ladyshaver og skulle fjerne skoven på benene, fik lige sat måsen i sædet og SKRALD, så røg hun sq på røv og albuer! (Pardon my french Grin )

Så er faringer modtages gerne, orker ikke træmøbler der skal have træ.... noget ofte.
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
annatut
Ej Hult det er sku da trælst, kender desværre ikke de omtalte haver møbler, har selv et sæt i plast fra jydsk. Men det er da ikke for godt når man braser gennem en stol og jeg kender godt fornemmelsen da jeg prøvede det en gang til en stor fødselsdag med en del gæster, nej tænk en opmærksom hed jeg der lige fik.Blush ønmsker dig god bedring med hudafskrabningen.Hug
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

hult
Tak for det Anna Smile

Ja, piiiiiiinligt når sådan noget sker, naboen holder selvfølgelig fødselsdag i haven i dag med mange gæster og da braget så kom blev der heeeelt stille derinde! Sagde ikke selv en lyd, løb bare ind i huset hvor jeg var sikker på de intet kunne høre og så AVVVVVVVVVVV! Grin

Jeg sætter mig aldrig mere på de elendige stole, sidst det skete satte jeg mig for at sætte tallerkener på bordet og der kom en revne i sædet, denne gang gik den virkelig i stykker. Vi har stadig garanti på stolene så nu kan de få dem lige i nakken!
I hope you dance

www.hultshome.dk

smedeboel
Jeg er også vildt træt af mine, det er samme slags vi har sidste år var vi ned med 2 stk den ene da min svigerinde på 50 kg satte sig, det kan ikke være rigtig nu vil jeg have et andet i år så det er købt inden længe

www.123hjemmeside.dk/smedeboel
Lisette
Hæhæ... Ja, det er da lidt sjovt, selvom det gør NAS... Har selv flækket 2 taburetter, og selvom de var gamle og udslidte, tager det lige en bid af selvtilliden, og minder en om, at man ikke helt vejer 50 kg... Men godt selvironien er opfundet Pfft
Du lyder til at have det godt, hult? Sommeren hjælper lidt på det, ikke? Selvom varmen er slem i øjeblikket - men man kan jo håbe fedtet smelter af... Cool
Kender desværre ikke andet til plastic-havemøbler, end at de er noget JUKS Grin
Redigeret af Lisette d. 02-06-2009 20:49
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

hult
Lisette skrev:
Du lyder til at have det godt, hult? Sommeren hjælper lidt på det, ikke? Selvom varmen er slem i øjeblikket - men man kan jo håbe fedtet smelter af... Cool
Grin

Jo tak, Lisette, humøret er ved at stige igen, lige meget hvor tossede de læger er, kan de aldrig slå min humor ihjel og evnen til at se det komiske i mange situationer, det er ens evne til humor der gør at man overlever de til tider hårde stunder. Hug
I hope you dance

www.hultshome.dk

Lisette
Sådan hult! Grin - og netop humor ER det vigtigste!! Hvis den forsvinder er livsgnisten vel næsten lig nul hos os pco'ere...
Med ønsket om en lykkebringende sommer uden for mange ødelagte havemøbler! Pfft
Redigeret af Lisette d. 03-06-2009 20:25
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176