26. April 2019 16:45:46
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28121072
6028 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Metformin
Tilte
Hejsa

Jeg er netop startet på metformin, hvornår kan jeg forvente at mærke en forandring? Jeg har heldigvis ingen bivirkninger oplevet endnu, jeg er bare så spændt på det hele og ville ønske jeg kunne kigge bare en smule ud i fremtidenPfft

Hormonstimulation er også på tale, men ikke førend jeg har opnået en mens og min gynækolog er tilbageholdende for han er bange for at jeg kommer til at frigive alt for mange æg af gangen, nogen er jer der har erfaringer med den problemstilling?

God weekend
Normalvægtig kvinde fik juli 09, konstateret PCOS.
Har mirakuløst fået tvillinger for 5 år siden på trods. Vi har prøvet at gøre dem til storesøster og storebror, i 1½ års tid og nu ser det ud som om at jeg er gravid efter 8 ugers metformin og kostomlægning!!!

Tilte
Slet ingen ??
Har mirakuløst fået tvillinger for 5 år siden på trods. Vi har prøvet at gøre dem til storesøster og storebror, i 1½ års tid og nu ser det ud som om at jeg er gravid efter 8 ugers metformin og kostomlægning!!!

Lisette
Hej Wink - jeg kender ikke til hormonstimulation, men under emnet "hormoner" kan det være, der er nogle indlæg?...
Redigeret af Lisette d. 31-07-2009 10:57
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

micha
Hej

Hos mig kom virkningerne langsomt, men i løbet af 3-6 måneder blev min akne betydeligt forbedret, mine menstruationer begyndte at komme med 31 dages mellemrum (og har gjort det siden), og jeg oplevede for første gang i mine voksenår hvad mæthedsfornemmelse er! Jeg får metformin 500 mg. x 2 dgl., og har det rigtig godt med det. Jeg tabte desuden knap 10 kg (ned til idealvægt) uden at ændre på min levevis (sund kost og motion dagligt). Så vær tålmodig og glæd dig!!!

Knus fra Micha
Fik konstateret PCO i 2004, men har vidst at der var noget galt siden mine tidlige teenageår. Er nu i fertilitetsbehandling på Herlev Hospital.

Tilte
Mange tak Micha, synes ikke at jeg kan mærke noget endnu, men der er jo også kun gået 3 uger Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Metformin?? Er blevet gravid 4 21-10-2014 20:30
Kan det passe at Metformin øger chancen for at få drenge børn? Metformin eller anden medicin 5 21-10-2014 12:42
Svær start med Metformin... Metformin eller anden medicin 1 21-10-2014 12:38
Skal man have Metformin Metformin eller anden medicin 2 25-09-2014 20:33
Metformin uden graviditetsønske? Metformin eller anden medicin 7 05-06-2014 13:39
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke