29. Maj 2020 11:23:00
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29566313
5838 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Erfaringer med Atkins ThickenThin not/Starch Thickener?
Cherrylady
Er der nogen der har prøvet Atkins ThickenThin not/Starch Thickener og hvad syntes du?Confused

Den kan købes online på dialife.dk men er ret dyr så det kunne være dejligt med andres erfaringer inden jeg investerer. Det ville betyde meget for min livskvalitet at kunne jævne sovser med andet end fløde, så jeg har overvejet læææænge at prøve det.

håber at der er andre der vil dele deres erfaringer - ellers må jeg få mine egne Wink

Cille30
Jeg har intet forstand på det ( dialife ) Men har lige været inde og tjekke hjemmesiden, som du havde skrevet ned..

Men det er da dyrt, men hvis det kunne hjælpe en, så var det jo skønt. Grin

Hvis du ikke finder andre erfaringer med andre herinde & du selv få dine egne erfaringer med det!! Vil du så ikke give mig besked om det er godt? For så vil jeg også gerne prøve det. Smile
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Cherrylady
johannesbrødkernemel er det også helt uden kulhydrater?

det lyder rigtigt spændende! det må vi høre mere om!

jeg skal nok skrive hvis jeg køber og prøver!

jc6700
Efter at have fået en temlig tynd flæskestegssovs, så så jeg mig nødsaget til at prøve dette. Jeg har som du flere gange været inde og kigge på det, men fundet det for dyrt.

jeg har søgt lidt på udenlandske sider, men har ikke rigtig fundet et billigre sted at købe. Så jeg måtte bøje mig, og få det afprøvet.

Jeg kan kun sige: Respekt.

Den første sovs jeg lavede kom der ca. 1 tsk. fuld i, og den blev pænt tyk. Faktisk så tyk at det næsten smagte forkert. De efterfølgende gange har jeg tilsat det gradvis, og jeg må sige, det er simpelthen min nye ven, når jeg forsøger at være bare lidt normal.

Jeg kan kun anbefale det. Det er alt sammen plantefibre, så ifølge pakningen er der ingen kulhydrater i. Jeg syntes dog det næsten er for godt til at være sandt, så jeg bruger et kun af og til. F.eks til flæskestegen eller lignende ting.

Cherrylady
så har jeg prøvet ThickenThin not/Starch Thickener!

det er genialt!!!GrinGrin

Nemmere at bruge en den fordums sovsejævner , klumper ikke og ændrer ikke smagen. Jævner så det bliver pænt, fløjsagtigt og rigtigt lækkert!

Kan anbefales!

jeg har prøvet flæskestegssovs, grydestegssovs og er sikker på det også kunne være godt til frugtgrød til når jeg skal have gæster.
Redigeret af Cherrylady d. 19-10-2009 16:24

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Erfaringer med barbering og laser i ansigtet søges! Hårvækst og hårtab 8 04-11-2014 21:26
Erfaringer med Ciconia i Århus Prøver at blive gravid 2 21-10-2014 12:47
Erfaringer med zoneterapeut Kim Wena Alternativ behandling 1 21-01-2014 10:47
Søger erfaringer med pergotime:) Prøver at blive gravid 3 27-09-2013 13:04
Homopat erfaringer? Alternativ behandling 16 11-06-2012 10:32
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende