Og jeg har været i haven hele dagen, så nu sidder jeg hér og værker alle vegne, går som en gammel kone og ligner sikkert også en! 
Jeg elsker vores lille have, jeg kan få timer til at gå derude - vi har haft denne have i 4 år nu og da vi flyttede ind var det en gammel, overgroet have, så jeg har leget "have arkitekt" og ændret på alt, det eneste tilbage fra den gamle have er 2 rhododendron og en opstammet pil tror jeg det er.
Jeg er allergiker og kan ikke tåle at have jord indendørs så jeg går lidt blomster-amok i haven Indendørs har vi silkeplanter, de er imponerende livstro, (men de er skisme dyre ind imellem!) de skal bare støves af og 2 gange om året bliver de vasket og hængt på tørresnoren, herligt syn!
Har lagt nogle billeder fra i dag ind på vores blog, http://hultsworld... (havde helt glemt vi havde en blog og den er langt fra opdateret!) den er på engelsk, da vi har flest besøgende fra USA og andre steder end lige DK.
Fortsat god søndag til alle..... uh, må lige ud igen tra la la........av mine ømme stænger.....tra la la .......
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance
www.hultshome.dk |