24. Maj 2017 09:44:50
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 22805584
5754 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Øv øv øv øv øv....
skirk
Efter div. forhindringer kom jeg endelig i menopur beh. i starten af august.
Skulle efter 7 dage til kontrolscanning, der desværre viste en cyste på v æggestok og behandlingen måtte stoppes. Skulle tage provera i 10 dage for at fremprovokere en blødning. Fik allerede blødning efter 5 dage, og tog igen til scanning. Men cysten var der stadig. Skulle vente 14 dage for at igen at komme til scanning. Her så det ud til at cysten var ved at gå til grunde, så fik en ny omgang provera. Fik så blødnig og skulle til scanning i går. Men cysten var der endnu.
Nu skal jeg tage p-piller i en måned og så komme til scanning når jeg får blødning i forb. med pausen.

Hold op hvor er det frustrende at jeg ikke bare kan komme igang med menopur behandlingen.
Var indstillet på at der højst sandsynligt skulle flere insemineringer til før det lykkedes, men havde ikke troet det skulle være så besværligt overhovedet at komme til den ægstimulerende behandling.

Er der andre der har samme dumme erfaring med at danne cyster der bremser behandlingen?

Nogen der har erfaringer med p-piller for at få cyster væk?

forglemmigej
Jeg kan desværre ikek svare på dine spørgsmål, men jeg ville bare lige sende dig et kram Hug
Hilsner fra,
Majbritt

Normalvægtig PCO'er.

ika
Hej Skirk

Da vi gik i gang med behandling var jeg, som dig, heller ikke indstillet på alle de problemer og forhindringer man kan komme ud for på vejen... Efter en af mine behandlinger, hvor jeg var blevet overstimuleret, havde jeg flere store cyster, men de forsvandt alle sammen efter en måned på p-piller. En gang fik jeg også cyster, som jeg forsvandt af sig selv efter en måneds behandlingspause - uden p-piller. Jeg tror almindeligvis at de falder til ro når hormonstimuleringen afbrydes. Jeg krydser fingre for at dette også er tilfældet for dig! Og mange gange held og lykke med behandlingen!

Ika

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0