03. August 2020 17:22:51
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29965794
5841 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Tag p-piller og vælg den forkerte mand(!)
Lisette
Den største grund til, jeg ikke vil tage p-piller er, at man bliver tiltrukket af den forkerte mands feromoner (hormonelle duftstoffer)! I stedet for at blive tiltrukket af en mand med det modsatte immunforsvar, hvilket gør ens børn stærke, bliver man tiltrukket af en med det samme immunforsvar! Giver det så svagelige børn eller hvad?!

Jeg har altid synes, det var ubehageligt at tænke på - og værre blev det, da jeg opdagede, at jeg blev lidt tiltrukket af de mandlige familiemedlemmers DUFTE - føj for /@%+! Altså ikke af dem selv, kun duftene, men det er da ret ulækkert alligevel!...

Har nogle af jer gjort sig tanker om det samme? Wink
Redigeret af Lisette d. 25-11-2009 13:37
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Tytteas
Ja, uh, den har jeg tænkt meget over Blush

Jeg havde en kæreste da jeg begyndte at tage p-piller for nogle år siden for at få regelmæssige menstruation... og, ja jeg ved ikke om det allerede var på vej, men da vi var sammen efter jeg var begyndt på dem kunne jeg bare mærke at det her ikke duede og at tiltrækken ikke rigtig var den samme mere... men tænkte at det nok bare var fordi det var længe siden jeg var blevet forelsket i ham, og at den jo nok ophørte helt naturligt
... nå men vi holdte op med at have noget med hinanden at gøre, og det var egentlig ikke noget der rørte mig vildt meget, havde ikke totalt nedtur og kærstesorger ect... men efter et år holdt jeg så op med de p-piller... og så begyndte det pludselig at gå mig mere og mere på at vi bare var holdt op med at snakke sammen, at vi ikke havde set, snakket eller skrevet med hinanden i et år og at jeg gerne ville have ham ind i mit liv igen, om ikke andet så bare som ven og fik flere og flere drømme som han var med i... og efter nogle måneder skrev jeg så til ham på hans fødselsdag og det gav mig en yderst uventet glædesfølelse, næsten som dengang man var hovedkuls forelsket, det holdte så lidt op igen da jeg opdagede han havde en ny kæreste hehe... men jeg var vildt glad for vi skrev lidt sammen engang imellem igen, og blev vildt glad hvergang Grin men samtidig begyndte jeg så også at tænke mere og mere på ham og længes efter tiden vi havde sammen... som om jeg gennemgik en mild, men nogle gange lidt konstant hjertesorg :/ hmmm... og så for en måned siden var jeg så sammen med ham igen fordi jeg var i byen der hvor han bor... og jeg var ekstremt glad for at se ham, men det har så lige sat mig på en 2 årig forsinket rutschetur af hjertesorg Blush så... ved ikke om det har noget med p-pillerne at gøre... men ssynes det er lidt mærkvædigt og besynderligt... men det kan selvfølgelig oss bare være det hele er et tilfældigt sammentræf og at det var sket uden jeg havde taget pillerne... men still...Wink

Desuden... så må jeg give dig ret, det ville sgu være ubehageligt at blive tilrukket af familiemedlemmer hehe Smile det synes jeg så ikke lige at jeg har oplevet, men yikes, hvis jeg gjorde hehe Smile holder af familien...meeeeeeeen Pfft

Lisette
Ja, hæhæ - men det er altså ikke dem selv, bare duftene, som man godt synes kunne sidde på en potentiel kæreste, og derfor er det lige lovlig mærkeligt Grin - og din historie lyder også lidt strange, det kunnne måske godt være p-pillerne? Smile
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
P-piller og isotretinoin Uren hud og Akne 1 11-06-2014 15:30
tør ikke tage p piller... P-piller 1 04-09-2012 09:11
p-piller vs. p-ring P-piller 5 13-12-2011 14:48
...Nå, mine æg sover stadig efter 2 mdr. på p-piller!! Prøver at blive gravid 3 22-11-2011 19:51
øko piller eller Homøopatisk medicin Metformin eller anden medicin 1 27-10-2011 13:58
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke