22. September 2018 17:49:21
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26828855
6030 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Øv øv øv
Henner
Har lige haft Svend Lindenberg i røret og af de 7 æg jeg fik taget ud i onsdags og som så fine ud i går er der ingen af dem der kan bruges til oplægning i dagSad
Vi har snart været i gang i 2 år og været gennem 3xhjemmeforsøg, 3xiui og 4xivf. 2 gange har jeg været indlagt for overstimulation, anden gang meget voldsomt og det var endda uden at have fået sat æg op, hvilket lægerne ikke forstod kunne resultere i så voldsom overstimulation. Vi har holdt pause i 6 mdr hvor vi har lagt kost totalt om og spiser meget stramt som vi PCOér skal, jeg har fået akupunktur, spiser vitaminer og indstillet mig løb (selvom jeg var igang med at træne op til halvmarthon) fordi jeg havde hørt løb kunne skade æg. Jeg har ingen chancer taget, holdt underlivet varmt med store trusser, ingen alkohol, intet jeg ikke må og så går det alligevel galt.
Fordi jeg så nemt bliver overstimuleret er jeg langsom blevet trappet op med Gonal-f denne gang, har taget indsprøjtninger i 27 dage og de 20 af dagene har jeg også taget Orgalutran, en indsprøjtning som gør at man ikke pludselig får spontan ÆL.
Vi har stadig alle vores forsøg tilbage i det offentlige, da 2 ivf har været privat og ved de 2 ivf på Hvidovre har der ikke været noget at lægge tilbage, så tæller det ikke som et forsøg, men hvor længe orker man blive ved???

Hvordan er jeres andres historie??
Jeg kan ikke gøre for at jeg har PCO, men jeg kan gøre noget ved detWink
Efter 3,5 års fertilitetsbehandling uden positive resultater, nu i uge 35+1 med donoræg Yes

solsikken
Øv hvor træls. Jeg har været i behandling i ca. 2 år og er ligeledes meget svær at stimulere. Jeg får hormoner i rigtig mange dage, og bliver rigtig dårligt at det. Jeg er blevet gravid efter IVF men ligger p.t. på sygehuset med overstimulation så jeg ved godt hvor træls det er. Føler med det og håber virkelig det lykkes for Jer.

Hellar
Jeg føler SÅ meget med dig!!! Jeg/vi har været i gang i 4 år incl. pauser og jeg har slet ikke tal på diverse forsøg og projekter vi har været med i ... lige nu går jeg og venter på mens så jeg kan komme igang med 2. ICSI. Det er lige før at jeg vil påstå, at for mig har skuffelserne når lægen har ringet og sagt at vi ikke behøvede at komme til ÆO været større end selve graviditetstestene.
Du har sandelige gjort alt hvad du kunne for at sikre de bedste betingelser ... stor respekt for det!! For mig har det været rigtig vigtíg at tage nogle pauser indimellem .. Håber du får modet til at forsøge igen !!! Håber det lykkes for dig (og migSmile)
Mange tanker og knus fra Helle
Redigeret af Hellar d. 16-10-2009 13:26

annatut
Sender lige et stort kram til digHug og håber du en dag får det du ønsker dig mest i verden.
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

hult
Det er jeg ked af at høre Henner - varme og trøstende tanker til dig og din mand
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
Henner
Tak for alle jeres trøstnde ord, det hjælper rigtig meget.

Lige nu skal jeg nok bare være glad for at der ikke var nogle æg at ligge tilbage. Jeg har lige været en tur hos Svend og igen er jeg overstimuleret, jeg slipper dog for indlæggelse da jeg ikke har væske i bughulen(endnu) så jeg ligger på sofaen og bare krydser fingre for det ikke bliver værre så jeg igen havner på hospitalet. Tror Svend har fået sin sag for med mig, han lovede mig 100 % at jeg ikke ville blive overstimuleret denne gang, nok også derfor jeg har trukket den lidt med at opsøge ham på trods af smerter, men i morges kunne jeg sgu ikke holde det ud mere og jeg var klar over hvor det bar hen da jeg har svært ved at gå, sidde, tisse uden det føles som om der er en der skærer mig i maven med en kniv. Prøvede bare at ignorere det da jeg nok ikke rigtig ville indse at jeg igen er overstimuleretBlush
Jeg kan ikke gøre for at jeg har PCO, men jeg kan gøre noget ved detWink
Efter 3,5 års fertilitetsbehandling uden positive resultater, nu i uge 35+1 med donoræg Yes

solsikken
øv øv øv. Jeg har en overstimulering lige p.t. og føj for pokker, jeg har så meget væske at jeg ligner en strandet hval. Så jeg ved godt at det er træls. Jeg er gravid oveni så det forværrer jo sympomerne helt vildt, men det er også dejligt. Føler virkelig med dig, og håber snart det lykkes.

Knus Rikke.

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0