11. December 2017 10:03:34
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24760348
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Kost-Klinikken Immanuel – SOVI – KISS kost
hult
Jeg kunne godt bruge nogle erfaringer omkring disse diætister og derved KISS kosten – jeg har læst Spis dig Gravid, men synes det er svært selv at sammensætte de rigtige ting.

Er deres kostvejledning mest baseret på lavt kalorie indhold og dermed hurtigt vægttab eller er det mere insulinens rolle, altså at man dermed får en bedring og et langsommere vægttab?

Har været på ca. 70.000 kostomlægninger i mit liv med PCO og intet virker! Overdrivelse fremmer forståelsen jo, men har virkeligt prøvet meget:

Diætist på hospital der intet viste om PCO, hjalp ikke, fik det dårligere.

Diætist tilknyttet PCO Foreningen der bad mig spise ris, pasta og kartofler m.m., hjalp slet ikke, fik det bare dårligere.

Slankedoktor, der ved forespørgsel inden opstart vidste ALT om PCO og gav mig en kostplan, der i løbet af få dage nær tog livet af mig, hjalp slet ikke og blev mega dårlig!

Har prøvet diabetes kost, proteinrig kost, men vokser så bare i kilo og får det dårligt.

Senest vejledning fra Stine Lønbæk, hjalp godt i starten, tabte 3 kilo, fik det bedre, men hjælper ikke mere, får det dårligere og dårligere med sult og megen ubehag og vægten stiger og stiger og vejer nu mere end ved opstart.

Og lige nu er jeg lost, ved ikke hvilken vej jeg skal vende, har ligesom ikke noget godt at falde tilbage på efter sidste ændring.

Jeg spiser ikke kartofler, ris, pasta, rodfrugter, slik, sukker, hvidt brød, ingen sodavand, intet af det forbudte. Jeg spiser kød og fjerkræ, tun, ost, grøntsager (dem man må), hytteost, creme fraiche, lidt fløde til madlavning, lidt smør, bruger raspolie, 2 stk. rugbrød og 2 stk. Grovråg knækbrød i døgnet.
Kan ikke tåle æg, nødder, chokolade, sild, citrus, frisk frugt og friske tomater og nogle flere ting…. Suk.

Jeg er snart desperat, jeg vil ikke tage mere på så det forværrer min insulinresistens, den har det ad H….. til i forvejen!

Så vil blive glad hvis nogen vil fortælle lidt om hvad man får at spise på kostplanerne ved KISS kosten, ikke kostplanen på skrift, mere principperne, er bange for at man får en kostplan ”uden mad” hvor alt er skåret ned til et minimum, så ved jeg allerede nu nemlig at det vil gå galt.

Jeg har kigget meget på det nye tiltag, Netslank.dk og synes det vil være en god måde for mig at få vejledning på, da jeg tit har så dårlige dage at jeg har svært ved at tage af sted til ting.
Redigeret af hult d. 03-11-2009 11:33
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
hult
Hej KrisB

Tak for dit svar, ja håber jeg også finder vejen frem, den er bare godt belagt med sten og omveje lader det til Wink

- ja den med de 200 kalorier har jeg også studeret og prøver at følge, men synes flere ting ikke står i den, fx. svinekød? Og nogle af de ting der står så som blæksprutte, due, fasan, gås ikke lige er hverdagsting der ligger i supermarkedets frysediske.

Der står også fx. at man kan spise så og så mange gram fx. culotte, hvor fedtkanten er skåret af, så skal det være alt kød uden fedtkant man spiser? For mener at Atkins der gufler man fedtet i sig?

Jeg er ikke den bedste til at læse bøger mere desværre, kan ikke holde fast i det, så dejligt med dit svar. Hug
I hope you dance

www.hultshome.dk

hult
Kære BKL

Tak for dine ord - ja ind imellem er det sq lidt hårdt at være mig, men jeg opgiver aldrig at kæmpe, jeg kan gå ned med flaget et par dage, men leder så atter efter løsninger.

Ja, Stine Lønbæk sagde også at jeg skulle spise fedt og vælge de fede udgaver af alting, da det mætter og det gør jeg stadig, men det mætter ligesom ikke mere, jeg bliver alt for hurtigt sulten Sad

Jeg har skåret ned fra 8 stk. rugbrød til de 2 og fra 4-6 knækbrød til de 2 - rugbrød har været det eneste der har reddet mig når jeg blev dårlig og der skulle mad ind hurtigt. Jeg har ikke sluppet de 2 stk + 2 stk, da jeg simpelthen ikke aner hvad jeg skal spise i stedet for, jeg har så mange begrænsninger og nu er jeg ved at være bekymret ved at skulle spise ca. 4-5 stk. kød i døgnet for at kunne fungere nogenlunde.

Hvad siger ham Atkins? Synes ikke hans bøger er til at få mere. Er der begrænsninger på tingene, Stine Lønbæk sagde at der var ingen begrænsninger, at jeg bare skulle spise og hvis jeg stadig var sulten skulle jeg spise mere fedt. Hvilket jeg så har gjort, men vægten stiger bare....
I hope you dance

www.hultshome.dk

Helle F
Hej Hult.
Jeg vil prøve at gøre det kort... ;-)

Jeg nåede at læse mig til en masse forskellige kostplaner/holdninger inden jeg fik startet på Stines kursus. Jeg har været både hos Stine og Bjarne og har lært meget af det de har sagt. Udfra deres principper har jeg fundet en kost som jeg fungerer super på. Jeg spiser kød og grønt ( ingen rodfrugter) Bager brød med fuldkorn og ingen sukker og det fungerer jeg altså okay på. Når jeg ryger ind i en morgenmad med hvidt brød eller en aftensmad med pasta får jeg det dårligt i 2 dage, så jeg kalkulerer med , hvor vigtigt det er at synde. Imorgen skal jeg på Italiensk restaurant med jobbet og der vil jeg dælme ha' spaghetti. Jeg tillader mig selv at bryde reglerne 1 gang om måneden...
Jeg tror du må lave din egen plan... vi er så forskellige.... nogen kan tåle det ene og nogen.. meget mere Confused
Iøvrigt har jeg læst flere steder at skal du ha' raffineret sukker, så spis flødeprodukter til..... så stiger blodsukkeret ikke så hurtigt.
Knuser!
Fik konstateret PCO i 2003, var normalvægtig og fik/får Diane Mite mod uren hud og hårtab, så ingen børn... Har taget 8 kilo på, på 2 år uden grund og fået mange symptomer, men har først nu, fået info om følgesygdomme og vigtigheden af motion og kost.

hult
Jeg tror også, der ligger meget psykisk i vores spisevaner og mange vaner, der er svære at ændre

Dér har du helt sikkert ret BKL - det har også meget med det at gøre, hvad man har haft af oplevelser med fx. insulinresistensen, dér er jeg meget nervøs fordi jeg faktisk er dårlig af det hver eneste dag og har været det i mange år, jeg får de typiske symptomer på lavt blodsukker flere gange dagligt og det er ledt! Nogle gange så slemt at min mand må træde til, da jeg selv er ved at nå derud hvor hjernen slår fra, han kan sommetider se det komme før jeg selv har fattet hvor galt det er.
I hope you dance

www.hultshome.dk

hult
Hej HelleF

Dejligt at du har fundet den rette kost, det gør mig så glad når det lykkes! Smile

Ja, jeg kæmper også for at finde lige den rette løsning for mig, men det er sq svært, også pga. alle mine begrænsninger med fødevare allergi.

Jeg synder så aldrig med hvidt brød, pasta eller andet, den dårlige virkning kommer med det samme og jeg bliver voldsomt fysisk dårlig.
I hope you dance

www.hultshome.dk

hult
Kan godt se at jeg spiser meget mad i forhold til Jer Shock

Dette er en typisk dag for mig:

8:45
Ylette med creme fraiche 38 %

10:30
1 rugbrød med smør og 4 stk. ost 45+

13:00
1 kalvekotelet
Hytteost 4,5 % med creme fraiche 38 % og agurk
4 stk. ost 45+

16:30
2 stk. kamsteg med svær

18:30
1 kalvekotelet
blomkål og broccoli rørt med smør og fløde

22:00
1 rugbrød med smør og 4 stk. ost 45+
½ peberfrugt
10 cm agurk

23:00
½ pose flæskesvær

00:30
Ylette
2 stk. grov knækbrød (uden hvedemel) med smør og ost
1 stk. kamsteg
4 stk. ost 45+

Jeg spiser inden sengetid ellers har jeg ikke ro til at gå i seng og sove, min krop er urolig og sulten Sad

Jeg drikker kaffe og vand og 1 glas minimælk dagligt

Sukkermus
Hej Hult.
Umiddelbart tror jeg, at dit daglige kalorieindtag er alt for højt.
En kvinde med almindelig kropsbygning og moderat aktivitetsniveau, skal indtage ca. 2400 kcal for at holde vægten. Hvis man vil tabe sig, skal man helt ned på omkring 1600 kcal.
Prøv i en periode at veje din mad, og regn så kalorieindholdet ud ved hjælp af ernæringstabeller.
Hvis du fungerer fint med den type mad du spiser nu, så hold fast i den, men skru væsentlig ned for mængden.
Håber det lykkes for dig at finde den rette balance:o)
KH Sukkermus.
Fik konstateret PCO i september 2008, startede på Metformin oktober 2008. Har ikke haft menstruation siden januar 2006, var tidligere overvægtig, men er nu normalvægtig - dog med "mave", kæmper stadig med en MEGET sød tand, dyrker en del motion, har nogle meget urimelige humørsvingninger, og er glad for mit lyse hår, da "skægget" så ikke er så tydeligt;o)

hult
Hej Sukkermus

Ja er jeg også bekymret for det er, måske www.madlog.dk var en ide til at beregne, det vil jeg prøve.

Og jeg synes det er ekstremt meget kød at spise også, elsker kød men bliver også bekymret. Jeg har det ikke så godt på kosten, jeg bliver stadig for sulten og dårlig.
I hope you dance

www.hultshome.dk

hult
I er sq så søde! At I forsøger at hjælpe betyder bare så meget Hug

BKL: Ja, jeg er sulten, SÅ sulten at jeg bliver dårlig simpelthen! Hader det!

Men fatter bare ikke hvad fnatten der sker her: Jo mere rugbrød jeg har skåret væk og erstattet med federe madvarer, jo mere sulten er jeg igen blevet og tager så på.

Spis dig gravid siger 1/3 fedt, 1/3 protein og 1/3 kulhydrat sådan ca., hvis jeg har forstået det rigtigt?

Atkins siger vist så lidt kulhydrat som muligt, men hvad så med fedt og protein?

Jeg har i dag brugt madlog for at se kcal indhold og fordeling for de 3 grupper og smider resultatet ind imorgen Frown

Glæder mig så meget over at du har fundet hvad der er ideelt og godt for dig og du har fået menstruation igen!!
I hope you dance

www.hultshome.dk

hult
Hej igen KrisB Smile

Der er ikke noget vane over det, jeg er SÅ træt af mad og føler jeg har spist for 3 liv allerede, jeg spiser kun til der atter er ro i kroppen.

Og psykisk er det heller ikke, det er bevist ved flere indlæggelser at det er min krop der gør det (mod mig) jeg er så voldsomt ramt af insulinresistens, sådan har jeg haft det hele livet desværre, mine tal viser også voldsom insulinresistens og har kæmpet i årevis for at rette op på det.

Som jeg skrev i mit første indlæg er det Stine Lønbæk der har vejledt mig til hvor jeg er nu kostmæssigt, det er hende der har ændret min kost og sagt at jeg skulle skære rugbrød og de få ris jeg spiste væk - når jeg har spurgt om begrænsninger har jeg fået at vide at der ingen er, at alt skal købes så fedt som muligt, at jeg skal spise al fedt på kødet, men så dårligt som jeg nu har fået det og tager på i vægt, vil jeg ikke mere og Stine Lønbæk har ikke flere ideer....!

Men ved bare ikke hvad jeg skal ændre til nu?!
I hope you dance

www.hultshome.dk

hubben
Hej :-)

Jeg har lige siddet og læst hele tråden igennem, og hvor er det tydeligt, at denne sygdom er mange facetteret. Det der virker for én, virker måske ikke for en anden. Puha, det er sørme en jungle!!

Hult, du spurgte til Kostklinikken Immanuel; jeg har været inde og få lavet en kostplan hos dem for nogle år siden. Jeg fik den lavet af Charlotte Hartvig og jeg synes hun var god til at lytte til mig - og give mig en kostplan jeg kunne bruge til noget. Så jeg kan kun anbefale dem.

Jeg bruger også madlog.dk, og jeg synes simpelthen det er det bedste redskab i forb. med vægttab :-) Uuh, hvor var jeg glad da jeg fandt den side!

Med håb om at du finder en gylden og god vej :-)

hult
Nu har jeg tastet ALT hvad jeg har spist i går ind på madlog.dk og nu er hele min verden væltet!!

Jeg spiste i går som den typiske dag jeg satte i et indlæg højere oppe og resultatet er:

3874 kcal !!!!!!!!

Fedt: 59 % = 258 g
Protein: 30 % = 293 g
Kulhydrat: 11 % = 104 g

Jeg er så gal og ked af det – at jeg i min desperation for at få det bedre BLINDT har stolet på en selvudnævnt kostvejleder, at jeg har fulgt alle forslag om at bare spise ”det rigtige”, ingen begrænsninger, ingen mængder har jeg fået og jeg har endda ikke fyldt tallerkenen så maden var ved at falde ud over kanten. Men jeg er blevet stoppet med fede madvarer og et kalorieantal så højt!!

Jeg har for nylig skrevet ALT hvad jeg spiste i 3 dage ned og sendt til Stine Lønbæk, som mente at ”det så godt ud” og at ”men du skal af med de 2 knækbrød om aftenen” ja de havde sq da hverken gjort fra eller til når man fyldes med så mange kalorier!!!

Når jeg bliver sulten, så bliver jeg dårlig. Jeg bliver ikke bare sulten og føler at nu må jeg hellere tage noget mad, nej jeg begynder at ryste, svede, kan ikke tænke, bliver urolig, alt indeni mig foregår med 100 kilometer i timen, hvis I nogensinde har oplevet en diabetiker gå lavt i blodsukker, så har i også mødt mig.
Og dette vidste Stine Lønbæk, hun vejleder også diabetikere!

Før jeg startede på denne kostvejledning havde jeg det også dårligt, men jeg tog ikke på. Jeg sagde til Stine Lønbæk at mit ønske ikke var et hurtigt vægttab, det vigtigste for mig var at få mere ro i kroppen, ikke få disse sultanfald. Og det var ikke noget problem, fik jeg at vide, så jeg fulgte pænt de råd jeg fik og fulgte slet ikke min sunde fornuft, jeg skulle jo bare have det bedre og hun havde jo forstand på kost! Jeg kunne jo ikke gå på 0-stilling da jeg så helt sikkert ville blive meget dårlig og fordi jeg har allergi og der er en masse ting jeg ikke tåle, så tingene jeg spiste blev støt og roligt skiftet ud med federe og federe madvarer. Og sådan blev det ved og er nu dér hvor jeg er endt i dag, jeg har slet ikke koncentreret mig om kalorie mængder og størrelse af fedtindtag, jeg havde jo en kostvejleder! Jeg har været SÅ dum og godtroende fordi jeg så gerne ville have det bedre, få et liv der er til at holde ud at leve!

OG nu sidder jeg i helvedet igen, som så mange gange før er jeg gået 1 skridt frem og 30 tilbage! Det værste for os med insulinresistens er at tage på og nu har min krop fået ekstra fedt insulinresistensen kan boltrer sig lystigt i! Prisen for min dumhed og godtroenhed er ekstra kilo og endnu flere sultanfald hver dag, et ansigt fyldt med uren hud og en psyke der hænger i laser! Min mand er langt nede, han har støttet mig i årevis og kæmper kampen sammen med mig, nu ser jeg ham ked af det og bekymret.

Jeg gider ikke mere, jeg orker ikke mere, jeg aner ikke hvor jeg skal tage fat på noget som helst…… Fuck det hele!

Mit overskud er gået på nul lige nu.... jeg bliver nødt til atter at prøve at finde kræfterne til at rejse mig igen, tak for alle Jeres søde svar og hjælp, jeg vender tilbage når jeg har fundet mig selv igen.
I hope you dance

www.hultshome.dk

Happel
En hurtig kommentar(er på job.)... Jeg kan heller ikke tåle at spise efter atkins eller de principper Stine foreslår. Hvis jeg ikke får en vis mængde kulhydrat, så dratter jeg om og får ondt i alle muskler, så vi er nok meget forskellige.

Jeg prøvede på et tidspunkt at tage 3 måneder "ud af kalenderen" og spise så "rigtigt" som muligt efter Atkins principper med nulstilling osv. Efter 3 uger var jeg på sammenbruddets rand og efter en måned begyndte jeg at besvime, ryste og kaste op....
Nu er jeg tilbage på diætistens plan med både rugbrød, knækbrød og små mængder pasta, ris og kartofler - og jeg taber mig igen og har det bedreConfused

Jeg fatter ikke et klap
Redigeret af Happel d. 02-11-2009 12:43
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

micha
Kære Hult

Jeg har ikke læst hele tråden, blot dit seneste indlæg, og hvor blev jeg ked af det på dine vegne.

Jeg kan anbefale kostklinikken Immanuel, fik der rigtig god vejledning baseret på min individuelle smag. Fik en dagplan over min nye kost med udregnede værdier for hhv. kulhydrat, fedt og protein samt sider med erstatningsmadvarer til hhv. frokost, aftensmad, mellemmåltider og snacks, så man selv kan bytte ud løbende. Det lyder beværligt, men er meget nemt :-)

Det er også en god ide at tage nogle opfølgninger hos diætisten, både fordi der opstår spørgsmål undervejs og fordi, man kan få andre forslag fra diætisten, hvis man løber sur i noget undervejs, (jeg skiftede f.eks. morgenmadsprodukter, da jeg blev for træt af de første forslag).

Det er lidt dyrt (1000 kr første gang og 200 kr pr. opfølgning), men jeg har synes, at det har været alle pengene værd. Jeg har tabt mig 4 kg, selv om jeg slet ikke skulle tabe mig, og jeg er ALDRIG sulten på denne diæt, men har tværimod skullet spise mere, end jeg nogensinde før har skullet!

Jeg ønsker dig alt det bedste og krydser fingre for, at du får håbet tilbage.

Knus fra Micha
Fik konstateret PCO i 2004, men har vidst at der var noget galt siden mine tidlige teenageår. Er nu i fertilitetsbehandling på Herlev Hospital.

Camilla
Kære Hult

Hvor er jeg dog ked af din situration, jeg håber at det lykkedes dig at få bugt med at vores kroppe nogle gange skriger på mad...

Jeg går selv på Kostklinikken Immanuel og jeg kan godt anbefale det. jeg startede i august og har nu tabt 7 kgSmile

De bedste tanker sender jeg dig

knus fra CamillaRose
Mor til 2 skønne piger. den ene lavet på metformin den anden på hormoner.

Aldrig mere tyk
Hej Hult.

Jeg kan godt forstå dine fustrationer, men jeg er på Stines kost på 7. uge sammen med min kæreste der har diabitis type 2 jeg har tabt 13,2kg og han har tabt 11kg og er gået fra 60 enheder i insulinsprøjte til 6 enheder på de 7 uger. Samtidig har jeg fået det så meget bedere efter at jeg er gået på Stines kost.
Jeg er rigtig ked af at læse at hendes kost ikke har kunnet hjælpe dig, men samtidig synes jeg det virker som om du vælger at give hende hele skylden??
Der kan man bare se hvordan PCO påvirker os alle forskelligt. Hvad der er godt for mig er ikke nødvendigvis godt for dig og omvendt.
Jeg håber virkelig at du ved at gå til kostklinikken Imanuel og komme på KISS kosten kan få løst problemet med at du bliver dårlig af den forkerte mad.
Mange gange held og lykke
Vikki

Henner
Min retfærdighedssans tvinger mig simpelthen til at reagere på dette indlæg og Hult jeg er ked af at skulle være den der skal minde dig om dine egne regler for dette forum! For dem der ikke har læst reglerne kan de findes i venstre side under menuen : Om pcoforum.dk..... Der står bla : Vær venlig overfor andre brugere og anvend et sobert sprog!! Jeg synes ikke helt at kunne genkende dine egne regler i den sviner Stine Lønbæk får af dig. Jeg har været rigtig rigtig glad for at være bruger på dette forum, men når administrator udviser så STOR uprofessionalisme bliver jeg meget i tvivl om dette forum er det rette for mig længere..
Jeg kan ikke gøre for at jeg har PCO, men jeg kan gøre noget ved detWink
Efter 3,5 års fertilitetsbehandling uden positive resultater, nu i uge 35+1 med donoræg Yes

hult
Som besvarelse på de seneste indlæg:
Nu er det jo sådan at Stine Lønbæk driver et firma, PCO Kost, hvor hun giver kostvejledning mod betaling.

Jeg har anvendt Stine Lønbæks firma til kostvejledning og som det kan læses var det ingen succes. Jeg har skrevet om min erfaring med Stine Lønbæks kostvejledning og resultatet af denne som jeg ville gøre ved ethvert firma der ikke levede op til mine forventninger og som har bragt mig i en endnu dårligere helbredssituation.

PCO Forum er fyldt med erfaringer med det ene eller det andet, med oplevelser, ting, læger, produkter eller firmaer som folk har en mening om – vil det så sige at fordi jeg er administrator, må jeg ikke kritisere et firma der ikke har levet op til mine forventninger?

Må jeg ikke bruge PCO Forum til at skrive om mine frustrationer, når jeg oplever noget dårligt?

Skal jeg tie stille når mit liv vælter pga. af at jeg har oplevet dette?

Må jeg ikke videregive mine erfaringer om netop PCO Kost firmaet, fordi Stine Lønbæk, samtidigt med at hun driver sit firma, har valgt også være at bruger på PCO Forum? Er Stine Lønbæks firma så fredet? Alle firmaer har tilfredse og utilfredse kunder.

Flere brugere har flittigt brugt, og gør stadig, PCO Forum til at udtrykke deres begejstring for de ting de oplever, også med Stine Lønbæks kostvejledning, er det så okay? Må der så ikke skrives når det modsatte opleves? Skal det hele kun være de positive ting? Skal de dårlige oplevelser gemmes væk og må ikke omtales?

I skriver jo om mig i Jeres indlæg, Jeres mening om hvad jeg har gjort, ved at turde sige at for mig har Stine Lønbæks kostvejledning ikke været nogen succes. Jeg har ikke kritiseret Stine Lønbæk som bruger på PCO Forum, jeg har kritiseret hendes kostvejledning på baggrund af mine oplevelser ved denne.
I hope you dance

www.hultshome.dk

micha
Kære Hult - og alle jer andre :-)

Jeg kommer også lige til at blande mig lidt i debatten her :-)

Dette er et frit forum i et land med ytringsfrihed, og der bør derfor være plads til alle ytringer, positive som negative - så længe det bliver holdt i et sobert sprog. Og det synes jeg absolut Hult gør, da hun jo blot beskriver den proces, hun har været igennem på baggrund af Stine Lønbecks kostvejledning.

Jeg har ikke selv deltaget i Stines kostkurser og kan derfor ikke udtale mig om dem, men alle der har deltaget har vel ret til at udtale sig. Det bør tilhængere af Stine også respektere - og mange af de selvsamme tilhængere har jo også brugt dette forum til at udtale sig om det, blot med deres positive erfaringer.

Der har jo også været både positive og negative ytringer om Bjarne Stigsby og Svend Lindenberg - hvilket der bør og skal være plads til.

Så lad os repektere hinanden som ligeværdige mennesker med ret til hver vores mening - men derfor kan vi jo alligevel drage nytte af hinandens erfaringer :-)

Knus til jer alle fra Micha Rose
Fik konstateret PCO i 2004, men har vidst at der var noget galt siden mine tidlige teenageår. Er nu i fertilitetsbehandling på Herlev Hospital.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Graviditet og kost?? Kosttilskud m.m. 3 13-10-2014 13:35
Træning/Kost PCO Brevkasse 3 24-02-2014 22:39
KISS kost-Hvordan? Kost og motion 3 22-02-2014 20:48
Tabel, udregner eller andet til PCO-kost? Overvægtig med PCO 5 20-02-2014 23:16
PCO-venlig kost versus de 10 kostråd - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 22-01-2014 22:29
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 7

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke