21. Januar 2021 22:12:16
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30987682
5845 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
ægløsnings teste
annatut
Ville i eller har i erfarring med som pco piger at bruge ægløsningstest og hvad mener i om det, kan det betale sig at bruge penge på eller hvad vil i anbefale?
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

jess4780
altså jeg har fået afvide at når man har PCO er det en dum ide at bruge ægløsningsteste da de højst sandsynligt hele tiden eller aldrig vil være positive.. det er hvad jeg har fået afvide.

Cille30
Det har jeg også fået afvide, at man aldrig kan få et positiv svar, hvis man tager en ægløsningstest. Så jeg vil klart ikke anbefale dig at tage en eller købe nogen.
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

hubben
Det kommer an på mange faktorer. Nogle kan bruge dem - andre kan ikke. Personligt kan jeg se udsving på testsene, så jeg tror at det kan være et redskab for mig.
Min viden om testsene har jeg fra Svend Lindenberg, som også siger at for nogen virker det - for andre gør det ikke.

forglemmigej
Jeg brugte ægløsningsteste, men jeg tror ikke, de virkede så godt for mig. De kan være lidt svære at aflæse - stregen skal være ligeså tydelig eller mere end kontrolstregen - og selvom jeg fik udslag på testen, fik jeg aldrig en positiv. Selv ikke den dag, vi lavede lillemanden! Grin
Hilsner fra,
Majbritt

Normalvægtig PCO'er.

Sofusmoar
Hej, Jeg har købt rigtig mange, og jeg vil gerne sende dig alle dem jeg har liggende, for jeg fik tidligt (ikke tidligt nok til ikke at have købt tn ordentlig pakke) af vide af Fert. klinik, at jeg som PCO pige, ville vise positiv HELE TIDEN pga højt LH nivaeu (som den måler) - hvilket det også gjorde på de få jeg tog, men der var IKKE Ægløsning. Hvis du vil have dem, og øve dig på, kan jeg sende dem med posten til dig? hilsen Line
Normal vægtig 39 årig med barn fra 2006 som vi fik på naturlig vis. BMI 23
3XIUI og 1.IVF på trianglen. NU GRAVID Grin Termin slut April 2010

Jeanette-maya
jeg har 5 graviditeter bag mig og et barn. har pco og har 3 gange brugt æggeløsningstest og er alle 3 gange blevet gravid inden for tre mdr. den er jo ikke fuldstændig reglmæssig hver mdr, min er ihvertfald ikke. så super ide. ville gører det hvis jeg var dig. startede sidte mdr med dem igen og håber på bonus endnu en gang
Kæmp for det gode liv

Jeanette-maya
vil lige sige min ikke viser positiv HELE tiden faktisk testede jeg også efter den var positiv og der blev de negative igen
Kæmp for det gode liv

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Uregelmæssig menstruation - hvornår kan man teste? Prøver at blive gravid 2 24-11-2011 07:40
Kom til at teste :-/ Prøver at blive gravid 4 22-10-2011 00:23
Hvornår ville i begynde at teste for ægløsning? Prøver at blive gravid 12 05-11-2010 19:37
Jeg har bare så meget lyst til at teste - kender i det? Prøver at blive gravid 12 02-11-2010 17:09
Hvornår kan man teste Prøver at blive gravid 4 02-07-2010 10:21
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176