17. Oktober 2018 23:37:03
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26947118
6023 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Gravid fantastisk men svært med tanker
solsikken
Jeg er gravid og det er fantastisk, efter en virkelig hård behandlings periode er det lykkes og jeg har glemt hvordan det var. Jeg er 9+3 uger henne og har ikke længere de helt store gener. JEg blev scannet i uge 7 og vi kunne se det lille hjerte der slår i min mave. Alligevel kan jeg blive helt i tvivl om det virkelig er rigtig. Har i andre også følt at det første trimester af graviditeten er lidt præget af usikkerheden om det er rigtig og om der er noget i vejen. Jeg kan jo på ingen måde se at jeg er gravid eller mærke noget. Mine bryster er blevet større, jeg er træt og har haft en del kvalme, og hyler over ingenting, så det er jo tegn i den gode retning. JEg har sagt til mig selv at jeg vil nyde min graviditet og gør det også for det meste men angsten er der altid. JEg skal til læge på mandag og NF-scannes om ca. 14. dage.
JEg tror bare lige jeg havde brug for at dele mine tanker og hører hvordan det har været for jer andre.
NB. Der skal ikke herske tvivl om at jeg ved hvor fantastisk heldig jeg er fordi vi skal være forældre.

pia0507
Tusind gange tillykke med graviditeten´. held og lykke
Jeg er en ung overvægtig pige på 28 som fik konstateret pco i marts 2008..
Har været til forsamtale på fertilitetsklinikken i brædstrup og har fået at vide at jeg skal smide ca 30 kg. startede i starten af maj ved diætisten på horsens sygehus og har til dags dato 5/7-2010 tabt mig 5 kg og har fået min mens for første gang i ca 4 år, så nu håber vi at vi kan blive gravid på naturligvis

Hanne123
Stort tillykke med din graviditet. Hug Du er bestemt ikke alene med dine tanker. For mit vedkommende hjælper det lidt, når maven vokser og jeg kan mærke babyen sparke - men den nye følsomhed er noget som kommer, når man skal være mor - og den slipper aldrig helt.
Fra nu af vil dit barn fylde rigtig meget, også efter det er født.

Man ændrer sig, fordi man får et andet menneske så tæt ind på livet, og man bliver mere sårbar.

Kram og stort tillykke
-Hanne

http://www.GreveAlternativ.dk
Nams78
Jeg har det lige præcis på samme måde som dig! Er så lige en uge længere henne end dig, altså i dag 10+3, men jeg er hele tiden bange for om der sker noget. Men det er jo ikke så mærkeligt, når man som de fleste af os, har været igennem helvede i flere år, for endelig at være havnet i disse lykkelige omstændigheder.
Tror nu heller ikke mine bekymringer er mindre nu når der også er alt det svineinfluenza, men helt ærligt, så tror jeg vi begge to reagerer helt normalt.
Og når vi nu begge har set smukke hjerter i 7. uge, skal vi så ikke bare satse på der er nogen deroppe der holder hånden over os og vores små bebser?? ;0))))
Knus og god graviditet til dig.

pernille b
Tillykke til jer begge, hvor er det dejligt...

Ja der er mange tanker som sættes igang når man ENDELIG er blevet gravid, og jeg kan godt huske den tanke at der sikkert ikke er noget foster i ens mave, selvom at man har været en masse scandinger igennem og som du siger set et lille hjerte slå.

Meen når du så når længere hen i graviditeten og det lille barn begynder at "rumle" rundt er det en dejlig tanke at vide at den ER go´nok.

Som Hanne123 skriver bliver bekymringerne ikke mindre når man først har sit barn i armene, de bliver ved med at komme.

Men er det ikke bare dejligt at vi har mulighed for at få børn nu, uha jeg var så glad da jeg fik min datter.
Rigtig held og lykke Smile Pernille

solsikken
Tusind yak for jeres svar. Det er bare så fantastisk og blive bekræftet.
KNus RIkke.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Måske gravid <3 testsag den 17/10 Prøver at blive gravid 5 21-10-2014 12:51
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Gravid eller ægløsning? Prøver at blive gravid 2 13-08-2014 13:57
Gravid men?? Er blevet gravid 6 15-07-2014 13:16
gravid og nervøs hjæææælp piger:h Er blevet gravid 7 25-06-2014 22:06
Log ind
Brugernavn

Kodeord