19. Oktober 2019 00:24:42
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28700347
5928 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Afblegning af overskæg
Happel
Åh ja...nu er den gal igen. Efter jeg er stoppet med p-pillerne er jeg ved at udvikle den fineste sorte mustache.
Mulighed nr. 1 er jo selvfølgelig at lade den gro og håbe på, den på et tidspunkt kan snoes og kæmmes på smarteste visShock
Men jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen kender til en anden mulighed?

Indtil videre er det ikke tykke eller stive hår - de er bare mørke, da jeg er mørkhåret. Så jeg vil meget nødigt barbere, epilere eller andet af frygt for, at de skulle blive stive eller mere mørke. Så jeg tænkte på afblegning. De ses vel ikke, hvis de er lyse?

Hvis I har nogel erfaringer med afblegning(eller andre vidunermetoder) så fortæl fotæl!!
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

cj
Har ikke prøvet det i ansigtet, men på armene og det virker fint. Det jeg har er fra Hanne Bang cosmetics og kan også bruges i ansigt. Det koster vel omkring 100 kr og der er til en del gange.

Cille30
Jeg har prøvet at afblege det, men man kan sagtens se det alligevel Sad Jeg tager til kostmentlog og for det fjernet Smile

Det synes jeg er bedst Smile
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Happel
Cille25: Hvordan får du det fjernet? For ja, det hjælper jo ikke noget at blege det, hvis man stadig kan se det. Jeg frygter også lidt, at det vil blivet meget lyst, så det nærmest lyser op i ansigtet...
Termin 4. maj 2011
Termin 6. Dec. 2012

cj
Hvad med at prøve voks eller anden type hårfjerner. Det mærke jeg nævnte tidligere laver også en hårfjerner til ansigt og Veet laver voks til ansigt. Jeg har prøvet begge og de er ok. Vil dog foretrække voksbehandling ved kosmetolog.

Tytteas
Jeg afblegede mit med Hanneb Bang produktet for ca.3 uger siden, og synes det var meget befriende! Selvfølgelig er hårene der stadig og kan da godt ses, men de er ikke mørke og skyggen er væk... og det var sådan en lettelse!! Jeg har tit haft det vildt dårligt med det, selvom jeg muligvis ikke er blandt dem der har haft det værst, jeg skal ikke rigtig kunne sige hvor meget andre har Blush, men det var vildt ubehageligt og føltes meget ufiminint med de mærke hår... så synes bare det er de er lyse er ekstremt dejligt! Og det er jo ikke være end at kvinder normalt har lyse hår over hele kroppen, jo Smile

Cille30
Det er voks.. Tror jeg at hun bruger når hun fjerner det. Det er ved en kostmentlog jeg for det fjernet ved. Jeg kan klart anbefale det.
Da jeg har prøvet det andet .. Og det var ikke super godt.
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

2012mn
Jeg har lige et lille spørgsmål. Når I har brugt det afblegnings creme fra Hanne Bang. Hvordan ser hårene ud når afblegningen er ved at holde op med at virke. Bliver hårene så mørke igen alle på en gang eller sker det ganske langsomt uden man egentlig ligger mærke til det.

2012mn
trunte skrev:
Jeg har lige et lille spørgsmål. Når I har brugt det afblegnings creme fra Hanne Bang. Hvordan ser hårene ud når afblegningen er ved at holde op med at virke. Bliver hårene så mørke igen alle på en gang eller sker det ganske langsomt uden man egentlig ligger mærke til det.

Har selv mange mørke rimelig lange hår på armene. Er irriteret over at jeg kan se det på billeder som bliver taget af mig. Jeg har også mange mørke hår under hagen. Kan man også bruge cremen der. Har prøvet at få Elipse behandling, men det er blevet meget værre derefter - øv øv. Så nu er jeg nødt til at barbere mig næsten hver dag, da man kan se de mørke hår lige så tydelig.

Tytteas
trunte skrev:
trunte skrev:

Har selv mange mørke rimelig lange hår på armene. Er irriteret over at jeg kan se det på billeder som bliver taget af mig. Jeg har også mange mørke hår under hagen. Kan man også bruge cremen der. Har prøvet at få Elipse behandling, men det er blevet meget værre derefter - øv øv. Så nu er jeg nødt til at barbere mig næsten hver dag, da man kan se de mørke hår lige så tydelig.

Jeg har godt nok kun brugt afblegningsmidlet på de mørke hår over læberne, og kun den enegang indtil videre... mine hår er ikke særlig kraftige, men dog mørke, hvilket oss irriterede mig grænseløst når jeg så billedere, for så ved man jo at det er tydeligt for andre :/ men i hvert fald så er mine hår ikke blevet mørke alle på engang Smile de er stadig ret afbleget, men man kan så småt ane at nogle af dem er ved at blive en anelse mørkere igen, men ikke noget man decideret ligger mærke til hvis man ikke stor at stirre direkte efter det i et spejl med masser af lys hehe Smile så tvivler på de alle ville blive mørke med det sammen Smile det eneste er så bare at tuben ikke er særlig stor og hvis man skal afblege et større område er det godt nok noget af en proces at skulle igang med Blush hmmm for overvejede det lidt på de mørke dun på maven... men det er jo en større omgang hehe Smile men synes i hvert fald det hjælp mig vildt meget over læberne... men det kommer selvfølgelig an på hvor kraftige hårene er :/ men held og lykke med det!

Happel
Tak for alle jeres svar. Jeg må jo tage mig sammen til at prøve!
Termin 4. maj 2011
Termin 6. Dec. 2012

karinam
Selvom det er ved at være nogle dage siden, at der er blevet skrevet på denne tråd, så synes jeg lige at jeg vil blande migGrin
Jeg har også skæg og det kan ses! Jeg har prøvet at afblege det, men har i de sidste 10 år vokset det.
Jeg har ikke fået stive hår og det er ikke blevet værre.
I starten fik jeg en kosmetolog til at gøre det, men idag kan jeg selv. Jeg bruger voks til ansigtet fra "veet"
normalvægtig pcos kvinde som kæmper dagligt med at komme igennem dagen pga. kronisk træthed. Har desuden en datter som er blevet undersøgt og er arvelig disponibel.Angry

Happel
karinam: Tak for dit indput. Det er altid rart at høre andres erfaringer!

Jeg har fået købt noget afblegningscreme i matas(Hanne Berg), men jeg har ikke haft tid til at afprøve det endnu.
Termin 4. maj 2011
Termin 6. Dec. 2012

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
overskæg Hårvækst og hårtab 19 27-10-2008 14:34
Log ind
Brugernavn