01. Oktober 2020 05:08:48
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30308989
5841 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
2 Flotte æg klar til inseminering.
maria77
Jubii efter Scanningen i dag er der sørme 2 store flotte æg klar til inseminering på mandag den 30/11.09

Så går ventetiden igang og ja den kan jeg jo så fordrive med jule hygge og julepynt.

Man tør jo ikke håbe på noget men hvor ville det bare være fantastisk hvis det kunne lykkedes anden gang.

Første gang var der kun et æg men denne gang er der dobbelt opSmile

Det ville jeg bare lige dele med jer ander.

Rigtig god weekend og held og lykke til jer andre der prøver.Smile

Wii man er jo helt høj.
Har levet med PCO siden jeg var 17 år.

Har født 2 velskabte Tvillingge Piger, josefine og Victoria den 3/8.2010.

jess4780
hvor lyder det da bare dejligt Grin jeg krydser alt hvad der kan krydses for at den er der Grin

dj84
Det er super flot med 2 store æg... Håber det lykkes for jerSmile
K: PCOS - vægttab på 20 kg. M: nedsat sædkvalitet. beh. sted: OUH 3x hj.rul - neg. 2x IUI-H - neg. 1. IVF - ÆO 14/9 1 æg BP. 29/9 POSITIVSmile Lillemanden kom endelig til verden 13.6.11

maria77
Tusinde tak for jeres varme hilsner.. og dejligt at vide der er nogen der krydser fingre for mig..Wink

Ja 2 uh man må ikke skrive det men det håber jeg ikke har en i forvejen og tvillinger det er hvis en sag for dig selv.
og kræver sin kvinde og sin mand, men skulle det komme der til så tager vi da gerne det med. Grin

piaaalborg
Blev insemineret samme dag nemlig den 30/11. skal teste den 14/12. ville være en skøn julegave hvis den var positiv. men har desværre ikke den store optimisme omkring det..... tror jeg er alt for bange for at blive skuffet. Sad
pige på 29 der har fået konstateret pcos.
har tidligere inden denne konstation haft 2 forsøg med reagensglas, hvor jeg fødte tvillinger i 24 uge, og et forsøg der gik til grunde i 5 uge.

Et IUI forsøg i dec. 2009 negativ test
2. IUI forsøg i januar. 2010 negativ test
Nu med projekt med at tabe de ca 10 kg. inden de så vil gå videre i Bræstrup med reagensglas.

helda
Fedt at høre du havde to flotte æg!
Jeg håber du vil skrive hvordan det er gået!

Jeg havde selv to æg og blev insemineret i går - det var tredje gang, så jeg håber det må være lykkens gang!

[small]Fik konstateret PCO i juli 2009.

3 IUI uden held.

1 lang behandling med IVF.
2. behandling med IVF. (kort behandling)
Er nu gravid Smile

maria77
Hej Helda

Jamen skal da nok vende tilbage, tror nu heller ikke ret meget på det, har det næsten for godt.

Krydser da også lige fingre for dig-

knus

helda
TAK Smile

3 IUI uden held.

Er nu gravid Smile

maria77
Hej Helda

Skulle jo lige prøve at teste i dag på10 dagen negativ som altid nu tror jeg slet ikke på det.. det er sku da bare øv.

Men må jo vente til den 16/12 hvor jeg oprindligt skal teste men min tiltro til projektet er lige som pist væk.

Hvornår skal du teste og har du tænkt dig at prøv at teste før?

maria77
piaaalborg skrev:
Blev insemineret samme dag nemlig den 30/11. skal teste den 14/12. ville være en skøn julegave hvis den var positiv. men har desværre ikke den store optimisme omkring det..... tror jeg er alt for bange for at blive skuffet. Sad

Jeg tror heller ikke på det skulle for sjovt teste i dag og den er bare negativ som forventet.Sad

helda
Hej Maria.
Øv, at den var negativ, men så må du tænke på at det var al for tidligt du testede. Ægget har ikke sat sig fast endnu. Hvis det er befrugtet er det igang med sin rejse ned mod livmoderen. (Det tager ca en uge) Den udsender ikke det stof som gør at man kan se om man er gravid før det har sat sig fast!

Jeg regner med at få min mins den 18 eller 19. (Hvis det går som det plejer efter IUI) Så hvis ikke jeg har fået den dér kan jeg vel begynde at teste.

De andre gange har jeg testet 1000 gange, fordi ventetiden er ulidelig, men hver gang selvfølgelig med negativt udfald.
Jeg tror jeg vil "prøve" at lade være denne gang!

Kram herfra

3 IUI uden held.

Er nu gravid Smile

maria77
Hej Helda

Jeg ved det jo gost dybt nede men der kom en djævel op i mig og ja jeg vist jo godt jeg ville blive død skuffetm men det afholde mig altså ikke.

Jeg tester ikke før mandag nu så er det 14 dage siden også må mit lille æg da snart være på vej det rigtige sted hen.

Vi tales ved.

Krem herfra.

maria77
Hej alle sammen

Vil bare lige sige at jeg i dag på 13 dagen af min insermination har testet posetiv, tænk jer at jeg skal være mor for anden gang.

i mogen tager jeg på klinikken og skal have taget en blodprøve og der kan jeg så se om der er en eller 2 små i min mave.

Hvor er det vildt er så lykkelig at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre af mig selv, jeg har virkelig ikke turde håbe på det.

Rigtig held og lykkke til alle jer andre.

maria77
maria77 skrev:
piaaalborg skrev:

Jeg tror heller ikke på det skulle for sjovt teste i dag og den er bare negativ som forventet.Sad

Hej Hvordan går det hos dig? jeg er gravid så det kunne simpelhen ikke være dejligere.. jubii...

Håber det går samme vej for dig.

Krydser finger.

knus og tanker fra Mig.

maria77
KrisB skrev:
Rigtig meget held og lykke, bliver spændende at se, om der kommer 2 ud af det Grin God weekend.

Hej Kris

Så bleve det sku min tur, er i dag testet posetiv og i morgen skal jeg ind og havde taget blodprøveri morgen.

Hvor er det bare fedt altså.

piaaalborg
Hejsa.....

Har testet negativ fredag og lørdag altså på 11 og 12 dagen men 14 dagen er først imogen , men tror ikke meget på det.
Nu må vi se.... men tillykke til dig maria.... hvor vidunderligt... sikke en julegave.
pige på 29 der har fået konstateret pcos.
har tidligere inden denne konstation haft 2 forsøg med reagensglas, hvor jeg fødte tvillinger i 24 uge, og et forsøg der gik til grunde i 5 uge.

Et IUI forsøg i dec. 2009 negativ test
2. IUI forsøg i januar. 2010 negativ test
Nu med projekt med at tabe de ca 10 kg. inden de så vil gå videre i Bræstrup med reagensglas.

helda
HOLD DA OP!!!! STORT TILLYKKE til dig Maria!
Hvor er det fedt!
Spændt på at høre om der er en eller to.
Har du mærket noget anderledes ved din krop siden du blev insemineret?

Jeg har haft lidt muren i maven, og i nat da jeg hostede fik jeg et kæmpe jag. Det føltes som om det var æggestokkene. Ved ikke hvad det kan være.
Håber ik det er cyster - det fik jeg nemlig sidste gang!

... men hvor er ddet bare fedt for dig - tillykke igen (er du blevet insemineret før?)

3 IUI uden held.

Er nu gravid Smile

maria77
Hej Helda

Ja jeg har haft utrolig mange smerter siden i tirsdags føles som mens smerter men de går også ned i benene, men det er jo ret normalt når men er gravid, så det er da spændende og se om det ikke er noget positivt der er årsagen hos dig også-

jeg er blevet inssermineret 1 gang før så det er 2 gang for mit vedkommende, har jo været overstimoleret denne gang og ja det fremmer åbenbart chancerne meget.

Hvor langt er du i forløbet??

maria77
piaaalborg skrev:
Hejsa.....

Har testet negativ fredag og lørdag altså på 11 og 12 dagen men 14 dagen er først imogen , men tror ikke meget på det.
Nu må vi se.... men tillykke til dig maria.... hvor vidunderligt... sikke en julegave.

Man kan jo faktisk ikke regner med noget
før efter 14 dagen jeg fik af vide at jeg ikke måtte teste før den 16/12 fordi man ikke med sikkerhed kan sige noget om hvornår befrugtningen sker så er der er alt¨så håb endnu.

Krydser alt hvad jeg har for dig PIaSmile

helda
Ja, håber at smerterne denne gang kan være graviditeten!
Det er tredje gang nu at jeg er blevet insemineret.
Første gang fik jeg fem dages tabletter (Pergotime)
Anden gang fik jeg Puregon i ca 20 dage med 100 enheder til sidst.
Her tredje gang har jeg fået 125 enheder Puregon i 15 dage ca.

Er bare begyndt at tvivle på om det nogen sinde kan blive mig. Jeg har også hørt nogen tale om at PCO'ere også kan have svært ved at holde på ægget når de først er blevet gravide. Håber ikke det er sant!

Jeg har besluttet mig for at hvis jeg ikke bliver gravid denne gang, så vil jeg gøre hvad som helst for at tabe mig. Kunne godt undvære 10-15 kg.

Jeg har virkelig MANGE æg hver gang jeg bliver scannet, men inggen gider vokse. Hvordan ved du at du har været overstimuleret? Er det "kun" fordi der var to store æg!?

3 IUI uden held.

Er nu gravid Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Påskekonkurrence 2013 - Flotte præmier! Konkurrencer på PCOforum 20 01-04-2013 11:34
Hvad gjorde I efter inseminering? Prøver at blive gravid 3 11-06-2012 11:14
Jobsøgning samtidigt med inseminering Diverse - PCO 15 21-05-2010 08:25
Inseminering/ mærker ingenting.... Prøver at blive gravid 10 24-03-2010 20:59
Ondt efter inseminering? Prøver at blive gravid 2 30-03-2009 20:20
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende