22. August 2017 09:04:50
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23484546
5794 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
RYGESTOP 2010
Ice
Hej allesammen, Er der nogen som mig som godt vil af med smøgerne i det nye år ? Så kan vi måske bakke hinanden op herinde Shock)
Dog vil jeg lige sige at jeg først vil starte i januar da jeg synes jeg kæmper med IKKE at spise alle de julekager mv. og så vil jeg ikke også kæmpe med smøgerne i december måned + der starter et rygestop kursus den 14 januar 2010 i Taastrup. En ting af gangen og så kan det jo forhåbentlig være at man KUN skal tænke på at holde sig fra juleguffet næste jul og er fri for smøgerne Smile

Og rigtig god december til jer alle, forhåbentlig uden julestress

Knus herfra Hug
Har prøvet at blive gravid i 8 år uden held, men har ikke mistet håbet endnuSmile

skirk
Hej Ice.
Den er jeg med på. Dog har jeg tyvstartet Smile Har været i menopur behandling, og stoppede med at ryge i den forbindelse. Det var SÅ svært, men havde hørt at chancerne for en succesfuld behandling ville øges med rygestop. Da jeg så for en uge siden testede positivt er det en helt anden sag Smile Jeg savner stort set ikke at ryge mere, og det bliver lettere dag for dag. Okay.... Det er lettere sagt end gjort.... Bliv gravid så er det ikke svært at ryge... Måske kan man vende den.. Hold op med at ryge og bliv gravid.
Held og lykke med det

Ice
Hej Skirk og KrisB,

Jamen det er da skønt at der er opbakning både fra ikke ryger og forhenværende ryger.
Det er sgu flot gået Skirk. Ja, jeg har ønsket mig "rygecigaretter" med damp og plastre i julegave så det får jeg forhåbentligt og så er jeg klar til kamp den 14 januar.
OG et kæmpe tillykke skirk med din graviditet
Hav en god aften begge to. Knus herfra Hug

Har prøvet at blive gravid i 8 år uden held, men har ikke mistet håbet endnuSmile

tyren
jeg er stoppede med at ryge for lidt over en uge siden....

har ingen problemer haft... har aldrig prøvet at stoppe før så ved ikk om det er pga min vitamin kur jeg har gjort det så hurtigt...

men men men en klog kone gav mig nogle c vitaminer... 500 mg , 4 gange om om dagen i 4 dage... det har fulstændig og helt taget den fysiske trang til smøgerne...

men det var vigtigt at det var dem der hedder " stærke cvitaminer, syreneutrale"

måske det kan hjælpe nogle herinde...?

Meier
Held og lykke med projektet. Tror det må være lige så svært at droppe smøgerne som det er for mig at undværre min chokolade Grin
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

tanjaholmjensen
Jeg har været stoppet i 3 måneder...!!! Syntes godt nok ikke det var sjovt... Må så også indrømme jeg har røget til 2 festlige lejligheder siden...
Har spise pco-venligt siden August 2010 (og ikke røget). Og Januar 2011 var der 2 streger på testen...Grin Har termin d. 9/9-2011.

D.3/3-11 Nf: Gik som det skulle:-D
D. 28/3-11 Jordemoder: Hørte hjertelyd, alt perfekt.
D.20/4-11 Ms: Alt var helt perfekt som det skulle være og vi valgte ikke at vide til kønnet.:-D
Spiser ikke pco-venligt mere.
D. 6/6-11 Jordemoder: Alt var som det skulle. Smile
D.8/8-11 Jordemoder: Baby har ikke vendt sig med hoved nedad endnu, men ellers var alt meget fint.
D.10/8-11 Egen læge: Nu 20kilo tunger, men alt er fint.
D.22/8-11 Jordemoder: Baby ligger med numsen nedad, og jeg skal derfor sædeføde...!!!
D. 5/9: Jordemoder
D. 7/9: Vægt scanning
D. 8/9: Lægesamtale
D. 9/9-11: Fenja kom til verden ved planlagt kejsersnit fordi hun var blevet for stor til at sædeføde.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
rygestop Alt imellem himmel og jord 7 20-11-2010 16:00
Valg til bestyrelsen 2010 PCO Foreningen 6 02-05-2010 20:51
København 2010 Støttegrupper/mød andre PCO'er 32 21-03-2010 14:20
København 2010 Støttegrupper/mød andre PCO'er 3 10-03-2010 08:21
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.