28. Marts 2020 20:54:45
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29283625
5854 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Hvor kan man købe....
solsikken
Hejsa.
Skal lige høre om der ikke er nogen af JEr som kan hjælpe mig. JEg tog glædestrålende ned i byen i går og ville købe ind til brunkager og "risalamande", men men men. Selv de største supermarkeder hade ikke varerne. Hvor køber man soyamel og de der gryn til "risalamande".

Jeg tænkte om det ikke kunne være en ide når vi skriver opskrifter ind og bruger special varer vi så skriver hvor de kan købes?
HIlsen RIkke.
Redigeret af hult d. 06-12-2009 17:52

Ice
Hej Solsikken,
Jeg spurgte BKL og hun havde købt soyamel over nettet. Så jeg søgte på soyamel og fandt en netbutik som solgte soyamel men det er drøn dyrt. 32,- pr. 750 gr. + fragt så jeg købte godt ind. Det hedder www.vin-og-gaver.dk mht de der gryn ved jeg ikke. Men prøv og se om de også har dem der. Smile
Har prøvet at blive gravid i 8 år uden held, men har ikke mistet håbet endnuSmile

cj
Det kan købes på flere forskellige netbutikker og i helsekostbutikker. Jeg har fundet begge dele i vores helsekost. Men det kan godt betale sig at lede på nettet - der er penge at spareSmile

isa
Hvis du mener perlebyg til "ris a la mande", så kan det fås i eks. Kvickly. Ellers er helsekosten et bud.

Happel
Perlebyg kan købes i Irma eller i helsekosten. I slagelse har helsebasen det meste inkl. sojamel.
Quinoa har jeg set i brugsen og i irma.
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

jess4780
jaah som nogle skriver så i helsekostbutikker plejer de have sådan noget..
mit største ønske er at få drømmebarnet med min dejlige mand Grin
startet på stines kost d. 4 januar 2010 og har indtil videre tabt 13 kg og mangler 17 kg. lang vej men selvtilliden er fortrinsvis i top Grin

Evbev
Jeg kan se du kommer fra Brønderslev... Hvis du nogensinde kommer til Aalborg så smut ind i enten Sundhedskost i Danmarksgade, Helsekost på Boulevarden eller Helsehjørnet i Niels Ebbensens Gade. De har det helt sikkert, jeg har selv lige købt en pose soyamel i Helsehjørnet. Og alle tre butikker ligger inden for en radius af 500 meter, så skulle der være udsolgt det ene sted er der gode muligheder alligevel! Held og lykke Smile

solsikken
Det vil jeg simpelthen gøre. Tak for tippet. Så skal jeg lige høre om en ting mere. Jeg kan se en del af jer nævner perlebyg, kan det bryges i stedet for quinoa gryn?

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvor det uretfærdigt.. babystøv til mig Prøver at blive gravid 3 19-12-2013 22:10
Hvor meget påvirker kaffe huden(urenhud) og fertiliteten når man har pco PCO Brevkasse 4 31-10-2013 14:38
Hvor får jeg hjælp?! Læge - Gynækolog 5 29-10-2013 18:45
Hvor ofte spiser i godkendt slik? Kan jeg godt spise...? 11 24-10-2013 20:12
Metformin - hvor lang er "normal" cyklus? Prøver at blive gravid 2 26-09-2013 17:07
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke