03. August 2020 17:15:52
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29965772
5841 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
stines kostvejledning.
jess4780
jaah her den 28 december skal jeg til kostvejledning hos stine og glæder mig virkelig helt vildt. men ville lige høre nogle ting om de der trin der er og om der er nogen der skal med den dag?

jess4780
er der slet ingen???
mit største ønske er at få drømmebarnet med min dejlige mand Grin
startet på stines kost d. 4 januar 2010 og har indtil videre tabt 13 kg og mangler 17 kg. lang vej men selvtilliden er fortrinsvis i top Grin

jess4780
BKL hvorfor skal du ikke med? du skriver jo desværre Sad oki jaah har hørt lidt om at man fjerner kulhydraterne. for mig lyder det utrolig ulogisk men glæder mig virkelig meget til at skulle på hendes kursus...
startet på stines kost d. 4 januar 2010 og har indtil videre tabt 13 kg og mangler 17 kg. lang vej men selvtilliden er fortrinsvis i top Grin

jess4780
BKL jaah det har vi desværre også herhjemme, jeg kan kun komme med fordi jeg har nogle vildt søde forstående forældre Grin men ja det med at møde andre med PCO og få den rette kost er jo en god ting at få i bagagen...

muq
Hej. Jeg vil bare lige sige, at jeg skal også med den 28 i Århus. Glæder mig meget og håber inderligt, at det kan hjælpe på både kg og ankomsten af endnu et barn. Vi ses Smile
Har næsten opgivet... har brugt tre år på at tabe 10 kg, mangler stadig 15 kg og der sker intet, så jeg har opgivet. Har prøvet at blive gravid i snart to år - uden held Sad Så alt i alt rigtig ØV over min PCO...

jess4780
hej muq
det lyder da dejligt Grin håber også det kan hjælpe mig med at smide en del kg og håbet på at få ønskebarnet Grin

muq
Vi krydser finger for et godt udbytte den 28. Vi ses Jessjoh Grin
Har næsten opgivet... har brugt tre år på at tabe 10 kg, mangler stadig 15 kg og der sker intet, så jeg har opgivet. Har prøvet at blive gravid i snart to år - uden held Sad Så alt i alt rigtig ØV over min PCO...

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Pco foreningens kostvejledning Kan jeg godt spise...? 11 18-01-2014 21:35
Kostvejledning i KBH og omegn Diætister /Kostvejledere 2 02-08-2011 16:30
Undersøgelse omkring PCO/PCOS og kostvejledning Opslagstavlen 14 23-03-2011 21:27
Kostvejledning i Nordjylland Overvægtig med PCO 2 12-07-2010 19:23
Vedr. "Stines kost" Diætister /Kostvejledere 1 23-03-2010 17:44
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0