29. Maj 2020 11:48:02
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29566336
5838 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Slankedoktoren
hult
Opretter lige egen tråd til at gå videre med emnet slankedoktoren her:
http://www.pcofor...owstart=20

Jeg har nu fundet ud af at slankedoktoren bruger mit spørgsmål inden min indmeldelse til reklamefremstød, de har ændret dato, spørgsmål og svar

Dette finder jeg mig ikke stiltiende i, da jeg ikke kan og ikke vil anbefale slankedoktoren til kvinder med PCO, da slankedoktoren trods deres første svar lovede at tilpasse en kostplan til mine ønsker, gav mig en kostplan der gjorde mig virkelig dårlig da jeg havde fulgt den i 3 dage! Det viste sig at vi var flere der fik udleveret samme kostplan uden hensyntagen til vores evt. sygdomme og ønsker. Kostplanen indeholder store mængder af mad som ikke er egnet for kvinder med PCO.

Jeg vil nu fremsende en klage til slankedoktoren. da jeg er meget imod at man bruger mit navn til noget jeg ikke kan og vil stå inde for.
Redigeret af hult d. 04-01-2008 13:28
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
Dorte
Hej Hult.

Har du bevis for, at de har ændret dato og svar?

Ved du hvad det var du blev så dårlig af?
Jeg synes ikke jeg får det dårligt af at følge min kostplan (hvis jeg udelader sukkeret.
Knus
Dorte
Mange hilsner fra
Dorte

hult
Beviset er de 2 screendumps i mit indlæg ovenover, det oprindelige indlæg jeg skrev i deres brevkasse og så det der nu er at finde på deres side, som de selv har oprettet en hel anden dato og med anden ordlyd både i spørgsmål og svar. Og så skriver de på deres oprettede indlæg, at jeg er 'Medlem med PCO', på det tidspunkt var jeg ikke længere medlem, meldte mig ud måneden tidligere, men var stadig tvunget til at betale for 3 måneder.

Jeg blev dårlig af kostplanen, fordi man skar min kalorieindtagelse for kraftigt ned fra den ene dag til den anden - selvom jeg havde oplyst at jeg var meget medtaget af insulinresistens og havde bedt om et langsomt vægttab. Jeg fik for lidt og forkert mad til at holde mit blodsukker stabilt, jeg blev faktisk så dårlig at jeg var ved at falde om fordi mit blodsukker røg så langt ned.
I hope you dance

www.hultshome.dk

Dorte
hult skrev:
Beviset er de 2 screendumps i mit indlæg ovenover, det oprindelige indlæg jeg skrev i deres brevkasse og så det der nu er at finde på deres side, som de selv har oprettet en hel anden dato og med anden ordlyd både i spørgsmål og svar. Og så skriver de på deres oprettede indlæg, at jeg er 'Medlem med PCO', på det tidspunkt var jeg ikke længere medlem, meldte mig ud måneden tidligere, men var stadig tvunget til at betale for 3 måneder.

Jeg blev dårlig af kostplanen, fordi man skar min kalorieindtagelse for kraftigt ned fra den ene dag til den anden - selvom jeg havde oplyst at jeg var meget medtaget af insulinresistens og havde bedt om et langsomt vægttab. Jeg fik for lidt og forkert mad til at holde mit blodsukker stabilt, jeg blev faktisk så dårlig at jeg var ved at falde om fordi mit blodsukker røg så langt ned.

Gad vide hvordan de har tænkt sig at komme ud af den suppedas igen?!
Undskyld jeg går lidt til dig, men det er fordi jeg selv er forvirret over mit blodsukker - det svinger en del, så erfaring er godt at lære af Smile.
Hvad var det der var forkert mad i forhold til din kostplan fra SD?
Hvordan lever du nu i forhold til den måde SD anbefalede dig?
Mange hilsner fra
Dorte

hult
Det der gør mig så gal i det her tilfælde er at man fabrikere et spørgsmål/svar som lyder godt for andre PCO'er der overvejer at melde sig ind - at man skriver "Medlem med PCO" som kan lyde som om jeg er medlem derinde - at man skriver indlægget på en dato hvor jeg ikke længere er medlem - at man fjerner linjen: "Du skriver til os, hvad vi skal tage hensyn til og så lægger vi en plan for dig" - netop den linje som jeg brugte imod dem i mine klager til slankedoktoren, for der blev ikke lavet en plan til mig med mine ønsker og hensyn, men at jeg bare fik udleveret den samme kostplan som mange andre derinde Sad

Jeg blev dårlig fordi de skar for mange kalorier væk på een gang, jeg kunne slet ikke blive mæt og opretholde mit blodsukker. Når man melder sig ind skriver man hvad man ikke kan tåle, fx. allergi og dette udfyldte jeg, men der var ikke taget hensyn til dette heller, så flere af de ting i kostplanen kunne jeg ikke spise.

Min diætist skrev at hun havde talt med en med forstand på PCO og at kostplanen var god nok til mig - men den indeholdt meget større mængder af kartofler, ris, pasta m.m. end anbefales til PCO'er og disse ting måtte jeg jo så skære ned på.

Det der var så frustrende var, at det er et stort skridt at melde sig til, at endnu en gang håbe at man kan få det bedre og jeg hoppede i med begge str. 42 netop pga. af linjen: "Du skriver til os, hvad vi skal tage hensyn til og så lægger vi en plan for dig", "Yes", tænkte jeg, "for mig!" de har forstand på kost og den rette sammensætning, noget som jeg selv har haft svært ved, forholdene imellem kulhydrat, fedt og protein. Også dette gjorde jeg opmærksom på da jeg meldte mig ind, men det blev ignoreret.

Jeg følger slet ikke deres plan længere, jeg følger kostrådene på pcoinfo - jeg spiser små portioner ris, pasta, kartofler, jeg spiser intet sukker, kun det naturlige der er i mad og mælkeprodukter, jeg spiser ret meget kød og ost og noget grønt.

Jeg taber mig ikke, men har jeg så lige fået en forklaring på hos Svend Lindenberg hvor jeg ikke gør, jeg lagrer sukker i leveren og motionerer derfor.

Jeg bliver sq bare trist over at se mit navn på deres side, i et indlæg jeg ikke selv har skrevet den dato og som de har ændret ordlyden på. Jeg sender dem et anbefalet brev og beder om at få det fjernet.
I hope you dance

www.hultshome.dk

Dorte
Jeg tror faktisk nok, at jeg læste det "indlæg" du havde skrevet og at det nok var hovedstøddet til at jeg valgt at melde mig ind, da jeg tænkte, at så vidste de da noget om PCO.

Jeg er spændt på at høre om SD fjerner dit indlæg! Jeg ville godt nok også blive ond i sulet, hvis jeg var udsat for det samme som dig og føler mig egentlig også ført bag lyset, når de har ændret i det indlæg som nok var min baggrund for at indmelde mig.Frown

Jeg overvejer virkelig at tage en time hos en diætist gennem PCOinfo, da jeg snart er temmelig træt af at famle mig frem halvt i blinde.
Det er overraskende at fagpersoner faktisk ikke tager udgangspunkt i hver enkelt person og ser på helheden.
Mange hilsner fra
Dorte

hult
Slankedoktor.dk har nu endelig reageret på det anbefalede brev jeg sendte dem midt i december, de har fjernet mit navn fra deres brevkasse, da jeg ikke ville ligge navn til et indlæg i deres brevkasse, et indlæg de havde redigeret i.

Indlæg fremstår nu som lavet af "anonym":
http://www.slanke...71&nid=195

Jeg kan og vil stadig ikke anbefale slankedoktor til kvinder med PCO efter selv at have været medlem derinde.

Jeg har også lige modtaget en mail fra dem med spørgsmålet: "Har julen været for hård ved dig?" og om jeg ikke havde lyst til at melde mig ind igen! Angry
I hope you dance

www.hultshome.dk

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?