19. Oktober 2019 00:24:32
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28700345
5928 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
København 2010
Lisette
Hej alle - åbner lige en ny tråd, så den gamle ikke bliver for lang.
H2riis spurgte i "København 2009" om nogle vil mødes. Jeg vil gerne. Wink
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

H2riis
Hej
jeg kan alle dage Wink
m.v.h. H2riis Cool

Lisette
Jeg kan bedst til hverdag - ved 16-17-tiden? Wink
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

H2riis
ok det passer og så mig men hvornår skal vi mødes og hvor Wink
Redigeret af H2riis d. 09-01-2010 18:06

Lisette
Måske skal vi lige vente, til der kommer nogle flere på? Hvad med at mødes i Hillerød, hvor de har verdens bedste og billigste lækreste KUSMI-TE!? Men hvis flest bor tættest på Kbh er der måske andre forslag? Wink

Happel
Det kunne være super! Jeg pendler til Kbh hver dag, så det skal bare være om eftermiddagen og et sted, hvor man kan parkereWink
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

H2riis
jeg er frisk på Lyngby da jeg bor på amgerWink

Sukkermus
Jeg vil også gerne mødes. Men da min kalender er rimelig booket, venter jeg bare og ser, om den dato, der bliver bestemt, passer ind i min kalender - men det håber jeg da;o)
Fik konstateret PCO i september 2008, startede på Metformin oktober 2008. Har ikke haft menstruation siden januar 2006, var tidligere overvægtig, men er nu normalvægtig - dog med "mave", kæmper stadig med en MEGET sød tand, dyrker en del motion, har nogle meget urimelige humørsvingninger, og er glad for mit lyse hår, da "skægget" så ikke er så tydeligt;o)

Lisette
Lyngby lyder perfekt! Googler lige lidt om caféerne der... Wink

H2riis
ok ja gør det Wink

Aldrig mere tyk
Hej TøZer

Hvis i har lyst så er vi nogle der har aftalt at mødes på KAFFEBAR på Søndre Boulevard 68 i Kbh den 27. Januar kl 17.
De laver altid det lækreste Low carb mad til os..

H2riis
Wink

Lisette
Jeg ved ikke, om nogen har været på kaffebaren d. 27, eller om I stadig er friske på at mødes? Pfft

Lisette
????? Smile

H2riis
jeg vil gæren da jeg har haft 2 måder nedtur Blush og er hved at komme op igen Wink

Lisette
Ok, lad os sætte en dato, så kan andre hoppe på, når den står i kalenderen. Er det bedst en hverdags-eftermiddag? Wink

H2riis
jeg kan alle hverdage Wink

seranade
Ved det er et sats at engagere mig i noget , men jeg prøver alligevel. Håber ikke det er en lukket gruppePfft Kunne godt tænke mig at mødes med jer. Lyngby vil være fin for mig. Jeg har hele dagen, men er alene med mine piger så efter 16 er det svært for mig.
Normalvægtig. Er pensioneret pædagog og mor til to skønne tøzer som jeg lever alene med. Har lagt kost om, begyndt på metformin, samt genoptaget min DianaMite behandling maj09. Startet på Spiron maj10. Forsøger at leve med og blive klogere på min PCO hver eneste dag, men det er nok en evig kampConfused

Lisette
Zzzzzzzzzzzz..........

Lisette
Ingen andre? Ok, hvor mange kan tirsdag d. 22 februar? Jeg har fri den dag, så tidspunktet er ikke et problem for mig. Eller er der andre forslag? Wink

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Søger god praktiserende læge i København Læge - Gynækolog 1 30-06-2014 23:40
Hyggeklub København Støttegrupper/mød andre PCO'er 7 03-10-2013 17:21
PCO-foreningen inviterer til Åbent Hus Arrangement i København. PCO Foreningen 1 15-10-2012 12:52
Diætist i København Diætister /Kostvejledere 1 06-08-2012 13:17
PCO brunch i København søndag d. 18. marts kl. 12 Støttegrupper/mød andre PCO'er 5 18-03-2012 08:44
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke