25. September 2017 08:10:10
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23896683
5846 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
2 streger!!!
frkpia
Altså hvad sker der?? Jeg kan jo ikke blive gravid!! MEN har lige taget to tests, som begge viser graviditet!! Jeg kan slet ikke forstå det! Hvad er det lige der sker? Det er over 1½ år siden jeg smed pillerne og siden er der ikke sket en s...! I januar prøvede jeg for sjov at leve sukkerfrit og fik menstruation midt i måneden.. Den 14. feb. meldte jeg mig ind her og begyndte at leve PCO venligt... De sidste to uger har jeg mærket brystspændinger og NU sidder jeg med to positive graviditetstests!!! Hvad er det lige der sker?? Jeg er helt og aldeles rundt på gulvet - ligesom min kæreste der nu har stået under bruseren i ½ time!! Wink Vi troede jo ikke vi kunne OG har bare gået og ventet på at det skulle blive april, hvor jeg har min første tid hos gynækolog... Altså!!
Er bare aldeles rundtosset og blev nødt til at komme ud med det....gad vide hvor langt jeg er henne? Gad vide om det i det hele taget kan passe? Gad vide...?? Og nu melder de alvorlige spørgsmål sig osse, for jeg har jo bare spist lidt på må og få, men nu skal jeg jo virkelig til at tænke mig om, så jeg får det jeg SKAL ha - og hvad må jeg ikke spise som gravid??
Var ellers på skiferie i hele sidste uge - uden problemer, udover en glubende appetit - og kom osse til at spise forbudte ting og drak faktisk også både øl og vin....puha, håber ikke jeg har skadet mit ufødte barn (ej, hvor lyder det mærkeligt!!!)

Nå, jeg smutter igen og må vist hellere ringe til min søster alligevel...jeg dur VIRKELIG ikke til hemmeligheder!!!

Knus og kram til jer allesammen og tak fordi I lyttede til mit glædesudbrud!!
Hov, så var jeg pludselig gravid! Stor overraskelse og et eller andet sted mellem 4 og 10 uger henne!! Crazy crazy!!

Dorte H
Hvor er det bare super fedt for jer! Yes

Jeg skal teste d 9/4 og jeg synes der er rigtig længe til - SUK.

Malle
Iiiiih altså hvor er det da bare dejligt for dig!!Yes
Det er så dejligt at læse sån nogen historier!
Held og lykke med et hele!!
Det er da spændende hvor langt du er henne!
Har prøvet at blive gravid 2 ½ år.
Fik konstateret PCO August 2009.

Nu gravid efter første IVF Yes.

Happel
Tillykke, tillykke, tillykkeYes
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

Anjela
Sådaaaaaaaaan! Tillykke - det er SÅ dejligt!! Og du skal ikke bekymre dig over din livsstil - der går alligevel nogen uger før moderkagen og barnet blander blod Wink Stort tillykke altså Grin
Knus fra Anjela
Nu med Lillepus i maven <3 Termin 6. oktober 2010.

he05
Bliver bare rigtig glad, når jeg (endnu en gang) læser en mirakelhistorie herinde! Rigtig mange gange tillykke med det Grin
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

frkpia
Mange tak allesammen Smile Har stadig ikke helt fattet det...Hvornår mon det sker? Tror altså ikke jeg kan sove i nat....tager lige en ekstra morgentest....
Hov, så var jeg pludselig gravid! Stor overraskelse og et eller andet sted mellem 4 og 10 uger henne!! Crazy crazy!!

maria77
Stort tillykke med det kommende nye familie medlem, dejliggt med endnu en skøn historie dem kan man ikke få for mange af.

Jeg har også PCO og ja lever ikke efter det selv om jeg er gravid med tvillinger, jeg har født en velskabt dreng for snart 6 års siden og der levede jeg heller ikke efter det, så det er vist en smagssag om det gør en forskel på graviditeten vides altså ikke.Smile

Pøj pøj med det heleFlag
Har levet med PCO siden jeg var 17 år.

Har født 2 velskabte Tvillingge Piger, josefine og Victoria den 3/8.2010.

vickilouise
Kæmpe stort tillykke.

amal
kæmpe stort tillykke.. og held og lykke for de andre der venter den store glæde.. Smile

har levet med pco siden 2006 og har prøvet på at blive gravid i 2 år siden med uden held.
har en søn på 5 år. Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Så kom de 2 magiske streger:) Er blevet gravid 14 03-10-2010 21:10
To streger - og på "naturlig" vis!! Er blevet gravid 9 31-03-2010 19:01
to fine streger Er blevet gravid 9 28-09-2008 20:00
To streger Er blevet gravid 16 04-06-2008 11:48
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?