26. Juni 2019 08:56:23
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28343205
5997 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
ISIS marcipanis karamelis vanilieis....
Tina79
Hvordan påvirker disse istyper os PCOer ? Kan de spises i ny og næ ? Og i hvor store mængde ?

Lisette
Tja, lige med det her er der nok ikke så meget andet at gøre end at prøve - jeg spiser stort set lidt isis vanilleis og et stykke 85 % chok hver dag, ellers går jeg amok i et eller andet andet, men jeg føler ikke, det giver særlig meget sukkertrang - der er også godt med fibre i, ved ikke, om det er derfor - og hvis du f.eks. spiser det umiddelbart efter aftensmaden, ja så synes jeg ikke, det påvirker mig overhovedet. Wink
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Anita
ja spis du bare isis is... jeg spiser isis is flere gange om ugen, kiloene rasler af og jeg NYDER min is med stort velbehag.

polle84
Hmmmm varedeklarationen er således ud;

Varedeklaration:
Vand, jordbærrippel (17%) (jordbærpuré, sødestof (maltitolsirup), vand, hyldebærsaft), fyldemiddel (polydextrose), fløde (9,9%), skummetmælks-pulver, maltodextrin,
vallepulver, emulgator (glycerol, mono-og diglycerider af fedtsyrer), stabilisator (guargummi, johannesbrødkernemel), aroma (vanilje, jordbær), farvestof (rødbede), sødestof (aspartam), vaniljekorn.

Der er både aspartam som er ok og maltitolsirup og maltdoxtrin som ikke er optimalt i..

Hva siger I??

Tinam
Jeg har lige spist ISIS vanilieis. Det er første gang jeg har smagt det. Uhm, det smager jo godt. Næste gang skal jeg da have hindbær på, og hvor jeg glæder mig til der kommer danske jordbær. Uhm Smile
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
ISIS Ketchup sødet med Stevia PCO Produkt Nyt 1 08-09-2014 15:39
Isis chips Kan jeg godt spise...? 3 13-05-2013 20:17
ISIS lækkerbar Kost og motion 1 04-01-2013 15:16
ISIS jordbæris Kost og motion 10 23-05-2011 23:44
Isis-produkterne... Kan jeg godt spise...? 9 13-03-2011 19:13
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?