25. September 2017 08:04:37
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23896638
5846 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Forsvinder tegnene?
misssmile
Forsvinder ens hårvækst, urene hud osv. når man får styr på sin pco fx. igennem kosten?

Happel
Det gør den hos nogen.

Hos mig er hormonerne normale, men resten er noget juks tiltrods for lang tid med pco-kost og masser af motion.
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

Babilullu
Jeg vil sige at jeg har meget hårvækst. Hårene var meget sorte men efter kost og motion og ved kun at vokse og fjerne det med epilering, så har det hjulpet betydelig meget. Hårene er blevet mere fine, dog er der stadig en del men ikke så meget som før. Smile

Cille30
Mit hårvækst er da blevet bedre med p-piller dengang jeg tog dem, havde jeg ikke noget. Har kun lidt, ikke så tydelig nu efter jeg tager metformin.. Ved ikk om det forsvinder, det gør det ved nogen
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Nuggi
Det tror jeg er meget individuelt - jeg har levet pco-venligt (kostmæssigt) siden starten af december og aldrig har min menstruation været mere uregelmæssig og min hud har det MEGET dårligt. Nogle siger at man skal give det et halvt år, før man kan se effekten....måske tager det bare længere tid for mig.

P-piller har en rigtig god effekt på min hud, men det er ikke så praktisk hvis man prøver at blive gravidSmile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Forsvinder PCO ? Diverse - PCO 4 02-05-2010 10:38
Forsvinder PCOen efter man har fået sit første barn Symptomer - Diverse 11 10-03-2010 20:23
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke