13. December 2019 07:30:11
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28895375
5901 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Smerter i underlivel.
AA
idag på vej ind i min bil faldt jeg pludselig sammen af smerter i mit underlig, det kom i jag, som lyn fra en klar himmel, føelsen af at der blev stukket en kniv ind i mit underlig. da jeg havde sat mig ind i bilen blev det ved, og bare jeg bevægede mig kom smerten. er det nogle der har prøvet det samme? !på forhånd tak.
Fik konsterteret PCOS for ca. 1år siden (2008), drømmer inderligt om at blive mor endag, håber det kan lykkes.

Tanya74
Hejsa

Nej, jeg har aldrig prøvet det og jeg er ikke klar over om det evt. kan have noget, at gøre med din pco. Men synes du skal ringe og snakke med din læge, når deres telefontid åbner. Evt. vagtlægen, hvis din læge har lukket i dag. Det er ikke ok, at opleve den slags smerter og det er nok bedst lige, at snakke med lægen om det. Jeg vil ikke gøre dig nervøs, det er ikke sikkert det er noget alvorligt, men det er altid en god idé lige, at snakke med lægen når den slags smerter opstår.

God bedring Smile

Knus Tanya

Cille30
Hejsa, Ja jeg har prøvet det samme som dig mange gange, min læge siger at det er normalt og at det går over igen.. men det tror jeg ikke på..

Fik metformin piller for ca 4 år siden der fik jeg så mange smerter i underlivet, og det føles præcies som du skriver det, det gør sindsygt, så jeg fik afvide af fertilitetsklinkken at jeg skulle stoppe med dem igen, men her for ca 2-3 mdr begyndte jeg få metformin igen, og denne her gang har jeg ikke det sådan, men nogen gange har jeg, ca hver 5 uge for jeg sådan en tur Sad det gør så sindsyg ondt at man faktisk ikk kan gå, og sidde ned men faktisk kun ligge ned på siden, hvis man ligger på maven, gør det sindsyg ondt.. Men denne her gang har jeg ikke haft det, det er ca 6 uger siden, men håber nu heller ikke at jeg for det igen.. Men jeg kender klart følelsen af det der. Gå til din læge og snakke med hende/ham om det, krydser bare finger for dig, at din læge ved noget om pco og ikke gætter sig frem.

BKL: Det har jeg aldrig fået afvide af min læge at det kan være en cyste på æggelederen som springer.. Hvordan kan det være at de gør det?? Kunne jeg da godt tænke mig at vide, så jeg evt kunne fortælle min læge om det, for han kan ikke finde ud af hvorfor jeg har så sindsyg ondt i mit underliv/mave hver 5 uge? Det er så slemt at jeg kaster op af det, fordi det gør så ondt og hvis jeg så kunne få lidt råd af dig, kunne jeg jo fortælle min "kloge" læge det Grin
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Cille30
Hej BKL : Tak for dit svar, så blev jeg lidt klogere, hvis man skal sige det sådan Smile
Ja det går bare så sindsygt ondt. Jeg skal ligge på siden og krybe mig helt sammen, ellers kan jeg ikke holde ud til at være nogen steder.. Så smerter i underliv/maven gør sindsygt ondt og kan ikke beskrives med ord.
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Mine daglige smerter Symptomer - Diverse 11 11-06-2012 07:25
Smerter! Symptomer - Diverse 15 11-04-2012 09:16
Smerter Er blevet gravid 10 05-12-2011 13:23
smerter i de private dele Er blevet gravid 2 28-11-2011 09:06
Lutinus og mens lign smerter Er blevet gravid 5 23-11-2011 08:48
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?