19. Marts 2019 05:53:10
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27895059
6028 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
ARBEJDSBETINGET STRESS.
bornholmerpigen
SadSadJeg er ansat som social- og sundhedshjælper i udegruppen Nordbornholm.
Jeg knokler røven ud af bukserne og for at få mere til mine børn , er jeg gået ned på 28 timer om ugen.
Jeg har haft flere depressioner, jeg blev enke som 34 årig, men har altid haft arbejde og passet mine børn.
Hver dag ringer der en sygemelding ind, og selv om der er et vikar bureau på selveste Bornholm, skal der SPARES.
Jeg er mega glad for mit arbejde, men nu skal jeg arbejde over hver dag , for der skal lige presses flere klienter ind på et tæt pakket skema i forvejen.
Jeg har sagt fra, lytter til min krops signaler. Jeg overvejer at søge andet men det er svært her på Bornholm.
lige nu er jeg sygemeldt til søndag, hvor jeg så går på vinterferie og nyder mine dejlige poder. PfftPfft
Så tager jeg den derfra.

Lopschen
Hmm.. jeg har selv lige sagt mit job op pga stress - godt nok af den psykiske variant, pga. min supervisor ikke kan finde ud af at håndtere at jeg har PCO (valgte at være meget ærlig omkring det, da jeg fik diagnosen i sommer).

Jeg var ellers rigtig glad for at være der - men det blev for meget med alle hendes små kommentarer. Stress forværre jo alle de "herlige" symptomer man går og slås med.

Jeg ved ikke rigtig hvad der nu skal ske - men har ikke fortrudt min beslutning. Jeg er ikke stoppet endnu - men er allerede et gladere menneske, med mere overskud end jeg har følt siden jeg fortalte om min diagnose.

Det er en svær beslutning, uanset hvad og jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med den. Det eneste råd jeg kan give, er at lytte til din mavefornemmelse RoseRose
"Projekt baby" er taget ud af vores hænder - og er blevet et medicinsk forsøg, med tests, piller og kost omlægning, hvor modet svinder og motivet bag, langsomt bliver stadig mere uklart Sad

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Stress og press påvirker åbenbart min mens.... Prøver at blive gravid 2 21-06-2011 19:08
Hormoner, stress og graviditetssymptomer Hormoner 1 08-09-2009 15:33
Hårtab pga stress? angst? Hårvækst og hårtab 6 20-07-2009 16:05
Stress og testosteronniveau Hormoner 4 18-04-2009 16:23
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2