Antal indlæg: 154 Tilmeldt: 15.03.08 Bopæl: Nordfyn Alder: 31 år
Jeg vil bare lige dele min glæde og begejstring for denne nye kostform.
Jeg lagde kosten om og tabte mig meget til at starte med, 7 kg på en måned faktisk, så gik det lidt i stå og så tabte jeg et kg mere, og var faktisk helt nede på 56.1 kg (jeg er kun 156 høj og vil gerne ned på 50 kg).
Så skulle jeg på ferie, som var med kost og logi, og jeg havde lidt ting med som jeg vidste jeg kunne tåle, men tillod mig også at 'leve' lidt i den uge. Jeg kom så hjem i søndags og gik på vægten mandag morgen, 57.4 sagde den, uha 1.3 kg på en uge.
Gik straks tilbage på den pco-venligt kost, og gik så på vægten her til morgen, 56.9, så allerede 500 g mindre, påkun 2 dage - WEEEEEEEEEEEEE
Skal til diætist d 17 august og jeg glæder mig SÅ meget. Jeg har i mange år gerne ville tabe mig, men jeg har bare slet ingen motivation haft. Nu vil jeg gerne være gravid og vi har allerede brugt 4 ud af 9 forsøg. Dette er en kæmpe motivation - det SKAL lykkes
Antal indlæg: 1466 Tilmeldt: 07.10.09 Bopæl: København Alder: 30 år
Ej hvor dejligt, det er bare godt gået -----------------------------------------------------
Nu den stolte mor til Alexander født 39+4 d 22/7, 3 kg og 50 cm
Giv mig sindsro til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at ændre de ting, jeg kan, og visdom til at se forskellen.
Antal indlæg: 496 Tilmeldt: 25.10.08 Bopæl: midtjylland Alder: 26 år
Super godt gået på 2 dage.. Tillykke med det Fandt ud af at jeg havde pco,da jeg var 20,da jeg begyndte at tage på lidt efter lidt selvom jeg spiste sund & dyrkede motion!Så forstod ik,hvad der forgik.Synes at den er svært at leve med.Men jeg spiser sundt & går mange ture og er begyndt til fitness.Er på fertilitetsklinkken,skal tabe mig 20 kg.Har tabt 12 kg, mangler 8 kg.Når det desværre ikke i april måned 2010,med projekt baby,måske juni/juli2010..Min kæreste har en søn på 8 år
Antal indlæg: 154 Tilmeldt: 15.03.08 Bopæl: Nordfyn Alder: 31 år
Tak skal i have, ja jeg må åbenbart have ret godt styr på det, for i går sagde vægen 56.5, så det går stødt derned af igen.
Har vovet at købe et par short i str 36, jeg kan godt lige klemme mig ned i dem nu, men de er ikke behagelige at have på, drømmer om den dag jeg kommer til at bruge dem hele tiden
Antal indlæg: 496 Tilmeldt: 25.10.08 Bopæl: midtjylland Alder: 26 år
Så lidt.. Ja det kan jeg godt forstå at du gør og det skal også nok komme Fandt ud af at jeg havde pco,da jeg var 20,da jeg begyndte at tage på lidt efter lidt selvom jeg spiste sund & dyrkede motion!Så forstod ik,hvad der forgik.Synes at den er svært at leve med.Men jeg spiser sundt & går mange ture og er begyndt til fitness.Er på fertilitetsklinkken,skal tabe mig 20 kg.Har tabt 12 kg, mangler 8 kg.Når det desværre ikke i april måned 2010,med projekt baby,måske juni/juli2010..Min kæreste har en søn på 8 år
Klask! Har simpelthen stukket mig selv så mange lussinger i dag... i forsøg på at ramme de forbistrede myg der er allevegne!! Har opgivet at tælle mygstik!