17. Oktober 2018 23:38:30
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26947164
6023 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Hmm.... Øv!
Lille My
Havde en lidt kedelig oplevelse i mandags, jeg besvimede simpelthen midt på gaden, og blev hentet af ambulancen og kørt på skadestuenSad

Heldigvis var jeg sammen med min mor og moster, som jo blev noget forskrækket, jeg fik det underligt og jeg vidste at jeg skulle have noget at drikke så jeg vente mig om for at gå over til det nærmeste sted der solgte drikkevare ,men da svimlede det allerede for mine øjne og jeg nåede ikke at reagere før jeg vågnede ligende på vejen. Hm? De målte mit blodsukker i ambulancen og det lå absolut i den lave ende, jeg fik besked på sygehuset at jeg nok ikke havde fået nok mad og drikke og fik derefter både sandwiches og vand, tænker lidt på om det er insuliresistensen der gik amok eller hvad? er der nogen der har prøvet noget lignenede? har fået besked på at gå til egen læge for et ekstra tjek.

Heldivis slap jeg med et par hudafskrabninger og lille Spir havde heller ikke taget skade af sin mors badutspringSmile

Lille My

Lille My
Hej KrisB

Tak for svaret!, jeg har fået målt mit blodtryk og det var fint og de kunne se i de papirer der var sendt fra sygehuset, at det også var ok den dag, min læge mente at jeg skulle stoppe med metformin, da de kunne være årsagen, men jeg vil jo gerne trappe ned i stedet for en kold tyrker, mest for spirs skyld.

Er lidt i vildrede,Confused men vælger at følge Bjarne Stigsbys tilgang, nemlig nedttrapning. Min læge sagde i starten at jeg skulle blive ved med metformin i starten af graviditeten og nu synes han så jeg skal stoppe med det samme? hm!

Jeg tror jeg hopper på den med væskebalancen og blodtrykket, jeg havde ikke fået ordentlig aftensmad dagen før pga. kvalme ikke så meget morgenmad og heller ikke så meget at drikke. Tror bare jeg skal vende mig til at vi faktisk er to nu og jeg skal hae lidt ekstra af det hele.

Lille My

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0