21. November 2017 18:12:03
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24473475
5905 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Der er håb..
misssmile
Jeg var i dag til tjek hos gyn. efter 2½ måned på metformin.. Jeg blev scannet og den viste, at min højre æggestok ikke indeholder så mange ægblærer som sidst og min slimhinde er god og aktiv - 8 mm tyk, så han var optimistiskSmile
Fik taget blodprøve for at måle hormontallet igen, som jeg får svar på sidst på ugenSmile

Er virkelig motiveret nu for mere motion og KISS kost, når der er sket så meget på så kort tid og jeg har kun været på fuld dosis metformin siden 1. august. Har haft meget langsom optrapning..Yes
Elsk dagen i dag - den kommer aldrig tilbage
Normalvægtig med PCO konstateret maj 2010. Jeg er mor til en fræk gut på 3 år. Havde en missed abort i uge 13 d. 2.8.14. Venter stadig på mens efter aborten så vi kan gå igang igen....

Nuggi
Hvor er det dejligt at høre! Kan virkelig godt forstå at du er motiveret.

Fingerscrossed for fine blodprøver.

Newt
Fantastisk godt at høre, at der er sket så meget, selvom du kun har været på fuld dosis i så kort tid.

Held og lykke med det hele og et forhåbentlig godt svar på blodprøverne.

Kærligst Newt
Nu mor til Ludvig som er født i november 2010.

misssmile
Tak skal I haveSmile
Normalvægtig med PCO konstateret maj 2010. Jeg er mor til en fræk gut på 3 år. Havde en missed abort i uge 13 d. 2.8.14. Venter stadig på mens efter aborten så vi kan gå igang igen....

misssmile
Juhuu så fik vi 2 nye gode svar i dag - først at manden er i TOP form. Han havde næsten 70 mill. aktive sædceller, hvor det normale er ca 20 mill. Spørg lige om han var stoltSmile

Herefter fik jeg svar på blodprøverne som viste, at mit testosteron er faldet til stort set normal - YES, men at der stadig er en lille afvigelse i forholdet mellem FSH og det andet hormon, som jeg lige har glemt navnet på.. Men det tager lidt længere tid siger han. Så vi prøver at vente ca 2 måneder og ser, om ikke jeg selv får mens nu og ellers vil han fremskynde en blødning...

he05
Det var da super gode nyheder! Dejligt med fremgang Smile
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176