28. Marts 2020 21:52:41
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29283927
5854 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
En rigtig ØV dag
Camilla-K
Hej..

Har lige brug for at komme af med min fustration.
Dagen i dag er startet med at jeg var til lægen, fordi jeg har rigtig ondt i mit lænd, og så er det selvfølgelig en rigtig gammel heks jeg kommer ind til.. Hun hiver og rykker i mig og konstaterer at jeg er låst i mit bækkend og ikke andet.. Nu har jeg endnu mere ondt i ryggen at jeg slet ikke kan gå, går som om at jeg har skidt i bukserne. Wink
Nå videre i programmet og op til gynækologen. Bliver kaldt ind 20 min for sent, - han spørger om hvordan jeg har det og fortæller at jeg er begyndt at have ondt i min mave, (lidt mens, lign, men får ikke min mens og har ikke haft det i et halvt år) Det eneste han siger er bare "nå" og griner lidt. Han kigger lidt i mine papir og siger at der ike rigtig er noget at gøre for mig, så jeg bare kunne gå hjem igen ??? Hmm.. Hvorfor skulle jeg så komme ?
Jeg ville så lige være sød at ringe på mit arbejde så tidlig som muligt, for at sige at jeg ikke kan komme i morgen pga min ryg (Så har de da en mulighed for at finde en anden til vagten). Min leder bliver simpelthen så fornærmet at jeg har fået så dårlig samvittighed over ikke at kunne arbejde i morgen..

En virkelig Øv dag.. Resten af dagen kan da kun blive bedre. Smile

liseje
Kan din gyn ikke hjælpe dig?? Hvad dælen skulle du så bruge tiden på at gå derop for?? Måske skulle du få en ny gyn for det syns jeg godt nok var en dårlig behandling.

Den gamle heks... har hun røngten syn?? For det virker da underligt hun bare kan sige det så hurtigt, og så i øvrigt bare gøre det værre... helt ærligt... Det er ikke altid vi er lige heldige med vores læger.

Nu lider jeg meget med min ryg prolapser og slidgigt, og HVIS du får føle forstyrelser i benene, det man være tæer, læg, lår inder eller yder side eller ved dine skamlæber, så kontakter du lige vagtlægen... det samme gælder hvis du ikke kan holde på vandet, eller ikke kan komme af med det... og det samme med nr 2!

Det er tegnene på der kan være noget mere alvorligt med din ryg..(nerver i klemme) Og det kan give varrige mén... det kan jeg nemlig fortælle om efter en læge der sagde... du fejler intet... hold øje ok??

Du skal ikke have dårlig samvittighed over du ikke kan komme på job, jeg syns da du var sød at sige det i rigtig god tid...

Nu skal du så bare slappe af, drikke en kop dejlig te og se lidt tv, evt med en varmepude/pose på din ryg :-)

Mange hilsner Lise
Mor til 2 dejlige unger. En dreng på 12 og en pige på 7. Ingen problemer med at blive gravid dengang. Børnene er født i 1998 og 2003.

Nu da jeg har en ny mand, er nygifte :-) har vi ikke fået barn efter 2 år.

August 2010 diagnose PCO.. Begyndt KISS-kuren med det samme. Sept 2010 begyndt metformin.

www.bengal-kat.dk
Meier
Hmmm, jeg synes nu din leder er lidt for meget. Det er da kun godt at du giver dem en chance for at de ikke står med håret i postkassen!
Du skal tillade dig selv at være syg også kan hun sgu (ungskyld) passe sig selv Grin
Positive tanker og et Hug til dig Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Camilla-K
J
Redigeret af Camilla-K d. 21-09-2010 09:52

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Er det rigtig kost jeg spiser Overvægtig med PCO 2 14-02-2012 17:53
Hjælp til rigtig kost - hvor? Diætister /Kostvejledere 5 27-07-2011 12:14
tør ikke rigtig tro på det Er blevet gravid 9 13-02-2011 16:30
Så kan graviditeten rigtig mærkes! Er blevet gravid 10 17-10-2010 13:52