03. August 2020 16:54:51
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29965586
5841 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
meget mytisk
anjavj
Mit hår på hovedet vokser ikke ens.. Det er kortere i højre side end i venstre. Og er næsten lige blevet klippet, hvor jeg fik det rettet op.
Nogle der har oplevet det?

JustMe
Nej. men jeg har oplevet at min hud på den ene arm er væsentligt værre stedt, end huden på den anden. Armen med pænest hud var i samme side som min "bedste" æggestok" Smile
Fik konstateret PCO(S) d. 5. juli 2010 og venter nu den dejligste lille pige. Rose .

Lille My
altså det med håret har jeg ikke prøvet og dog, for jeg har været hos en frisør hvor jeg synes det var skævt klippet da jeg kom hjem, tænker på om man sidder helt ens med hovedet hver gang? om det kan være derfor. har til gengæld også en pænere hud på højre arm, ligesom det er min højre æggestok der har fungeret bedst, måske det er noget med at vi bare ikke er helt symetriske?

Håber du kan bruge svaret til nogetSmile

Lille My

Xeniatre
Hvor meget kortere er kortere?
Jeg oplever tit, at jeg må rette den ene side at mit hår, efter jeg er kommet hjem fra frisøren.
Jeg ved ikke, om det er hende, der klipper skævt, eller om jeg selv sidder skævt – men min tinding er også højere i den ene side, end den anden, og jeg er ikke ved at blive skaldet…

Cille30
Nej overhovedet... Nogen gange mister jeg en tot hår Sad
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
meget syg af metformin:/ Metformin eller anden medicin 4 27-11-2013 20:53
Hvor meget påvirker kaffe huden(urenhud) og fertiliteten når man har pco PCO Brevkasse 4 31-10-2013 14:38
Trist pga. meget uren hud . høj talgproduktion PCO Brevkasse 5 13-10-2013 19:24
For meget fedt? PCO Brevkasse 3 17-09-2013 13:34
Hvor meget har metformin forbedret cyklus? Metformin eller anden medicin 1 13-09-2013 12:08
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke