25. September 2017 08:02:17
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23896620
5846 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Jeres top 3 anbefalinger??
PCOmor
Jeg sidder og har læst om en masse i hver især anbefaler og synes der er meget også blev jeg også lidt nysgerrig på jeres anbefalinger...
Angel
Der sker ikke rigtig nået posetivt med mit PCOs så nu vil jeg ty til bøgerne og alternativ behandlinger Smile hvad er jeres top 3 bøger eller alternativ behandlinger??

Plys
Jeg stemmer i "Spis Dig Gravid"-koret - deri er bare nogle rigtig gode og letforståelige forklaringer på, hvad der sker rent fysisk i kroppen, når man som os har "rod i los systemos". Smile

Derudover synes jeg faktisk, at bogen "Harmoniske Hormoner" osse er udemærket - i hvert fald den del af den, som omhandler det fysiologiske.

Jeg har selv været til akupunktur 3 gange nu - og jeg skal til behandling igen, når vi kommer lidt længere i hormonhulumhejet.
Jeg startede med den forhåbning, at det måske kunne sætte gang i min cyklus - men det nåede nålene altså ikke at gøre, før jeg startede med Provera for 6 dage siden.
Jeg kan dog tydeligt mærke, at det "rykker" i underlivet, når jeg havde været til behandling - og derfor tror jeg osse, at det vil være gavnligt til "optimering" af kroppen ifm. fertilitetsbehandling.
Redigeret af Plys d. 27-10-2010 10:50
Normalvægtig med mild PCO - konstateret i juni 2010.

tanjaholmjensen
Den eneste behandling jeg kender til som stort set virker for alle pcoér er kiss-kosten, en kost uden sukker og hurtige kulhydrater. Bogen "spis dig gravid" er helt klart gude bogen for pcoér. og i den bog er det også en lang tabel over ting man må spise og ikke spise i kiss kosten... "spis maven flad" er mere med opskrifter til kiss kosten.
Held og lykke.
Har spise pco-venligt siden August 2010 (og ikke røget). Og Januar 2011 var der 2 streger på testen...Grin Har termin d. 9/9-2011.

D.3/3-11 Nf: Gik som det skulle:-D
D. 28/3-11 Jordemoder: Hørte hjertelyd, alt perfekt.
D.20/4-11 Ms: Alt var helt perfekt som det skulle være og vi valgte ikke at vide til kønnet.:-D
Spiser ikke pco-venligt mere.
D. 6/6-11 Jordemoder: Alt var som det skulle. Smile
D.8/8-11 Jordemoder: Baby har ikke vendt sig med hoved nedad endnu, men ellers var alt meget fint.
D.10/8-11 Egen læge: Nu 20kilo tunger, men alt er fint.
D.22/8-11 Jordemoder: Baby ligger med numsen nedad, og jeg skal derfor sædeføde...!!!
D. 5/9: Jordemoder
D. 7/9: Vægt scanning
D. 8/9: Lægesamtale
D. 9/9-11: Fenja kom til verden ved planlagt kejsersnit fordi hun var blevet for stor til at sædeføde.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Bjarne Stigsby anbefalinger metformin i graviditeten Metformin eller anden medicin 4 10-02-2012 13:59
Hvor slem er jeres hår-problem? Hårvækst og hårtab 4 06-09-2011 17:15
Hvordan har jeres forløb været - hjælp til graviditet Prøver at blive gravid 19 27-06-2011 22:39
Hvordan ser jeres træningsplan ud? Kost og motion 11 20-06-2011 20:08
hvordan ser jeres dag ud (Mad) Overvægtig med PCO 8 19-06-2011 16:35
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0