21. November 2017 18:04:52
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24472441
5905 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
1. "rigtige" IVF forsøg.
Meier
Jeg FingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossed ALT for de små æg Smile

Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

didem
hej piger

føler virkelig med jer, jeg har været igennem det samme som i er ved nu. jeg har haft 7 ivf beh. gravid 7 gange spontant abort 7 gangeSad lagt æg op 10 gange genem 14år, så jeg føler virkelig med jer. MENNN va sketter så?? ja jeg havde op givet håbet gad ikk mere så var jeg gravid af mig selvGrin min deglige dreng er 1 år nu SÅÅÅ KLØØØØ PÅ NÅ JEG KAN KAN I OGSÅ!!!

Akselsen
Jeg er også positiv idag..Æggene de få der var var fra 10 til 13 mm. Så nu skal jeg have 400 Ie purgon og scannes igen Torsdag. Så nok engang i næste uge skal jeg have æg ud og forhåbenlig op igen..

Der var ca 5 æg i hver..så 10 æg ialt. Ikke mange syntes jeg??

I venstre side der hvor jeg har mærket mest, måtte hun trykke på min mave for at få dem frem, hvilket gjorde smadder ondt. Men man går jo igennem meget..
Bagefter spurgte sygeplejsken om med hensyn til om jeg ønsker akkupunktur som smertelindringenn..Nej men jeg ville have meget meget smertestillende. Kan nemlig ikke slappe af når nogen skal rode dernede :0) så sagde hun du får et ordentligt Gog..
Redigeret af Akselsen d. 22-11-2010 16:01
YesYesYes

Meier
Jeg synes da det er flot at der er 10 æg!!! Så er det virkelig noget at gå efter Yes

Hihi, godt med en sygeplejske med humor Grin

Baby_2013
Dejligt med positive nyheder for dig også Akselsen! Yes

Tror da også 10 æg er rigtig godt.
Jeg har 5 i den ene side og 6 i den anden, som i søndags havde den rigtige størrelse.
Tilgengæld havde jeg også en masse små (ca 10 i hver side), hvor nogle af dem måske "når" med...
Men forhåbentligt ikke dem alle - for så bliver det vist en vild omgang!

Glæder mig bare til udtagningen i morgen er vel overstået - og så skal det bare blive torsdag, hvor jeg forhåbenligt kan få sat et flot æg op!
Har tage fri resten af ugen - så jeg kan få masse af ro og hvile denne gang.
K: 31 år normalvægtig PCO'er - M: 31 år (er i topform)
Forsøgt at blive gravid siden juni 2009.
PCOS konstateret i maj 2010.
2xIUI, 1xkonverteret IVF, 3xkorte IVF, 1xlang IVF og 3 fryseforsøg i Brædstup - alle negative. Afsluttet i maj 2012.
Juni/juli 2012 - 1xlang IVF på privatklinik i Fredericia -POSITIV! Termin 26.03.2013
Elliot kom til verden 03.04.2013 - 3650g og 52 cm - velskab og endnu mere lækker end vi nogensinde havde drømt! <3

Akselsen
Baby_2011 skrev:
Dejligt med positive nyheder for dig også Akselsen! Yes

Tror da også 10 æg er rigtig godt.
Jeg har 5 i den ene side og 6 i den anden, som i søndags havde den rigtige størrelse.
Tilgengæld havde jeg også en masse små (ca 10 i hver side), hvor nogle af dem måske "når" med...
Men forhåbentligt ikke dem alle - for så bliver det vist en vild omgang!

Glæder mig bare til udtagningen i morgen er vel overstået - og så skal det bare blive torsdag, hvor jeg forhåbenligt kan få sat et flot æg op!
Har tage fri resten af ugen - så jeg kan få masse af ro og hvile denne gang.

Ja det bliver et super flot æg du får op. Held og lykke med udtagning imorgen. venter nok til på tirsdag i næste uge.

Dejligt med et par fridage efter ÆU. hvad med efter ÆO? jeg skal være sygmeldt på grund af mit hårdt fysiske job. og psykisk kan det også være hårdt. Men dejligt at vide at man er fredet i omkring 14 dage :0)
YesYesYes

Baby_2013
Har et stillesiddende kontor job, så der skulle ikke være noget problem med at tage på job igen på mandag.
Desuden så skal jeg jo have noget at få de ulidelige 14 dage til at gå med!

Men kan godt forstå du tager 14 dage hjemme, hvis dit jo er fysysk krævende!
2xIUI, 1xkonverteret IVF, 3xkorte IVF, 1xlang IVF og 3 fryseforsøg i Brædstup - alle negative. Afsluttet i maj 2012.
Juni/juli 2012 - 1xlang IVF på privatklinik i Fredericia -POSITIV! Termin 26.03.2013
Elliot kom til verden 03.04.2013 - 3650g og 52 cm - velskab og endnu mere lækker end vi nogensinde havde drømt! <3

jess4780
hej igen allesammen. nu i to som skal have taget æg ud. vil en af jer ikke gøre mig den tjeneste at forhøre jer om det med betaling til næste år hvordan de ved noget endnu? og om hvis man selv skal betale om man så også selv vælger hvad man vil igennem??? self kun hvis det ikke er noget problem...
mit største ønske er at få drømmebarnet med min dejlige mand Grin
startet på stines kost d. 4 januar 2010 og har indtil videre tabt 13 kg og mangler 17 kg. lang vej men selvtilliden er fortrinsvis i top Grin

Baby_2013
jess4780 skrev:
hej igen allesammen. nu i to som skal have taget æg ud. vil en af jer ikke gøre mig den tjeneste at forhøre jer om det med betaling til næste år hvordan de ved noget endnu? og om hvis man selv skal betale om man så også selv vælger hvad man vil igennem??? self kun hvis det ikke er noget problem...

De ansatte på fertilitetsklinikkerne får ikke mere at vide end os andre. Så de ved også kun det de kan høre i medierne.
Så desværre - kan ikke hjælpe der!

Baby_2013
Det gik helt fint i går.
Fik taget 11 æg ud og sædprøven var perfekt, så nu venter vi bare spændt på, at de ringer fra klinikken i morgen og forhåbenligt siger, at vi skal op og have sat et æg op... Fingerscrossed

Selve ægudtagningen gik meget ligesom sidst - fik godt med smertestillende, men kunne nu godt mærke lidt.
Lige bagefter var jeg noget mere øm end sidst, men ellers har jeg faktisk haft det ok. Et par panodiler og så ellers bare på langs!

Meier
Fingerscrossed alt for de små labaner Smile

Akselsen
Så er det scanningstid igen :0) lad os se om æggebasserne snart er klar til at komme ud i venterkulden :0) Vi håber det, så forhåbenlig i næste uge skal de ud. Så det bliver en december med massere af hygge og lidt oppyntning..
Håbede ellers på at kunne trækken sygmeldningen til lige efter juleaften Men det kommer nok til at knibe :0)

Så er noget spændt på hvor meget de er vokset denne gang og hvor meget mere Purgon jeg skal have..kan jo snart ikke stige mere uden at jeg skal have en hel ampul på 600 IE.
Så mon ikke vi bare bibeholder de 400 IE som jeg blev sat op til sidste gang..
Der kommer nyt herfra sidst på efter middagen..

YesYesYes

Baby_2013
Hvor er det spændende Akselsen - glæder mig til at høre godt nyt i eftermiddag.

Her er der også godt nyt. Smile
10 af de 11 æg var blevet befrugtet og 9 havde delt sig som de skulle, så nu ruger jeg på et lille guldæg - og 8 andre er lagt i fryseren.
Nu håber jeg bare - please please - at det lille æg vil sætte sig fast og vokse de næste 9 mdr. Fingerscrossed

Akselsen
Så er æggebasserne snart klar..skal scannes igen lørdag og de regner med ÆU Mandag. Æggene var 16 mm og nogen var 13mm. Hun talte til omkring en 7 styks..så lidt mindre end sidste gang..Men hva bare de er gode.
YesYesYes

Meier
ER sikker på de er perfekte denne gang!!!!! Fingerscrossed alt for dig Smile

Akselsen
Meier skrev:
ER sikker på de er perfekte denne gang!!!!! Fingerscrossed alt for dig Smile

Tak :0) held og lykke imorgen..glædermig til at hørerom det :0)
YesYesYes

Meier
Takker Smile Skal nok skrive når jeg ved mere Smile Nu håber jeg bare ikke får en masse sne, så vi kan komme til Horsens så jeg kan blive scannet Shock

Akselsen
Meier skrev:
Takker Smile Skal nok skrive når jeg ved mere Smile Nu håber jeg bare ikke får en masse sne, så vi kan komme til Horsens så jeg kan blive scannet Shock

Ja det er lidt træls med det sne..Men i har forhåbenlig vintersutter på?
Redigeret af Akselsen d. 25-11-2010 21:03
YesYesYes

Meier
Ja da. Tør sgu ikke andet Grin

Nuggi
Hej Meier,
held og lykke i dag - det bliver SÅ spændende. God fornøjelseGrin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Deltagere til forsøg med lægemidlet Victoza Artikler, medier og undersøgelser 1 24-10-2014 20:43
"Vis bare arme" PCO Brevkasse 2 07-05-2014 22:36
Gynækolog "forudsiger" kommende mens Læge - Gynækolog 5 14-03-2014 16:23
"How to Eat to Get Pregnant" (VIDEO) Artikler, medier og undersøgelser 1 01-11-2013 14:46
Brændte mandler med tykt lag "brændt" Opskrifter 1 23-10-2013 21:41
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176