21. November 2017 18:04:28
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24472401
5905 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
1. "rigtige" IVF forsøg.
Meier
Mange tak. Det var SÅ dejligt at se det Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Akselsen
SmileSmileSmile

Så er det imorgen spændende og se om de sidste æggebasser er vokset..Det mærkes ihvertfald sådan Shock
Føler de mindst er et par cm istedet for mm Wink
YesYesYes

Meier
Fingerscrossed ALT for dem og dig Smile
FingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossed

Akselsen
Så endelig..Skal have æg ud på mandag. SÅ det er dejligt at æggende endelige er store nok :0) 18-19 mm var de..SÅ nu er det næste bare at håbe at de deler sig..
YesYesYes

Akselsen
KrisB skrev:
Spændende Smile Krydser Fingerscrossed

Takker :0)
YesYesYes

Meier
Er sikker på de deler sig - alle sammen Smile
Fingerscrossed ALT for dig og dem Smile

Baby_2013
Åhhh hvor er det dejligt at høre Akselsen..
Held og lykke i morgen!
Hug
K: 31 år normalvægtig PCO'er - M: 31 år (er i topform)
Forsøgt at blive gravid siden juni 2009.
PCOS konstateret i maj 2010.
2xIUI, 1xkonverteret IVF, 3xkorte IVF, 1xlang IVF og 3 fryseforsøg i Brædstup - alle negative. Afsluttet i maj 2012.
Juni/juli 2012 - 1xlang IVF på privatklinik i Fredericia -POSITIV! Termin 26.03.2013
Elliot kom til verden 03.04.2013 - 3650g og 52 cm - velskab og endnu mere lækker end vi nogensinde havde drømt! <3

Akselsen
Takker. Er meget spændt. Men nok mere over at på tirsdag kan jeg ringe og hører om æggende var noget værd..Så kryds alt hvad i kan, skal nok gøre gengæld når den dag kommer :0)
YesYesYes

Akselsen
Jeg har det også godt mærkede slet ingen ting under ÆU. Så det var jo dejligt. Men kan mærke jeg er lidt mat i sokkerne.
Jeg fik taget 6 stor og flotte æg ud..Så nu er det bare at vente til imorgen ..Håber da virkelige de hygge sig i reangensglasset her natten over PfftPfftPfft
Jeg snakkede med dem om hvor mange æg de ville lægge op og pga jeg lige igår fyldte et år ældre MÅ jeg få 2 æg op ThumbsupThumbsup

Så det håber vi så bare der er :0)

Noget andet omkring det med at vi selv skal betale, ved Skive slet ingenting enddnu og de føler sig så frustret over det, forståligt.hvilket jo er helt naturligt
YesYesYes

Meier
Tillykke med fødselsdagen igår Smile Flag

Jeg tror dine æg rigtig ligger og hygger sig lunt og godt lige nu. Sender en masse positive tanker til dem i den lille skål Grin FingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossedFingerscrossed

Akselsen
Takker og takker..Ja det håber vi meget de gør..Og dejligt med 2 æg op. Så er der lidt størrer chance føler jeg ihvertfald :0)
YesYesYes

Akselsen
Så er der kommet status på mine æg. 3 Stk er befrugtet. SÅ det er jo dejligt. Så imorgen kl 8 skal jeg ringe igen for at hører om det bliver imorgen eller Torsdag :0)

Har en del ondt imaven efter igår. Men mest når jeg går..Men det går jo over igen..
YesYesYes

Nuggi
Jubiiiiiiiiiiiiiii - hvor fedt! Tillykke med det - jeg Fingerscrossed for at der er gevinst. held og lykke og god bedring....tænk på hvad der forhåbentlig kommer ud af det - så går det nokYes

Meier
Fantastisk!!!!! Yes
Fingerscrossed ALT for at den er der denne gang Smile

Akselsen
Meier skrev:
Fantastisk!!!!! Yes
Fingerscrossed ALT for at den er der denne gang Smile

Takker..Det er første gang vi skal igennem det..Men håber da det er den enste gang :0)
YesYesYes

Baby_2013
Super godt! Smile
FingerscrossedFingerscrossedFingerscrossed fra en anden "ruger"!
2xIUI, 1xkonverteret IVF, 3xkorte IVF, 1xlang IVF og 3 fryseforsøg i Brædstup - alle negative. Afsluttet i maj 2012.
Juni/juli 2012 - 1xlang IVF på privatklinik i Fredericia -POSITIV! Termin 26.03.2013
Elliot kom til verden 03.04.2013 - 3650g og 52 cm - velskab og endnu mere lækker end vi nogensinde havde drømt! <3

Akselsen
Skal til ÆO idag her kl 11.15. Der kommer 2 æg op det andet skulle lige overnatte en nat mere i reagensglasset for at se om det kunne komme i fryseren.:0)

Hvor længe er man om at fylde sin blærer skal jo møde med fyldt blærer..Nogen kloge hoveder???
YesYesYes

Baby_2013
Hvor er det fedt... Yes

Jeg fik bare at vide, at jeg ikke måtte tisse en time inden mødetid...

Akselsen
Takker det var også det jeg regnede med ;0)
YesYesYes

Akselsen
Så ruger jeg på kylle og pylle Smile De var 2 æg som fik top karaktere så det er jo dejligt at de allerede nu viser sig fra den gode side Pfft SÅ krydser alt for at de forsat gør det..
YesYesYes

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Deltagere til forsøg med lægemidlet Victoza Artikler, medier og undersøgelser 1 24-10-2014 20:43
"Vis bare arme" PCO Brevkasse 2 07-05-2014 22:36
Gynækolog "forudsiger" kommende mens Læge - Gynækolog 5 14-03-2014 16:23
"How to Eat to Get Pregnant" (VIDEO) Artikler, medier og undersøgelser 1 01-11-2013 14:46
Brændte mandler med tykt lag "brændt" Opskrifter 1 23-10-2013 21:41
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176