21. November 2017 18:02:33
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24472146
5905 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
1. "rigtige" IVF forsøg.
Akselsen
Baby_2011 skrev:
Min mand skal ud og rejse med sit arbejde i 4 måneder fra og med februar - det er også det, der gør det ekstra hårdt.

Tror måske vi når et fryseforsøg i januar inden han skal afsted, men det vil tiden jo vise.

Ja det er ikke nemt når det hele ramler sammen..kender selv til at måtte udsætte vores forsøg pga kursus og manden også skullle til udlandet.
Men 4 Måneder også lang tid..
Håber i når et forsøg i Januar..
Held og lykke Wink
YesYesYes

Baby_2013
Ved godt, at jeg fik sagt 4 måneder - det er reelt 6 måneder. Han kommer bare lige hjem på orlov i 20 dage efter små 4 måneder.
Og det er desværre ikke bare en almindelig forretningsrejse - han er soldat og skal til Afghanistan. Cry

Men jeg er ret sikker på, at vi når et fryseforsøg i januar - om ikke andet, så må jeg jo selv gå det igennem. Han har jo ligesom leveret det han skulle.
K: 31 år normalvægtig PCO'er - M: 31 år (er i topform)
Forsøgt at blive gravid siden juni 2009.
PCOS konstateret i maj 2010.
2xIUI, 1xkonverteret IVF, 3xkorte IVF, 1xlang IVF og 3 fryseforsøg i Brædstup - alle negative. Afsluttet i maj 2012.
Juni/juli 2012 - 1xlang IVF på privatklinik i Fredericia -POSITIV! Termin 26.03.2013
Elliot kom til verden 03.04.2013 - 3650g og 52 cm - velskab og endnu mere lækker end vi nogensinde havde drømt! <3

Akselsen
Ja..du kan jo selv gøre det..Men du skal vide at det er hårdt især når han er så langt væk..Dette er jo noget man gerne skulle være fælles om..Så det er noget du skal overveje meget før du kaster dig ud i det..
Håber på fryseforsøget i Januar :0) og at dt lykkes..Så er du jo godt tyk når hankommer hjem igen Smile
YesYesYes

Baby_2013
Ved godt det bliver hårdt - også oveni hans udsendelse. For det er bestemt heller ikke sjovt, at have sin elskede derover...

Men tror helt ærligt bedere, at jeg ville kunne klare et par fryseforsøg alene, end at være fuldstændig passiv og vente i 1/2 år med at forsøge, at blive gravid.
2xIUI, 1xkonverteret IVF, 3xkorte IVF, 1xlang IVF og 3 fryseforsøg i Brædstup - alle negative. Afsluttet i maj 2012.
Juni/juli 2012 - 1xlang IVF på privatklinik i Fredericia -POSITIV! Termin 26.03.2013
Elliot kom til verden 03.04.2013 - 3650g og 52 cm - velskab og endnu mere lækker end vi nogensinde havde drømt! <3

Meier
Kan ikke skrive så meget, for sidder med tåre i øjnene over at din kæreste skal afsted.
Mange Hug til dig. Håber ikke savnet bliver alt for stort og at I når lidt før han skal afsted.
Redigeret af Meier d. 10-12-2010 21:28
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Akselsen
Testede negativ her til morgen..Men testdag er jo også først Tirsdag.Så håbet lever lidt enddnu,,,
YesYesYes

Baby_2013
Fingerscrossed også for i morgen Akselsen..

@Meier: tak for Hug

Akselsen
Takker..testede imorges igen og stadig negativ..så i min verden er det slut..så det var 1 forsøg..næste til næste år :0)
YesYesYes

Meier
Fingerscrossed for held og lykke i det nye år Smile
Dejligt du stadig kan smile og være positiv Hug

Akselsen
Så er blodprøven taget..Fik en god snak med blodprøvedamen..DA jeg sagde jeg godt kendte svaret..Så kiggede hun på mig og sagde at hvis det var fra urintest..så kunne man ikke regne med dem, da Hcg(er de tikke sådan) som regel først kan ses omkring de 16-17 dage efter ÆO..

YesYesYes

Baby_2013
Hvordan gik det Akselsen?
Håber virkelig at den er der for dig...

Baby_2013
Jeg testede desværre negativ i torsdags - og er stadig ret nede over det... Cry
Min mand tager til Afghanistan 1/2 år fra februar, så havde virkelig håbet på, at det var lykkedes denne gang.

Vi har heldigvis 9 æg i fryseren fra mine to ægudtagninger, så vi prøver et fryseforsøg i januar, men der er chancerne jo ikke nær så gode, som det forsøg vi lige har været igennem... Cry

Akselsen
Takker..Har det fint :0) Testen var som ventet negativ..

Så nu står den på en bortkastelsesblødning som hun kaldte det..Og så en snak med en sygeplejske..Så igang med en anden behandling end denne gang..

Så det er en lang behandling med Suprefact..ellers det sammen..Nogen som kender til til forskellen på Puregon og GonalF..fåes den også i sådan en form som Puregon? altså det hylster? så man ikke selv skal blande?

Dejligt at vide at næste mens..Så er vi kørende igen..Måske kan det være vi laver en selv..Det ene æg havde jo befrugtet sig selv :0) så helt umuligt er det ikke . :0)

YesYesYes

Akselsen
Baby_2011 skrev:
Jeg testede desværre negativ i torsdags - og er stadig ret nede over det... Cry
Min mand tager til Afghanistan 1/2 år fra februar, så havde virkelig håbet på, at det var lykkedes denne gang.

Vi har heldigvis 9 æg i fryseren fra mine to ægudtagninger, så vi prøver et fryseforsøg i januar, men der er chancerne jo ikke nær så gode, som det forsøg vi lige har været igennem... Cry

Det er jeg ked af at hører..Men krydser for at det lykkes i Januar..
YesYesYes

Baby_2013
Kan altså ikke helt forstå, at jeg bliver ved med at have mens agtige smerter i maven og lænden.
Fik min mens umiddelbart efter den negative test i tordags og den stoppede søndag - meget normalt.
Men jeg har bare stadig ondt og det plejer jeg slet ikke at have.
Er der nogen, der har prøvet IVF behandling og ikke blev gravid, som har oplevet det samme?

@KrisB - ja det kunne være lidt skørt, hvis jeg blev gravid, imens han er væk.
Også derfor vi nu har besluttet, at fortælle familien om vores projekt - ellers ville de nok få lidt et chok, NÅR det lykkedes at blive gravid i løbet af min mands udsendelse... Wink

Meier
Hug til både Baby_2011 og Akselsen. Håber virkelig 2011 bliver Jeres år HugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHug

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Deltagere til forsøg med lægemidlet Victoza Artikler, medier og undersøgelser 1 24-10-2014 20:43
"Vis bare arme" PCO Brevkasse 2 07-05-2014 22:36
Gynækolog "forudsiger" kommende mens Læge - Gynækolog 5 14-03-2014 16:23
"How to Eat to Get Pregnant" (VIDEO) Artikler, medier og undersøgelser 1 01-11-2013 14:46
Brændte mandler med tykt lag "brændt" Opskrifter 1 23-10-2013 21:41
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176