20. November 2019 21:45:19
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28824601
5915 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Jeg forstår ikke mine symptomer :(
piavisti
Jeg forstår ikke jeg bliver ved med at have følelsen af der måske kan være noget... 9 dage over tid, ingen mens og negative test.

mine bryster er fortsat ømme, især brystvorterne... men det spænder også bare generelt..

Samtidig mærker jeg mit underliv ofte, lidt svært at forklare, men jeg kan bare sådan fornemme at det "arbejder"

jeg har ondt i min lænd, omkring mine hofter og mit bækken.

og når jeg ligger på maven føler jeg det ligesom om jeg ligger på noget hårdt... altså min mave er ikke afslappet og blød...

Kan så meget virkelig være indbildning?

Jeg har accepteret at mine test's er negative og jeg ikke er gravid, men forstår så bare ikke at jeg bliver ved med at have det sådan her... Og det får mig jo så selvfølgelig til at spekulere...

Hvad siger i andre? Har i haft det sådan her??
Oktober 2010: Hjemmerul - Neg.
December 2010: IUI - Neg.
Januar 2011: pause fra behandling. opstart af akupunktur
5/2 - Gravid Smile

Tinam
Jeg synes du skal gå forbi lægen og få en gynækologisk undersøgelse. Hvis du er gravis skifter den jo farve. Og hvis du har en graviditet uden for livSmilemoderen er det vist heller ikke sikkert, at du får en positiv test. Så jeg vil helt klart gå forbi lægen asap.
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

piavisti
Jeg har skrevet her til aften til min normale læge, om jeg ikke kan komme derned og få lavet en blodprøve... den kan vel kun vise rigtigt?? også hvis den er uden for livmoderen, eller hvordan??
Så det håber jeg at jeg kan få lov til... synes det er træls at have syptomer men negative test's. og klinikken sagde bare jeg skulle vente til fredag, og så starte op på Provera på trods af symptomer... Så er lidt lost og forvirret...
5/2 - Gravid Smile

JustMe
Min gynækolog sagde netop, at mit tilfælde viste hvor vigtigt det er at vente lidt ekstra og teste frem for bare at ordinere nye hormoner. Jeg ventede nemlig 3 uger på en mens, der skulle være kommet efter den første uge...og den kom jo altså aldrig Wink
Fik konstateret PCO(S) d. 5. juli 2010 og venter nu den dejligste lille pige. Rose .

piavisti
Nej, det er også lidt det jeg tænker... MEn samtidig er jeg også nervøs for at vente, for hvis der ikke er noget, og jeg venter, så kan jeg ikke nå et forsøg mere i år...

Men nu har jeg læst mig frem til at selvom de ikke anbefaler provera hvis man er gravid, så skulle der ikke ske noget ved at tage dem...

jeg ser lige om jeg ikke hører fra lægen i morgen, ellers må jeg ringe derned fredag morgen, efter jeg har forsøgt at teste igen....
5/2 - Gravid Smile

Meier
Kære Pia.
Ved min sidste IUI havde jeg det på næsten samme måde og min mens. kom også senere, men det er fordi min cyklus er lang. Jeg var ikke gravid og da jeg havde været til scanning ved min gyn. kom mens dagen efter, så vi kunne komme i gang igen.

Jeg håber virkelig du får svar ved lægen og at du kan komme til så hurtigt som muligt, plus at der ikke er noget galt.
Mange Hug positive tanker og Fingerscrossed til dig Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

piavisti
tak, skal du have...

lægen har ikke svaret mig, og efter endnu en negativ test idag, er jeg sikker på min krop bare er forvirret ligesom mig selv... så jeg starter op med Provera i morgen, og så må vi se hvordan det går....

5/2 - Gravid Smile

Steffieravnmoeller
Jeg er meget spændt på et svar fra din lægeSmile

piavisti
Hey.... Jeg kom ikke til lægen, da han havde ferie, og da jeg stadig testede negativ startede jeg på Provera.

jeg har lige fået min mens, så der var altså ikke noget. heldigvis forsvandt mine symptomer også da jeg begyndte på Provera. Så måske har det været indbildning, eller jeg har i hvert fald bare været ekstrem opmærksom på min krop...

Håber ikke det bliver ligeså slemt denne gang...
5/2 - Gravid Smile

Plys
Jeg tror, du har ret i, at man kan have så ekstremt meget fokus på kroppens signaler, at man kan komme til mistolke dem ind i mellem.
... Og så ER det altså osse irriterende, at tegnene på kommende mens og graviditet kan være de samme - for så kan man nemlig RIGTIG misforstå sine symptomer... Wink

Håber, at du reagerer, som du skal denne gang - er det samme dosis Pergotime, du skal have igen?

Hug
Normalvægtig med mild PCO - konstateret i juni 2010.

Meier
Fingerscrossed for at du kan være fri en masse bøvl og at den er der denne gang Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

piavisti
plys: Ja jeg får samme dosis Pergotime igen... Håber de virker godt Smile
5/2 - Gravid Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Kan ikke tåle sødestoffer PCO Brevkasse 3 04-03-2014 08:39
Ikke PCO mere??? PCO Brevkasse 3 21-01-2014 00:08
symptomer før testdag.. Prøver at blive gravid 1 30-12-2013 20:57
PCO også for dem som ikke ønsker børn Støttegrupper/mød andre PCO'er 3 06-12-2013 18:02
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke