22. September 2018 17:49:04
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26828845
6030 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
ventetid?
Pelle8984
Jeg havde test dag i torsdags, men fik desværre min mens om morgenen, så nu skal vi til Skive og have reagensglas behandling, vi er kun blevet insimineret en gang og som tidligere nævnt mente gyn. at min forlovede sæd var meget dårlig, så han regnede ikke med at insiminering var vores løsning.
vi er så blevet videresendt til Skive, det vil sige, min gyn. har sendt brevet til Skive d. 26. nov, men jeg har endnu ikke fået svar. er der nogen der ved hvor længe der går, før man får svar på sådan noget? og hvor lang sådan en venteliste kan være?
Er meget fortvivlet, da jeg føler det går lidt i stå, og at det hele er ret svært psykisk.

Meier
Ved desværre ikke noget om ventetiden, men derfor får du lige et Hug alligevel.
Håber ikke I skal vente alt for længe.
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Pelle8984
Nej ved virkelig heller ikke noget om det, synes bare det er mærkeligt de ikke har kontaktet mig. S
kal jeg mon kontakte dem ,selvom min gyn har sendt en anvisning?

he05
Nu er det ikke for at tage modet fra dig, men da jeg blev henvist fra inseminering hos min gynækolog til IVF på Rigshospitalet, så var der en ventetid på 6 måneder Huh
Jeg skal ikke kunne sige, hvordan det er i Skive, men jeg fik desuden af vide på Riget, at selv om, at jeg kunne melde mig fra december 2010, så blev de nok nødt til at afvise mig et par gange, da der var så meget run på for tiden pga. den snarlige brugerbetaling Sad
Jeg håber virkelig ikke, at I går en lige så lang ventetid i møde!! Jeg ville ringe og rykke dem for svar, for faktisk var ogå min henvisning blevet væk i første omgang, så det er vigtigt at være på dupperne!
Alt mulig held og lykke med det! Det skal nok lykkes selv om, at det ser lidt håbløst ud en gang imellem Smile Thumbsup
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Fnug
Vi blev henvist til Brædstrup i februar i år, og vi fik tilsendt et brev fra IVF-klinikken med en tid en måned efter, så det gik faktisk ret hurtigt. Vi skulle ikke selv kontakte klinikken - vi fik blot tilsendt et brev med en tid.

Jeg synes, du skal ringe til klinikken og spørge, hvordan det fungere, fordi du undrer dig over, at du ikke har hørt noget... Det vil de helt sikkert være behjælpelige med at svare på. De kan også fortælle jer, hvor meget ventetid I skal forvente... Vi har altid fået en rigtig god behandling, og de har stor forståelse for, at men ikke kender noget til denne verden i forvejenSmile

Held og lykke!

Meier
Ring endelig til dem. Det kan ikke skade noget at du viser du gerne vil i gang NUUUUU Grin
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Pelle8984
Tak for de mange svar
Jeg ringer til dem på mandag, og så må jeg se hvad de sige.
Ja vi vil gerne i gang hurtigst mulig, synes det er hårdt at gå i uvished.

Akselsen
Underligt du ikke har fået brev. Kan jo forsvinde i post danmark...
Fra lægen sendt til vil fik brev gik der små 14 dage. og vi fik en tiden en uges tid efter. Så det er meget underligt du ikke har hørt noget.

Fundet på deres hjemmeside
Der er i øjeblikket ca. 4-6 ugers ventetid (planlægningstid) på forundersøgelser

Så du burde jo have hørt noget..

Så ring til dem og huske at have tålmodighed med at komme igennem det kan nogen gange være svært deroppe.

Held og lykke Grin
YesYesYes

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Op til 4 måneders ventetid ved gyn?!? Læge - Gynækolog 6 17-10-2011 18:52
ventetid Prøver at blive gravid 9 20-09-2011 18:01
Åh, den søde ventetid... - eller noget! Prøver at blive gravid 12 20-09-2011 17:32
Ventetid ??? Prøver at blive gravid 4 23-05-2011 20:30
LAAAAAAAAAAAAAAAAANG ventetid Prøver at blive gravid 10 17-02-2011 20:57
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0