22. September 2018 17:49:10
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26828849
6030 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
nupo
Tinam
Plys: Du har helt ret i, at den Spicy chiken suppe er super god. Den vil jeg sagtens kunne spise, selvom jeg ikke er på pulverkur. Da jeg kun får 5 portioner om dagen, var derråd til lidt kogt kyllingebryst i suppen. det blev den ikke dårligere afWink

morrud: Er du kommet i gang med Nupo?

Jeg har i øvrigt spurgt Svend om jeg som PCO'er må være på Nupo. Hans svar var, at såfremt jeg i øvrig var sund og rask, var det helt ok, at være på Nupo. Det er blot vigtigt, at man bliver tjekket af lægen undervejs i forløbet.

Så skulle den misforståelse være ryddet af vejen.Smile
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

morrud
Hej
JA, lige så langsomt tager jeg lidt nupo som supplement til kosten...
Og har det fint med det..
Jeg har langsomt til værks, belært af tidligere bitre erfaringer med slankekure.. Synes det går godt sammen med 2x metformin dagligt..
held og lykke til I andre der er i gang..

helleosterby
lige et spørsmål....

hvor meget nupo tager i om dagen..
og hvad tager / spiser i af nupo produkterne ????'
Tage i det hverdag eller hveranden dag elle hvordan ????
Redigeret af helleosterby d. 14-03-2011 20:51

Tinam
helleosterby: Hvor mange man skal tage afhænger af, hvilken af de forskellige versioner af Nupo-kur man vil gå på. Jeg har taget den skrappe, hvor man skal have 6 portioner pulver om dagen. Jeg er dog aldrig kommet op 6 portioner, for første dag manglede jeg rn portion da jeg gik i seng. Så nu bruger jeg den til at komme lidt kogt kylling i min suppe om aftenen. Men skal stadig holde mig på under 100 kcal kylling. Så det bliver jo ikke til meget. Men lidt har jo også ret.Smile

Da jeg er på fuldkost er det alle måltider, og hver dag. :-) Synes faktisk, at det er meget lettere end at jeg skal spise et rigtigt måltid om dagen. Så jeg skal ikke tænke så meget på det, udover at jeg skal have pulver 5 gange om dagen. Og det går jo overraskende godt. Wink
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

helleosterby
men kan jeg tage nupo i stedet for formiddagsmaden eller til frokost eller til eftermiddag....bare et af måltiderne....

Nuggi
Helleosterby: jeg har selv brugt det til måltidserstatning som du nævner. Jeg brugte det nogle dage som erstatning for morgenmad OG aftensmad - andre dage kun som erstatning for morgenmad.

Tinam
helleosterby: Prøv at gå ind og læs om de forskellige kure med Nupo. Der er flere varianter. Så mon ikke du kan finde en der kan passe til dig.

http://www.slanki...typer.aspx

Tinam
Jeg er startet på mit 4. IVF forsøg. Fik lige spurgt dem om det var ok, at være på Nupo mens man er i behandling. Det er helt fint siger de. De sagde, at hvis jeg ku holde det ud, var det bare om at fortsætte. Så det gør jeg. Det fungerer glimrende for mig. Og sikke meget tid jeg får ekstra når jeg ikke skal fokuserer på mad og indkøb. Og jeg savner ikke rigtig maden. Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Kiss-kost og Nupo? PCO Brevkasse 6 14-06-2013 19:56
Nupo? Kan jeg godt spise...? 5 10-06-2012 21:59
Nupo meal replacement bar Kan jeg godt spise...? 1 24-10-2011 20:15
NUPO KUR. Kost og motion 3 06-07-2011 21:23
NUPO og PCO ? Kan jeg godt spise...? 4 01-07-2011 12:41
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?