16. Juli 2020 19:53:19
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29833085
5835 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
androkur
seranade
Jeg har idag været hos svend og er blevet sat i behandling m androkur pga øget hårvækst.

Er der andre der har prøvet det og hvilke erfaringer har i m androkur ??? Hjalp det på hårvæksten ???

Jeg skal derind igen om en mdr og skal ikke ta metformin og spiron imens.
Normalvægtig. Er pensioneret pædagog og mor til to skønne tøzer som jeg lever alene med. Har lagt kost om, begyndt på metformin, samt genoptaget min DianaMite behandling maj09. Startet på Spiron maj10. Forsøger at leve med og blive klogere på min PCO hver eneste dag, men det er nok en evig kampConfused

nyo
Jeg har også været på Androcur + Spiron og Metformin. Stoppede med androcur for et par måneder siden. Jeg tror nok, at det hjalp (fik det pga. hårtaCool. Jeg tabte ikke lige så meget hår mens jeg tog det, men det er svært at sige om der kom flere nye hår til. Men sådan noget med hår og hormoner er jo desværre en langvarig proces. Held og lykke :-)

Tanja_esb87
Jeg er kun på metformin. kender i nogle læger der ved en del om hårtab og øget hårvækst?? synes ikke rigtig min læge tager mig alvorlig
Jeg hedder Tanja, er 23 og mor til en dreng på 3. Jeg fik konstateret pcos for ca 6 år siden. under min graviditet tog jeg 37 kg påCry og dem kæmper jeg stadig med at komme af med..

seranade
ja..det ved svend lindenberg...Wink og han tar det alvorligt !!!!

Iøvrigt fortalte han om en "bivirkning" v androkur...."pas på" sagde han..."du bliver meget glad for mænd!!!"Shock
øv at være singel....Huh...hehe...
Normalvægtig. Er pensioneret pædagog og mor til to skønne tøzer som jeg lever alene med. Har lagt kost om, begyndt på metformin, samt genoptaget min DianaMite behandling maj09. Startet på Spiron maj10. Forsøger at leve med og blive klogere på min PCO hver eneste dag, men det er nok en evig kampConfused

Tanja_esb87
Okey, mange takSmile hehe ja så er det da lidt når man er singleSmile.....smiler
Hvordan kommer jeg i kontakt med svend lindenberg?
Jeg hedder Tanja, er 23 og mor til en dreng på 3. Jeg fik konstateret pcos for ca 6 år siden. under min graviditet tog jeg 37 kg påCry og dem kæmper jeg stadig med at komme af med..

seranade
En henvisning fra din læge m pco udredning til en gynogolog og så en tid hos Svend Lindenberg...Copenhagen fertility center...Wink

Er der virkelig ikke nogen der har været i androcur behandling herinde????Shock

Tanja_esb87
Mange takSmile
Jeg har kun været på metformin og DianaMite.

nyo
Jo det har jeg som sagt ;-)

seranade
hehe nyo....D

Hvor længe fik du androkur ??? Og fik du metformin og spiron sammentidigt???

jeg skulle stoppe m spiron og metformin....syns jeg godt jeg ka mærke på sultfornemmelsen..Huh

nyo
Jeg fik Androcur i 4 måneder (de første 10 dage i hver menstruationscyklus). Jeg fik stadig Spiron og Metformin - jeg kan umiddelbart ikke se nogen grund til at vælge det fra imens, man tager Androcur, alle delene skulle jo gerne hjælpe mod hårvækst på længere sigt :-)

seranade
okay tak...syns os det er lidt underligt jeg sku stoppe med metformin os spiron...måske fordi jeg skal spise en androcur hver dag.....???
var det hos svend du blev behandlet???

nyo
Ja, det kan da godt være, at det er derfor.

Ja, det er hos Svend - han sagde, at man i følge en ny guideline skal give pillerne 1.-10. dag i cyklus.

Håber at det hjælper dig - jeg synes, at min hårvækst et blevet meget bedre, mens jeg har været i behandling - også med Metformin og Spiron.

:-)

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Porpecia og androkur Hårvækst og hårtab 1 30-03-2008 09:11
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.