14. December 2018 14:50:07
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27362984
6037 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
syndsforladelse
chrissie
Tilgiv mig, thi jeg har syndet...

Puha jeg har været slem i de sidste par dage!!Blush Det startede torsdags hos min bedste... Jeg spiste ingen kartofler, men grød med sukker i, samt havregrynssmåkager (mine ynglingskager!) og TO(!!!) stykker kage,...
Jeg fortsatte med at synde fredag med en bananmuffin og TRE(!!!) nougat påskeæg fra aldi, de er mega gode (vi må jo godt få nougat nogen gange)..
Idag fortsatte jeg sgu!!! Jeg fik to stykker jordbær tærte, og ½ chocoladebar og så lavede min kusine mad og hun putter sukker overalt (i sovs, salater, dressing) for at fremhæve smagen...

Fortæl mig at det er iorden at have en 3 dages syndetur?? Jeg kan intet mærke på min krop, hverken bagefter eller dagene efter... Så det er ikke sådan at jeg ved at imorgen får jeg det bare mega dårligt... Det er derfor det er så svært for mig at lade være med at spise et stykke kage, for jeg har ingen bivirkning...

Imorgen må jeg tilbage på rette kurs!!! Smile
SYnder I også, eller er I allesammen Angel??
Normalvægtig PCO Pige
Sidste mens juni 2010
Start på KISS kuren den 21 januar
Konstateret PCO d. 15 marts 11
Start på metformin 21 marts 2011
Første mens den 28 april 11!!
Tilknyttet Aagaard maj 2011

chrissie
Hihi, dejlig KrisB, så har jeg ikke så dårlig samvittighed!! Yes
Jeg holder kuren til hverdag, men jeg tror ikke min krop har fattet at metformin normalt tager sukkertrangen... Her har den den komplet modsatte effekt, aldrig har jeg haft så mget lyst til kager, slik og chocolade!Confused
Jeg træner ekstra hårdt imorgen! Smile Hvpr pcovenligt spiser du til hverdag?
Normalvægtig PCO Pige
Sidste mens juni 2010

Happel
Du er ikke alene...Wink Jeg er lige for tiden i et dybt hul af kiks og slik. tsk tsk.

...og jeg prøver også den med hver dag at sige, at fra i morgen er det slutGrin Men jeg er bare så skide sukker-sulten, og absolut tyk nok til at have noget at tære på!
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

lille_trunte
Jeg er også inde i en synde periode. Hverdagene går fint nok, men når vi så kommer til weekenden... Puha... Har været ude at buldre tre weekender i streg og det er ellers kune noget jeg gør hver halve år. Men oveni by-turene kommer der jo tømmermændsmaden, hvilket for mig er burger og pomfritter... Og så lige en pose chips og en plade chokolade... Men kan intet mærke på kroppen og det er det der gør det så svært for mig at lade være... Og vægten falder stadig.... Shock

chrissie
Ej kan du heller ikke mærke når du synder??n Weee, en ligestillet!!!Grin Super!
Men uha, pomfritter, det savner jeg helt sindsyg meget!! Frituestegte, med ketchup og pomfritsovs!! Men det har jeg holdt mig fra i 9 uger!! Smile Jeg fik det ellers hver søndag, men det er helt slut nu!
Jeg er bekymret for om min krop slet ikke kan finde ud af det hvis den får en pomfrit/kartoffel, inde i mit hoved ser jeg et æg i min æggeleder der er ved at beslutte sig for at nu vil den vågne og blive til en ægløsning, men så ser den en kartoffel på vej ned i tarmen, og så skynder den sig tilbage og falder i søvn igen! Huh Så det afholder mig fra pomfritterPfft
Normalvægtig PCO Pige
Sidste mens juni 2010

uglen
Hvor er det befriende at læse, at der er flere der kan syndeSmile
Jeg kan absolut heller ingen forskel mærke. Ikke andet end, at jeg kan få sukkertrangen ud af hovedet, når jeg stiller denWink Men det var vidst ikke lige det der var tænktWink

Men ja, lige det du beskriver, med ægget, som ændrer mening, og lægger sig i dvale igen. Det er også den tanke, der går gennem hovedet hos mig. Og hvor har den gjort det mange gange, siden jeg fik konstateret PCO for nogle uger siden...!

chrissie
Ih super alle jer der har svaret, det hjælper bare at vide at de tanker man har ikke er helt psykopatiske Smile
Og gid man da bare ku få det mega dårligt efter et sukkerædegilde, så ville man ha en go grund til at sige nej tak... Fordømte regnormerygrad!!! Men idag er gået rigtig godt, har næsten ikke syndet! Og jeg har lige meldt mig på madlog, fantastisk side!!! Den gav mig lidt bedre samvittighed med hensyn til kaloerier ihvertfald, men den tager jo ikke højde for at sukker er absolut nogo i PCO verdenen... Men jeg er oppe på hesten igen! Wink
Normalvægtig PCO Pige
Sidste mens juni 2010

lille_trunte
Jeg havde også det samme billede af ægget i mit hovede, men efter at vi fik besked om at min kæreste slet ingen sædceller producerede har det altså været rigtig svært at holde sig på måtten... For så virker det hele bare lidt lige meget med min indsats... Sad Men netop, hvis man fik det vildt dårligt var det nok nemmere at holde sig fra de forbudte sager... Wink

chrissie
Åhh det kan jeg godt følge dig i lille_trunte! Så tror jeg godt nok heller ikke jeg havde ku holde mig fra de søde sager Sad Men hvad gør I så,hvir jeg må spørge?

KrisB: jeg er sikker på det nok blir bedre når du starrer job, jeg spiser også meget mere PCOvenligt når jeg får madpakke på arbejdet end når jeg er hjemme. Smile
Normalvægtig PCO Pige
Sidste mens juni 2010

lille_trunte
Chrissie: Min kæreste har netop idag været oppe med en ny prøve, så håber vi bare at der er bare lidt liv i den... Han blev opereret for testikkel kræft i efteråret og de siger at det godt kan være fordi det var for tidligt endnu efter operationen, men nu må vi se hvad den nye prøve viser...
Men hvis der stadig ikke er liv må vi jo til at overveje om vi vil bruge en donor eller om vi skal gå direkte til adoption...

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176