19. Oktober 2017 09:12:35
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24102391
5862 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
nakkefold - hm
jahn
Hej alle

Så blev det min tur til nakkefoldssccanning i torsdag. Scanningen var så fin, og den lille bebs lå og prinsede sig. Alt så fint ud. Men, men, men desværre blodprøven en forhøjet risiko, så min vurdering er 1-129.
Det var fuldstændig som at være til eksamen, tro at man får et 10-tal og så dumper!!!!

Heldigvis var nakkefolden kun 1,1 og babyen så ud, som den skal på nuværende tidspunkt. Da abortrisikoen er 1 % ved en moderkageprøve, og vi har været igennem SÅ meget for at nå hertil, ja så har vi sagt nej til yderligere undersøgelser.

Jeg kan selvfølgelig slet ikke forestille mig, at der skal være noget galt med mit lille mirakel, og jeg har besluttet mig for, at nu er det altså tid til at begynde at glæde sig. Efter 12 uger med kvalme er det altså på tide Wink Oveni har jeg fået bækkenlsøning, havde det også med min første dreng, så nu er jeg sygemeldt fra arbejde.

Men det er forår og solen skinner, trods alt er livet skønt Cool

kh
jahn
Mor til en dreng fra 2005, som blev undfanget helt naturligt. Konstateret PCO i 2008, har siden tabt 20 kilo.
Fødte en dejlig pige d. 25/10-11 efter 3. ivf-forsøg

Anita
kan GODT forstå jeres valg, vi havde talt meget om det, og var enige om at vores familie godt ville kunne klare/rumme et evt handicappet barn. Vi har en stor datter og havde talt med hende om at der altid er en risiko for at der kan ske noget med babyen når man er gravid. Vi fik en god NF scanning men var rart at have haft snakken.
Held og lykke.

Meier
Selvfølgelig er der ikke noget galt med Jeres lille mirakel Hug Kan slet ikke forstille mig, hvordan det må være at få sådan en besked, men er glad for I kan nyde den lille i stedet for at tænke på hvad der kan ske Smile
Og føler virkelig med dig mht. bækkenløsning - har det selv, plus forhøjet blodtuk og det kan bestemt ikke anbefales.
Mange Hug til dig og baby Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2