11. August 2020 05:32:56
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30029024
5844 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
gode råd?
brei87
er der ikke nogen af jer der kan komme med nogle gode råd?

min sidste menstruation var 15. marts, jeg var til gyn 30. marts og hun sagde at jeg havde et fint stort æg, der snart var klar til ægløsning.

vi havde så en del sengegymnastik omkring d. 15-30 april og nu sidder jeg med kvalme, ømme bryster, svimmelhed, humørsvingninger, enorm tissetrang og let forhøjet temperatur...
men alle tests indtil videre har været negative...

jeg har været på provera og fik menstruation på grund af det d. 13. maj... men det tæller vel egentlig ikke helt i det her regnskab?

Bellemus
Hej

Vil bare lige sige at ens hjerne kan snyde rigtig meget, når man virkelig ønsker noget Smile

Der er rent faktisk nogle kvinder der kan komme så langt at de får mælkeproduktion når deres hjerne har overbevist dem om at de er gravide, nok i ekstremtilfælde, men meget interressant at det psykiske har så megen magt Smile
Vi vil gerne have 3 børn, så er vores lykke gjort Hug skulle dog have tabt 30 kg igår!!

brei87
det er også det jeg bliver ved med at fortælle mig selv... men samtidig er der masser af modargumenter.. og jeg har jo været gravid før og har mistet, så jeg ved jo godt hvordan det føles og hvilke symptomer jeg starter med at få...

Nuggi
Ring eventuelt til din læge og få en tid, så du kan få taget en blodprøve - så burde der ikke være noget at være i tvivl om.

Held og lykke med det.

brei87
havde egentlig tænkt mig at ringe til gyn i torsdags, men fik simpelthen kolde fødder...
kom til at tænke på at det da var for åndssvagt at belemre hende med sådan nogle småting, når nu jeg ikke engang havde fået en positiv test Blush

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp til gode råd Prøver at blive gravid 1 22-11-2013 00:48
Gode råd til at tænke positivt Prøver at blive gravid 5 16-07-2012 11:22
Min Gode erfaring med Metformin :) Metformin eller anden medicin 3 15-11-2011 17:43
Ny - vil gerne have gode råd :-) Diætister /Kostvejledere 4 07-10-2011 13:16
Gode råd søges Kan jeg godt spise...? 5 07-08-2011 16:46
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0