17. August 2019 23:47:05
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28509833
5966 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Tør man udsætte sit lille guldæg for arbejdets strabadser?
Tinuviel
Jeg var til ÆO i går, og fik lagt et rigtig fint æg op med gode graviditetschancer Yes Det er en såkaldt "blastocyst", der har været dyrket i 6 dage pga. et forskningsprojekt, så den er klar til at sætte sig fast med det samme.

Ud af de 11 æg, jeg fik taget ud, var alle 11 modne (det havde jeg ikke forventet!) og 4 havde delt sig. De mener, der vil være et par til fryseren, men det skulle de lige kigge lidt mere på Fingerscrossed

Nu går jeg så og bekymrer mig om alt det, jeg udsætter min krop for i de kritiske første par uger... Jeg skal på kursus i næste uge, og vi skal have en 24 timers opgave på tirsdag, hvor vi kun får mulighed for at sove ca. 4 timer fra onsdag kl. 8 (efter at have været oppe i 24 timer) indtil frokost.
Jeg er sådan i tvivl om, om jeg skal sige, at jeg ikke kan holde til at få så lidt søvn, og at jeg er nødt til at gå i seng før kl. 8 om morgenen. Men hvordan forklarer man lige det overfor éns gruppemedlemmer??
Og kan det mon virkelig betyde, at jeg taber ægget, hvis jeg bare gennemfører opgaven? På tirsdag bør ægget jo have sat sig fast, da det burde gøre det i løbet af i dag eller deromkring.

Ifølge sygeplejersken på Skejby kan de ikke sige, om det vil betyde noget. Men på den anden side har hun frarådet mig at løbe, hvilket jeg ellers gør til daglig.

Hvad ville I gøre?
K: PCO-lignende symptomer. M: Stærkt nedsat sædkvalitet.

Har fået en datter 22. februar 2012 via IVF/ICSI og har tre æg i fryseren til senere.

Bellemus
hmmm gravid eller ikke gravid, var der ingen der kunne få noget som helst ud af at være i nærheden af mig hvis jeg kun har fået 4 timers søvn!!!
En meget underlig opgave, henvis lige til 8 timers reglen, man må lige huske at for lidt søvn er skadeligt mht alt muligt som dårlig hjerte, stress mm.
Vi vil gerne have 3 børn, så er vores lykke gjort Hug skulle dog have tabt 30 kg igår!!

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Svømmehallen - min lille success Hårvækst og hårtab 1 16-01-2015 15:08
Håber jeg når det<3 en lille julegave til jul Prøver at blive gravid 1 11-12-2013 19:48
Et lille spørgsmål Prøver at blive gravid 3 22-08-2013 12:46
Mød Ida, Majbritt, Trine og lille Mads i TV Lorry Artikler, medier og undersøgelser 1 29-05-2012 20:30
Tusinde tak hult og en lille opdatering Er blevet gravid 6 18-03-2012 19:21
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176