25. September 2017 08:08:32
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23896668
5846 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Spørgsmål om pergo....
Malena
Jeg er igang med den første pergokur nu 1 tablet om dagen i 5 dage, nogen der ved hvorfor jeg ikke skal have 2 piller om dagen, som jeg kan læse mange andre skal? Jeg har virkelig svært ved at tro på der nogensinde kommer til at ske noget...jeg er overbevist om at jeg får en besked om at jeg ikke har reageret som man skal, når jeg skal til scanning på torsdag. For tiden føler jeg slet ikke jeg er mig selv, jeg er meget mere deprimeret end ellers, og føler mig modløs og har tabt lysten til både socialt samvær og arbejde..Orker ikke rigtig noget. Jeg tror ikke det ændrer sig før jeg bliver gravid..Jeg kan ikke holde ud af tænke på hvor lang tid der kommer til at gå. Jeg er normalvægtig, og tager også metformin...kan det forbedre chancerne yderligere?

Held og lykke til alle derude, der er igang med samme projekt.Smile

kiwi82
Jeg har været gennem 2 omgange med 2x5 pergotime og skal snart i gang med den 3 hvor det bliver 3x5 stk.
Jeg kunne forestille mig at din læge vil se hvordan du reagere på pergotime, og derfra sætte din dosis op hvis ikke den ene pille er nok. Der er jo sandsynlighed for at du reagere rigtigt godt på 1x5 piller.
Jeg kan godt følge dig at det er en svær tid. Det er rigtigt hårdt at hører om alle de som er blevet gravide, og man selv kæmper en kamp. Og jeg har erfaret, at når jeg samtidigt tager pergotime, har jeg endnu svære ved at overkomme det hele. Pillerne påvirker mig MEGET følelsesmæssing. Men det bedste vi kan gøre for os selv er, at blive ved med at tro på, at det snart bliver vores tur. Samtidigt med fornuftigt mad og motion.
Efter 1½ forsøg på ønskebarn er det endeligt lykkedes, og så enda med tvillinger. Titlen MOR tilfalder mig til juli 2012.

MIN
Hej Malena,

Jeg har selv for nyligt været på 1x5 pergotime, og var til scanning i dag, og der var et par æg på vej, og jeg skal scannes igen tirsdag. Så 1 x pergotime dagligt i 5 dage kan være rigeligt for at stimulere ægløsning. Det er uden tvivl mest sikkert at starte op med en lav dosis, og så regulere det derfra, ellers risikerer du overstimulering.

Jeg håber på dine vegne at der er et æg på vej til næste scanning Smile
Normalvægtig PCO-pige
Begyndte projekt baby september 2010
Gravid ved 3. hjemmerulforsøg
Vi venter tvillinger til sommer

Malena
Tak for jeres svar, nu er der kun 3 dage til jeg skal scannes og have spændingen udløst! Jeg håber så meget på et positivt svar, og hvis der er æg, er det jo bare igang med næste del af etapen, og vente til man kan teste!Grin

Jeg tror også det er pergo der påvirker humøret, for jeg har været lidt gladere siden jeg stoppede med den sidste pille i lørdags..

Lad os håbe det bliver en sommer fyldt med positive graviditetstests til os!Smile

MIN
Det ville være super med en masse positive graviditetsteste Grin Krydser fingre for din scanning er positiv Wink
Normalvægtig PCO-pige
Begyndte projekt baby september 2010
Gravid ved 3. hjemmerulforsøg
Vi venter tvillinger til sommer

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
spørgsmål ud fra ny artikel Kort og godt - PCO kosten PCO Brevkasse 3 04-11-2014 18:18
Sæt igang! Spørgsmål til abstinenser, positiv effekt og desserter :) Kost og motion 7 02-01-2014 08:54
Et lille spørgsmål Prøver at blive gravid 3 22-08-2013 12:46
Enkelte spørgsmål.. Diverse - PCO 1 07-03-2013 15:59
Spørgsmål omkring at være normalvægtig og med PCO Normalvægtig med PCO 8 02-04-2012 09:47
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke