31. Oktober 2020 14:27:40
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30456418
5835 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Er pisse bange....
Stiz
Jeg testede positiv i tirsdags om morgenen og igen onsdag eftermiddag (skulle lige tjekke).. jeg har hele tiden haft en smule ømme bryster, muren i underlivet, er blevet lidt mere træt hen over weekenden og er ret tit sulten.

Dog er jeg meget bange for at rejen går til denne gang også, som for to år siden, hvor jeg havde en MA. Dengang vidste jeg ikke, at jeg havde pco, så spiste på ingen måde pco venligt.
Har bedt min læge om en henvisning til en tidlig scanning i den kommende uge, men har endnu ikke fået en tid.. ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, andet end at komme ud med det og måske hører om andre der har/har haft det som mig..

Putte86
Hejsa Smile

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ville bare give dig en stor Hug med på vejen, og sige jeg håber spiren bliver og vokser sig dejlig stor Smile Fingerscrossed Fingerscrossed Fingerscrossed
K: Let grad PCO. M: Nedsat sædkvalitet.
Smed p-pillerne marts 2010.
Maj/juni: IUI-h: Negativ
Juni/juli: IVF/ICSI: bp 8/7: For lavt hcg - så det bliver ikke til noget Cry

Håber det snart er vores tur Fingerscrossed

Stiz
Havde sex med kæresten efter jeg skrev ovenstående i aftes/nat, og blødte en lille smule bagefter. Der var stadig en lille lyserød plet på papiret her til morgen, men det ser så ud til, at det vist var det. Synes dog mine bryster er blevet mindre ømme, så er bange for at jeg er ved at miste igen Sad hvorfor er det også helligdag i dag - vil have den henvisning fra min læge til en scanning!

tanjaholmjensen
Åhhh stakkels Stiz.. Jeg har også tit lyserødt udfløj efter sex, og jeg tror at så længe det ikke er rigtig bold og blier ved skal du bare tage det med ro. Jeg krydser alt hvad jeg kan for at du hurtigst muligt kan få en trykheds skanning. Men ellers kan du jo betale dig fra det. Det koster omkring 300kr for en trykheds skanning mener jeg.

Stor Hug her fra.
Har spise pco-venligt siden August 2010 (og ikke røget). Og Januar 2011 var der 2 streger på testen...Grin Har termin d. 9/9-2011.

D.3/3-11 Nf: Gik som det skulle:-D
D. 28/3-11 Jordemoder: Hørte hjertelyd, alt perfekt.
D.20/4-11 Ms: Alt var helt perfekt som det skulle være og vi valgte ikke at vide til kønnet.:-D
Spiser ikke pco-venligt mere.
D. 6/6-11 Jordemoder: Alt var som det skulle. Smile
D.8/8-11 Jordemoder: Baby har ikke vendt sig med hoved nedad endnu, men ellers var alt meget fint.
D.10/8-11 Egen læge: Nu 20kilo tunger, men alt er fint.
D.22/8-11 Jordemoder: Baby ligger med numsen nedad, og jeg skal derfor sædeføde...!!!
D. 5/9: Jordemoder
D. 7/9: Vægt scanning
D. 8/9: Lægesamtale
D. 9/9-11: Fenja kom til verden ved planlagt kejsersnit fordi hun var blevet for stor til at sædeføde.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Er så bange/nervøs 3×33 Normalvægtig med PCO 2 07-07-2013 23:52
Er bange for at jeg har en falsk positiv test , aargh Prøver at blive gravid 18 17-12-2011 10:06
Skal insemineres idag, men er bange for testdagen pga. Tidligere dårlig erfaring Prøver at blive gravid 4 21-10-2011 23:19
Gravid og bange Er blevet gravid 7 09-07-2011 19:30
er stadig bange! Er blevet gravid 4 06-05-2009 13:44
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0