17. August 2019 17:58:53
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28509492
5966 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Sygeforsikringen Danmark
2012mn
Hej

Når man skal i behandling for barnløshed, hvilken gruppe vil I så anbefale at man er i, når man er medlem af Sygeforsikringen Danmark???

Jeg er i dag i gruppe 5, men overvejer at skifte til gruppe 1 eller 2.

Er der nogle af grupperne, som dækker noget af de 15.000 kr, som man selv skal betale inden der giver offentlig tilskud.
Eller dækker de først efter de 15.000 kr.

Har prøvet at være inde og læse om det - men jeg bliver bare mere og mere forvirret.

Håber nogle kan skære det ud i pap for mig :-)

Kh. fra

Trunte

Dupont87
Ja gid jeg havde været lidt hurtigere. De vil slet ikke have mig ind i Danmark pga. min PCOS Sad

Held og lykke med projektet.
Q: Konstateret PCO i September 2010.
M: Sæd-kvalitet i top.

Startede behandling hos Svend Lindenberg den 1. februar 2011.

1. forsøg: Tamoxifen efterfulgt af Ovitrelle og hjemmearbejde --> Testdag den 12. April = NEGATIV.
• Ufrivillig pause pga. kæmpe cyste på æggestokken = 3 uger på p-piler og opstart på Metformin.
...Frivillig pause fra hormoner...
2. forsøg: P-pille stop, 1 x 50 mg Pergotime i 5 dage, Ovitrelle og insemination (55 mio.) mandag d. 5. dec. (mandens fødselsdag) --> Testdag den 20. Dec.Fingerscrossed
GRAVID med termin den 24. August <3

Tinam
Jeg var så heldig at mine forældre sørgede for, at jeg blev meldt ind i sygeforsikringen danmark. Dengang synes jeg det var noget pjat, men så fik jeg først astma og siden pco.
Og nu var det så en ret god ting at være med i.

De dækker medicinudgifterne 100%. Er selv skiftet fra gruppe 5 til gruppe 1.

Husk, at være sikker på, at apoteket melder ind når du har købt medicin til fertilitetsbehandling. Jeg har fået medicin fra Gl. Kongevej apotek, og der skulle jeg selv bede dem om det.

Så på den måde fik jeg over 19.000 retur samme dag fra danmark. Det lunede nu lidt Smile
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

2012mn
Tak nu er jeg da blevet noget klogere :-)

Så jeg må vist hellere få skiftet gruppe - de ekstra penge til abonnement kan jo godt betale sig :-)

Sveja
Dupont87 skrev:
Ja gid jeg havde været lidt hurtigere. De vil slet ikke have mig ind i Danmark pga. min PCOS Sad

Held og lykke med projektet.

Det siger jeg også.... Jeg er heller ikke medlem og skal i Menopur behandling. Hvor er det bare møg ærgeligt Sad
Fødte en smuk, skøn dreng d 29 april 2013, som var lavet ved IVF på Skejby. Han er vores største mirakel <3 Hurtigt var alt projektbaby besværet lykkelig glemt....
Nu vil vi snart igang igen. Det er virkelig spændende...
Vi har to blastocyst æg frosset ned i to strå på Skejby, som vi selvfølgelig håber er vores næste mirakel, snart :-)

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Sygeforsikring Danmark og Sovi Kostklinik Kost og motion 2 03-11-2012 18:27
Menopur og 'danmark' - pis osse.... Hormoner 3 13-09-2011 19:51
Sygesikring Danmark - Gonal F Prøver at blive gravid 3 05-09-2011 21:02
Kliniske diætister - Sygeforsikringen Danmark Diætister /Kostvejledere 4 19-06-2011 11:57
Sygeforsikringen Danmark Prøver at blive gravid 4 03-03-2011 08:02
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176