19. April 2021 08:05:17
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29447961
5464 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
For sgu da også...
Bitten
Jeg har fået mens... Sad ØV!

Men som min mand siger - vi prøver bare igen. Det er bare så hårdt at håbe og håbe og håbe for så at blive skuffet. Vi har prøvet næsten et år nu, de sidste to gange med Pergotime, da jeg ikke får ægløsning af mig selv. Sad

Prøvede virkelig at skubbe det i baggrunden denne gang. Havde travlt på arbejde, så det gik nogenlunde, men trods det og sex på de helt rigtige tidspunkter, så skulle det ikke være denne gang, at jeg blev gravid.

Føler mig en anelse snydt. Angry

Oven i det har jeg de ondeste mavekramper, så det kører bare rigtig godt i dag.

Skulle lige ud med det, så tak fordi du læste så langt.

Bitten *enormt langt nede, så vejret passer perfekt til humøret*
Redigeret af Bitten d. 11-07-2007 10:27

hult
Ihhhh altså, Bitten, hvor er det altså bare for surt!

Kan godt forstå du er nede, al den ventetid og så bare....... mens!

Men som manden siger, I skal prøve igen, men ved det er hårdt, den ene nedtur efter den anden, men hold ud, tro på det, jeg ved godt det er nemmere sagt end gjort.

Trøstende knus
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
smil
Hej søde Bitten. Jeg føler med dig og det er vigtigt, at du får det ud. Det er så skide hårdt at sætte sig op måned eller måned og så plask ender det bare med ingenting. Tro mig - I know!!
Håber det bedste for dig og håber s.... også snart, at vejret bliver bedre! Man skulle tro det var efterårsferien der ventede. kh Linda

Bitten
Tak for jeres søde svar.

Et eller andet sted er det okay, for hvis nu jeg havde testet negativ og så gik og ventede på mens - det ville da være værre, for hvornår kan man så komme i gang igen...

Gyn har heldigvis været så rar at give mig recept på en omgang Pergotime mere, så jeg ikke skal vente med næste forsøg, til hun er tilbage fra ferie i august, så nu skal jeg bare have dem hentet på apoteket.

Jeg skal nok komme ovenpå igen, men jeg skal lige sluge kamelen endnu en gang.

Bitten

smil
Er der nogen specielt årsag til I ikke bliver sendt videre i systemet? Har I forsøgt længe? kærligst Linda

Bitten
Vi prøvede selv ca. 6 måneder, men jeg fik kun mens 2 gange, så jeg gik til lægen, som henviste mig til gyn. Så ventede vi en måned på det. Fik så konstateret PCOS via scanning, og så skulle jeg jo lige nulstilles, og så gik der en måned mere.

Og nu står vi så her et par måneder senere med 2 Pergotime-forsøg bag os, så det er ikke fordi vi har været i behandling så længe.

Det er bare så frustrerende, fordi vi var klar for allerede et år siden, og jeg synes ikke, at vi har været specielt urealistiske mht. hvor lang tid det kunne tage. Føler mig bare snydt for ca. 10 chancer pga. PCOS.

Bitten

smil
Grunden til jeg spørger er, at vi prøvede selv i ca. 1 år, men på det år fik jeg også kun mens 3 gange, så jeg var næsten klar over, at et eller andet var galt. Jeg gik til læge - fik taget blodprøver og blev så direkte videresendt til Skive Fertilitetsklinik, hvor jeg blev scannet og fik konstateret PCOS - så vi kom direkte i behandling og det er jeg egentlig mega glad for. Men det er åbenbart meget forskelligt fra læge til læge, hvad de gør og synes Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Nyhed med Stevia fra Den Gamle Fabrik indeholder OGSÅ tilsat sukker Kan jeg godt spise...? 1 28-01-2014 20:57
PCO også for dem som ikke ønsker børn Støttegrupper/mød andre PCO'er 3 06-12-2013 18:02
Er jeg OGSÅ overspiser? Overvægtig med PCO 2 28-05-2013 19:53
PCO-kost kan også hjælpe på mænd Prøver at blive gravid 1 14-01-2013 14:22
Også mig !!!! Er blevet gravid 9 03-04-2012 18:05
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1