21. September 2019 20:22:58
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28605206
5943 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Så er det imorgen det forhåbentlig sker...
Sveja
Hejsa Smile

Så er det imorgen jeg skal ud og insimineres og jeg er SÅ spændt og noget nervøs.... Mit humør kører op og ned, stakkels min søde kæreste.

Det bliver en meget mærkelig dag imorgen... Hvad skal man lige lave når man har været derude?!?! Skal jeg forholde mig i ro eller hvad gør man? Smile Jeg vil jo nødig gøre noget forkert.

Håber sådan at det kommer til at gå som det skal. Ihh det er vildt at være kommet hertil Smile
Fødte en smuk, skøn dreng d 29 april 2013, som var lavet ved IVF på Skejby. Han er vores største mirakel <3 Hurtigt var alt projektbaby besværet lykkelig glemt....
Nu vil vi snart igang igen. Det er virkelig spændende...
Vi har to blastocyst æg frosset ned i to strå på Skejby, som vi selvfølgelig håber er vores næste mirakel, snart :-)

regitze
De sagde til mig at jeg ikke skulle gøre (eller ikke gøre) noget specielt efterfølgende, men bare leve som normalt.
Jeg havde dog taget fri fra arbejde, fordi jeg var sikker på at jeg slet ikke ville kunne fokusere. i virkeligheden havde det dog nok været bedre at tage derud efter insemineringen, for jeg gik bare rundt i små cirkler om mig selv hele dagen og spekulerede Smile
Håber for jer at alt går godt, og der kommer en lille bebs ud af det!Fingerscrossed
Diagnosticeret i april 2011, men har nok godt vidst hvad der var fat de sidste 5-6 år. Nye blodprøver august 2011 som viste at alle tal var normaleYes
1.IUI sep 2011: neg
Dannede store vandcyster efter inseminering. Har holdt en måneds pause, provera for at fremkalde blødning.
2. IUI nov 2011: neg
3. IUI dec 2011: neg
4. IUI jan 2012: neg.
Deltager i PCOS forsøg i Holbæk.
1. ICSI:14 æg ud, 7 de kunne stikke i, 2 gode - 1 op 14/3. Blodprøve 28/3 - POSITIV!!!
Venter perfekt lille dreng med forventet ankomst 29.11.2012

AFH
Held og lykke i morgen Fingerscrossed

Og ja, du skal bare gøre som du plejer. Jeg havde dog lidt ondt i maven resten af dagen, så var glad for jeg havde en hjemmearbejdsdag.

Jeg spurgte mht motion mv, så dagen efter sad jeg til spinning som jeg plejer. Skulle bare gøre som jeg plejer. Gynokologen grinede af mig, da jeg fortalte jeg havde fået forbud mod at løfte vores gadebukke ind nede på arbejde og manden havde forbudt mig at løbe.
Har den skønneste søn fra aug 2012 Smile

Sveja
HejsaSmile

Så blev jeg insemineret igår og det gik helt fint. Det gjorde ikke ondt eller noget.
Jeg tog en dag på sofaen og slappede af.
Idag har jeg lidt ondt i maven og har mere udflåd end jeg plejer (sorry Smile) Så håber det er gode tegn....

Huha 14 dage er laaaang tid at vente...

Nu må vi snart få nogle babyer på banen ik Smile
Fødte en smuk, skøn dreng d 29 april 2013, som var lavet ved IVF på Skejby. Han er vores største mirakel <3 Hurtigt var alt projektbaby besværet lykkelig glemt....
Vi har to blastocyst æg frosset ned i to strå på Skejby, som vi selvfølgelig håber er vores næste mirakel, snart :-)

MIN
De 14 dage går såååååååå laaaaaangsooomt Grin Jeg krydser fingre for jer og håber du står med en positiv test om 14 dage Smile
Normalvægtig PCO-pige
Begyndte projekt baby september 2010
Gravid ved 3. hjemmerulforsøg
Vi venter tvillinger til sommer

Sveja
Taaark Smile Det håber jeg virkelig virkelig også..... Men jeg må sådan passe på ikke at gå hel i selvsving over al' det her Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Testdag imorgen...KOM NU FREDAG Prøver at blive gravid 2 12-07-2012 18:31
Blodprøve imorgen Prøver at blive gravid 4 24-11-2011 19:06
Argghh - Hvorfor sker der ingenting? Kost og motion 9 09-09-2011 10:16
7. gang er forhåbentlig lykkens gang for os!! Prøver at blive gravid 24 10-06-2011 19:58
Sker der mon noget, virker det??? Metformin eller anden medicin 3 10-06-2011 10:40
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke