24. Maj 2017 09:43:43
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 22805578
5754 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Klinikken på Odense Universitetshospital
Lizzy
Hej Piger Smile

Jeg er ret ny her, og går og samler kræfter til at forsøge at få en henvisning til gynækolog, hos min læge. Han er lidt tilbageholdende med henvisning, mener ikke der vil komme noget konstruktivt ud af at få diagnosenConfused

Har i nogen erfaring med klinikken i Odense??

De bedste hilsener Lizzy

hla72
Jeg har lidt svært ved at finde ud af om den stadig eksisterer ConfusedConfused, for der er absolut intet info om den på OUH's hjemmeside og min læge kender intet til den.
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves

www.heidi-l.dk

http://heidi-l.dk
Dorthe
Den eksisterer stadig.
http://www.ouh.dk...?id=122900

Vi har gode erfaringer derinde fra, de er søde og rare, og meget villige til at svare på alle slags spørgsmål.

Vi har "lavet" 2 piger derinde. Grin

Hug fra Dorthe.

Lizzy
Godt at høreSmile jeg vil nemlig gerne i "gode hænder" fra 1 undersøgelse af. Det er mange, mange år siden jeg gik til læge med pco relaterede symptomer første gang. Tror jeg var 22 år Sad Gider ligesom ikke mere fis.

Knus Lizzy

Hellar
Mener du pco-klinikken eller fertilitetsklinikken? Jeg tror at Heidi svarer dig i forhold til pco-klinikken og Dorthe i forhold til fertilitetsklinikken?

Kh. Helle

hla72
Ja, jeg svarer i forhold til pco-klinikken, sådan forstod jeg spørgsmålet... men det kan da godt være jeg er forkert på den. Blush
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves

www.heidi-l.dk

http://heidi-l.dk
Lizzy
Jeg er interesseret i PCO klinikken. Vi har jo også gynækologer i Århus, men jeg helst på en klinik med særlig viden om PCO. Jeg var slet ikke klar over, at det ikke foregik samme sted som fertilitetsbehabdlingerne Frown Det er jo en hel videnskab Cool Godt i har overskud til at hjælpe mig. Det betyder meget for mig Thumbsup

Hilsen Lizzy

Hellar
Hej igen Lizzy!
Jeg var kun ganske kort gennem PCO-klinikken, da jeg havde (har stadigWink) et ønske om at blive gravid, blev jeg hurtigt sendt videre til fertilitetsklinikken... Jeg har derfor ikke de store erfaringer udover at jeg ved at de består af en sammensætning af Endokrinologisk Afdeling M og Gynækologisk-Obstetrisk Afdeling D. De virkede meget professionelle og søde, men som sagt efter de havde bekræftet diagnosen (PCOS) og kort fortalt om følgevirkninger mm, henviste de mig videre, da de ikke kan hjælpe når man har ønske om graviditet. Hvis jeg var dig ville jeg da prøve at ringe til dem og få en snak ... det kan da i hvert tilfælde ikke skade Wink

Hilsen Helle

jensen4
hey så lige i snakkede om pco på OUH. ( odense universitetshospital.
Så syntes lige at den der søgte efter det skulle ha nummeret.
65412345 man skal ringe onsdag mellem kl. 9-15 og spørge efter sekretær Pia Blæsbjerg eller Ellen Vilhemsen.
Held og lykke.
Har ikke selv prøvet dem.
Men tror de er gode.

Vh Louise

Dorthe
Ups, jeg troede at det var fertilitetsklinikken, du mente.

Jeg går til regelmæssig kontrol ang metformin inde på PCO-klinikken, og de er smadderflinke. Det har været 2 kvinder, jeg har snakket med.
Den ene har ingen humor, men er meget sød. Den anden kunne godt se det komiske i, at min mand og jeg sloges om skraberen. Lang historie. Grin

Hug fra Dorthe.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Laserbehandling Odense Hårvækst og hårtab 12 15-05-2012 08:58
PCO piger i Odense Støttegrupper/mød andre PCO'er 8 10-05-2012 10:15
PCO klinikken, OUH Læge - Gynækolog 1 17-04-2012 09:13
God læge i Odense Læge - Gynækolog 1 15-04-2012 21:41
Spørgetime om kost - i Odense PCO Foreningen 1 18-02-2012 16:17
Log ind
Brugernavn

Kodeord