22. September 2018 17:49:22
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26828856
6030 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Hejsa
Cille30
Hejsa alle sammen..

Længe siden at jeg har været på, men sådan er det jo Grin

Øhh, kunne godt tænke mig at høre hvordan det går med jer andre nu? Er det lykkedes jer at blive gravide?? HVordan går det med jeres vægttab?

Hvad spiser i? for det jeg spiser(sundt) hjælper ikke ret meget på vægttab, taber mig ikke så meget, går ture med vores hund 3 gange om dagen og løber hver anden dag, men der sker ikke ret meget.. Tror at jeg kan tabe mig 2 kg max på en måned, hvilken jeg synes er for dårligt.. Samt at jeg lider virkelig er træthed, forstår det virkelig ikke, når min kæreste vækker mig om morgen, føles det som om jeg ikke har sovet og er skide træt.. Føler mig nytteløs og hjælpeløs, aner ikke hvad jeg skal gøre???? Lægen gav mig metformin men desværre kunne jeg igen ikke tåle dem, så dem har jeg totalt opgivet.. Ville bare gerne have et godt liv, at når jeg går i seng, ikke skal døje sådan med at falde i søvn, og når jeg endelig sover, og bliver vækket næste dag, føles det ikke som om jeg har sovet, men står alligevel op Sad Hader det virkelig.. Har nogen af andre det sådan?? Hvis i har haft det sådan, hvad har i så gjort for det????

Så en anden ting, har lagt mærke til at pco forum ikke er som det langtid har været, f.eks en ny pige som skriver og forvirret og folk kigger så er der ingen som skriver velkommen til og hjælper, for da jeg var her meget, og skrev indlæg og søgte råd osv, fik jeg hjælp,, hvad er der dog sket for det.. Kan f.eks nævne MAC, ingen skrev og mange havde set det, det synes jeg var synd, og læste hendes indlæg igennem og skrev tilbage til hende.. Jeg undre mig bare, så må i blive sure på mig, men synes bare ikke at det pco forum er det samme mere, som det har været med gode råd osv..

Håber at i svare på mit indlæg!!!! og om i har råd og evt kan hjælpe mig?

Knus Cille
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Cille30
Hejsa Grin
Nej det har du nok ikke, kan også se at du først er kommet til i juli i år Grin Der var jeg ikke herinde, så det er nok derfor at du ikke har set indlæg fra mig af.. Men tænkte nu nok på andre herinde.. Jeg har bare været en tid hvor jeg bare ville komme ovenpå igen.. Nej selvfølgelig skal man ikk svare på indlæg hvis man ikke kan, men så kunne man da skrive velkommen til Grin For jeg har da heller ikke svaret på alle spørgsmål...

Uhhh pyha, ja det er ikk sjovt med den træthed, jeg gad godt at den var væk, hvis man kan sige det sådan.. Jo jeg for abcdef, jern osv i en vitamin pille samt en ekstra d-vitamin pille oveni Smile

Ej hvor er det flot du har tabt dig 15,4 kg på 3 mdr, Tillykke med det Grin Den har jeg prøvet, men tabte også mig, men jeg har aldrig tabt de sidste kilo som jeg mangler, hvor den sviger imellem vægten selv om jeg spiser sundt og motion, hvor jeg løber hver anden dag, cykler engang imellem i vinterperioden, ellers går jeg ture 3 gange om dagen med vores hund Grin Så det irretere mig meget med at jeg ikke taber mig nok, jeg vil nok sige at jeg har fået masser af muskler på mine ben, arme, altså ombygge fra fedt til muskler, men min mave, har jeg ikke tabt mig så meget på Sad øv bøv, men det kommer nok..

Det går fint nok, nej det gør du ikke, men den er inde under min præstation da jeg meldte mig til herinde, der kan du kigge under mit navn og så er det vist nok det allerførste indlæg der er skrevet Grin Men ellers har vi prøvet at blive gravid i 6 år uden held, på den normale måde, da jeg ikke har tabt mig nok til ferlitetsklinkken, og dengang for 6 år siden havde jeg tabt de kilo som jeg skulle, men da de havde en nordmand læge der, forstod han ikke så meget og vi forstod ikke ham, så der blevet lavet en fejl der, ellers kunne vi haft et barn i dag, som sygeplejske sagde for lidt over 1 år siden da vi var på ferlitetsklikken igen.. Det hele faldt sammen omkring mig/os for 6 år siden, da ham lægen sagde at jeg skulle tabe mig yderligere 20 kg selvom jeg havde tabt mig mere det jeg skulle første gang, og da jeg fik det afvide for 1 år siden, var et slag i hovedet på os igen Sad så vi har været igennem meget.. Ellers har jeg en "søn" på 10 år, som er min kæreste´s søn fra et tidligere forhold Grin Han er dejlig.. Men ja vi ønsker da også meget et barn sammen (ØNSKEBARNET) men vi har også tænkt på at hvis det ikke sker, så må vi desværre leve uden barn/børn, et liv uden et barn/børn til os til daglig,, Ellers ser vi vores venner/familie´s børn samt min "søn" hver anden weekend og ferier Smile Så helt skidt er det heller ikke.. Men selvfølgelig vil jeg bare gerne have ET barn, så ville jeg være lykkelig Smile

Hvad med dig? kender heller ikke din historie?

Knus Cille
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hejsa Piger Alt imellem himmel og jord 2 01-08-2010 19:35
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende