07. December 2021 09:35:50
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 32553229
5791 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Hvaaa`- der er jo en streg mere på G-testen?
Dupont87
I dag (aften) er det 13 dage siden, at jeg tog Ovitrelle.
Havde enlig aftalt med mig selv, ikke at teste før på mandag, hvor det er 14 dage siden IUI, men kunne slet ikke styre mig her til morgen.BlushHuh - jeg kan jo se en streg mere, og så i udstrakt arm? Hvad er nu det?

De sidste 5 dage har jeg simpelthen sovet så dårligt om natten, hvilket jeg ALDRIG plejer at gøre. Jeg PLEJER at kunne sove hele dagen væk, men ikke mere. vågner mange gange og ligger og karter rundt som en sindsygHuh

jeg har haft ømme dutter siden ægløsningssprøjten og de sidste 4 dage har jeg haft en mærkelig murren/menstruationsagtig (og så alligevel ikke) aktivitet i underlivet samt små niv engang i mellem.

Nå men havde bare lige brug for at komme ud med detSmile

Hvad tror i piger? jeg havde jo slet ikke regnet med at der ville være en streg mere i dag, så nu er jeg helt forvirret... Jeg skulle nok have ventet til testdagBlushHuh

God weekend pigerHug
Q: Konstateret PCO i September 2010.
M: Sæd-kvalitet i top.

Startede behandling hos Svend Lindenberg den 1. februar 2011.

1. forsøg: Tamoxifen efterfulgt af Ovitrelle og hjemmearbejde --> Testdag den 12. April = NEGATIV.
• Ufrivillig pause pga. kæmpe cyste på æggestokken = 3 uger på p-piler og opstart på Metformin.
...Frivillig pause fra hormoner...
2. forsøg: P-pille stop, 1 x 50 mg Pergotime i 5 dage, Ovitrelle og insemination (55 mio.) mandag d. 5. dec. (mandens fødselsdag) --> Testdag den 20. Dec.Fingerscrossed
GRAVID med termin den 24. August <3

Dupont87
Tak søde KrisBHug

Jeg ved ikke hvad jeg er lige nu, jeg tror ikke på noget før mandag. Men det er da... ja jeg ved det ikkeSmile - kunne se stregen allerede efter et par minutter og så er den ellers bare blevet tydeligere tydeligere. Jeg kan sagtens se den i udstrakt arm.

det her er jo det rene vanvid.... tænk hvis jeg er gravid? Ej nu må jeg hellere tage og slappe lidt af tror jegBlushPfft

Jeg må nok hellere teste i morgen ogsåGrin, ej jeg vil da prøve at lade være, men nu hvor testene ligger her sååååå.....Blush

1. forsøg: Tamoxifen efterfulgt af Ovitrelle og hjemmearbejde --> Testdag den 12. April = NEGATIV.
• Ufrivillig pause pga. kæmpe cyste på æggestokken = 3 uger på p-piler og opstart på Metformin.
2. forsøg: P-pille stop, 1 x 50 mg Pergotime i 5 dage, Ovitrelle og insemination (55 mio.) mandag d. 5. dec. (mandens fødselsdag) --> Testdag den 20. Dec.Fingerscrossed

regitze
Waow - det lyder ikke helt usandsynligt at den faktisk er god nok - håber på dine vegne. Der er godtnok et boom i de postitive tests for øjeblikket, håber snart jeg kan melde mig i klubben!
Diagnosticeret i april 2011, men har nok godt vidst hvad der var fat de sidste 5-6 år. Nye blodprøver august 2011 som viste at alle tal var normaleYes
1.IUI sep 2011: neg
Dannede store vandcyster efter inseminering. Har holdt en måneds pause, provera for at fremkalde blødning.
2. IUI nov 2011: neg
3. IUI dec 2011: neg
4. IUI jan 2012: neg.
Deltager i PCOS forsøg i Holbæk.
1. ICSI:14 æg ud, 7 de kunne stikke i, 2 gode - 1 op 14/3. Blodprøve 28/3 - POSITIV!!!
Venter perfekt lille dreng med forventet ankomst 29.11.2012

Dupont87
Hej Regitze.

Jeg tør ikke håbe på noget endnu, men indtil videre ser det jo helt fint udPfft

Ja, de positive g-test er inde i en rigtig god rytme i øjeblikket, håber jeg kan følge trop. Det kunne være hyggeligt hvis du også lige hoppede på den positive bølgeCool

Er du kommet igang med 3 IUI?

regitze
Tjaaa - jeg har fået Tamoxifen i 5 dage - det satte så småt gang i to æg på hver side. Nu får jeg Gonal-F (kun 37½, han er bange for at sætte for meget smæk på) og skal så scannes igen mandag. Tror nu ikke vi når IUI - de har lukket fra og med d. 23, så sidste chance er d. 22. Eftersom det kun er dag 15 og mine æg ikke er kendt for at være speedy gonzales tror jeg ikke vi når det inden.
Men pyt-skidt - så længe der kommer nogle æg, må vi jo prøve selv. Det eneste ufede er, at vi tager over til svigerforældrene efter arbejde d. 23, og først kommer hjem d. 26..... Så meget har man jo altså ikke lyst til at involvere dem.. Men har jo overtrådt adskillige grænser allerede i det her forløb, så det er vel bare endnu en til samlingen Huh
Diagnosticeret i april 2011, men har nok godt vidst hvad der var fat de sidste 5-6 år. Nye blodprøver august 2011 som viste at alle tal var normaleYes
1.IUI sep 2011: neg
Dannede store vandcyster efter inseminering. Har holdt en måneds pause, provera for at fremkalde blødning.
2. IUI nov 2011: neg
3. IUI dec 2011: neg
4. IUI jan 2012: neg.
Deltager i PCOS forsøg i Holbæk.
1. ICSI:14 æg ud, 7 de kunne stikke i, 2 gode - 1 op 14/3. Blodprøve 28/3 - POSITIV!!!
Venter perfekt lille dreng med forventet ankomst 29.11.2012

MIN
Uhh, det er svært...

Du må teste igen på din testdag. Det kan jo gå begge veje. Jeg har personligt selv prøvet at tage en svag positiv test før tid, som endte med menstruation (biokemisk graviditet) - siden da, har jeg aldrig testet før tid igen, det syntes jeg var alt for hårdt.

Men jeg håber virkelig af hele mit hjerte, at testen er positiv igen på mandag, og du har en lille fin bebs i maven Grin det bliver tre meget laaaaaange dage Wink

Og ja, det er helt vildt med alle de positive teste for tiden - skønt - det skal endelig fortsætte. Jeg mindes også et lille babyboom herinde sidste år sidste december - dejlige med alle de ekstra julegaver Yes
Normalvægtig PCO-pige
Begyndte projekt baby september 2010
Gravid ved 3. hjemmerulforsøg
Vi venter tvillinger til sommer

Dupont87
Regitze: Ej hvor irriterende, at klinikken lukker - Men spm du selv siger, så længe at der kommer et æg så er der jo gode chancerYes

Hihi, jeg kan godt forstå, at du synes det er lidt akavet at lave bæbse hos svigerforældreneBlush - Men ja, grænserne bliver godt nok rykkede i det her vandvidGrin. Jeg har da også selv overtrådt et par stykkerWhistle

MIN: Tak fordi du hepper på mig og blobWink - Jeg har taget en test igen her til morgen, som stadig er positiv. Dog ikke lige så positiv som igår, men det var også tidligere på morgenen, ved ikke om det kan have noget at sige. I aften er det 14 dage siden Ovitrelle, så den burde da være ude at kroppen??? ÆÆIIJJJ hvor er det irriterende at jeg ikke bare ventede til testdag. (NOTE TIL MIG SELV: Gør det aldrig igen)Whistle

Tillykke med babyerne, kan se du lige har været til nakkefoldsscanning. Gik det godt?

Julekram herfra Smile

MIN
Testen kan jo sagtens svinge alt efter hvad tid på dagen du tager den Smile Men ja, man finder hurtig ud af, at det at bedst at vente til testdag, for man kan alligevel ikke helt rigtig glæde sig, før man har testet positiv på testdagen... Men det er så svært at vente Huh

Det gik rigtig fint til nakkefoldsscaningen - man bliver jo helt rørt, når man ser sådan to fostrer bokse rundt i maven Smile
Normalvægtig PCO-pige
Begyndte projekt baby september 2010
Gravid ved 3. hjemmerulforsøg
Vi venter tvillinger til sommer

Dupont87
Ja, det kan jeg da godt forståSmile - Jeg tror jeg bliver en rigtig tudeprinsesse når den tid kommer og jeg skal scannesBlush hihi....

Den er stadig positiv og stadig inden for 5 minutter, dog ikke så tydelig som kontrolstregen, men jeg kan sagtens se STREGEN i udstrakt armCool - uha hvor er det spændende. Jeg har testen 3 dage i træk og alle var svagt positive. Idag er det 13 dage siden at jeg blev insemineret. Nu håber jeg bare ikke hende den røde viser sig i trussen i morgenFingerscrossed

Ønsker dig en god søndagYes

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Ikke PCO mere??? PCO Brevkasse 3 21-01-2014 00:08
Har du lyst til at hjælpe med at sætte mere fokus på PCOS og PCO? Artikler, medier og undersøgelser 2 27-11-2013 21:37
Har en dreng på 3 men har nu PCOS mon jeg kan få en mere? Prøver at blive gravid 2 26-09-2013 21:38
Metformin og kost..aldrig mere kulhydrater? PCO Brevkasse 3 25-08-2013 17:14
Kan vist ikke tåle Metformin mere... Metformin eller anden medicin 2 30-11-2011 18:53
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke