21. November 2017 18:18:22
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24474336
5905 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Erfaringer med provera og pergotime?
CarinaSRP
Hej piger

Jeg er 23 år, normalvægtig pco'er. Har haft menstruation hver måned i de 7 måneder vi har forsøgt at få barn. Der har været cykli på 35-37 dage med en enkelt på 50 dage. Jeg har et par gange haft ægløsning. Jeg er nu i gang med provera for at fremkalde menstruation og ska så på pergotime..

Er der andre der har prøvet det og er blevet gravide??? Håber jeg virkelig.. Er så ked af det - føler det hele er noget møg.

regitze
Hej Carina.

Jeg har prøvet Pergotime, og det reagerede jeg rigtigt fint på. Er desværre ikke blevet gravid endnu, så lige der kan jeg ikke hjælpe dig - men det gav en fin ægudviikling Smile
Diagnosticeret i april 2011, men har nok godt vidst hvad der var fat de sidste 5-6 år. Nye blodprøver august 2011 som viste at alle tal var normaleYes
1.IUI sep 2011: neg
Dannede store vandcyster efter inseminering. Har holdt en måneds pause, provera for at fremkalde blødning.
2. IUI nov 2011: neg
3. IUI dec 2011: neg
4. IUI jan 2012: neg.
Deltager i PCOS forsøg i Holbæk.
1. ICSI:14 æg ud, 7 de kunne stikke i, 2 gode - 1 op 14/3. Blodprøve 28/3 - POSITIV!!!
Venter perfekt lille dreng med forventet ankomst 29.11.2012

CarinaSRP
Tak for svarSmile Øv at det ikke er lykkedes dig endnu. Ved man hvorfor og hvad skal du igennem nu?

MIN
Hej Carina,

Mit første forsøg var med provera og efterfølgende pergotime, det tog mig desværre rigtig lang tid at producere æg med pergotime. Så andet forsøg blev med Gonal F, tredje forsøg også med Gonal F gav pote - og jeg er i dag gravid med tvillinger.

Held og lykke med det - du er helt sikkert gravid inden længe Smile
Normalvægtig PCO-pige
Begyndte projekt baby september 2010
Gravid ved 3. hjemmerulforsøg
Vi venter tvillinger til sommer

regitze
Hej igen.

Nej, det vides ikke hvorfor - men satser på det bare skal have tid. Når man forsøger med IUI får man jo ikke information om kvalitet af hverken æg eller sæd, så det er ikke til at sige.
Vi er nu gået over til reagensglasbehandling, så er lige nu i nedregulering med henblik på ICSI. Grunden til det er ICSI og ikke IVF er, at vi deltager i et forsøg på Holbæk Sygehus omkring insulinresistens og ægkvalitet, og i projektforsøget er det altså ICSI de benytter.

Men krydser da fingre for at det lykkes for dig snart, så du ikke behøver spekulere så meget mere Smile
Diagnosticeret i april 2011, men har nok godt vidst hvad der var fat de sidste 5-6 år. Nye blodprøver august 2011 som viste at alle tal var normaleYes
1.IUI sep 2011: neg
Dannede store vandcyster efter inseminering. Har holdt en måneds pause, provera for at fremkalde blødning.
2. IUI nov 2011: neg
3. IUI dec 2011: neg
4. IUI jan 2012: neg.
Deltager i PCOS forsøg i Holbæk.
1. ICSI:14 æg ud, 7 de kunne stikke i, 2 gode - 1 op 14/3. Blodprøve 28/3 - POSITIV!!!
Venter perfekt lille dreng med forventet ankomst 29.11.2012

CarinaSRP
MIN skrev:
Hej Carina,

Mit første forsøg var med provera og efterfølgende pergotime, det tog mig desværre rigtig lang tid at producere æg med pergotime. Så andet forsøg blev med Gonal F, tredje forsøg også med Gonal F gav pote - og jeg er i dag gravid med tvillinger.

Held og lykke med det - du er helt sikkert gravid inden længe Smile

Ej hvor fantastiskSmile Tillykke med det. Uh ønsker mig selv tvillinger - satser jeg påWink

CarinaSRP
regitze skrev:
Hej igen.

Nej, det vides ikke hvorfor - men satser på det bare skal have tid. Når man forsøger med IUI får man jo ikke information om kvalitet af hverken æg eller sæd, så det er ikke til at sige.
Vi er nu gået over til reagensglasbehandling, så er lige nu i nedregulering med henblik på ICSI. Grunden til det er ICSI og ikke IVF er, at vi deltager i et forsøg på Holbæk Sygehus omkring insulinresistens og ægkvalitet, og i projektforsøget er det altså ICSI de benytter.

Men krydser da fingre for at det lykkes for dig snart, så du ikke behøver spekulere så meget mere Smile

Tak skal du ha' og i lige måde - rigtig meget held og lykke til digSmile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Erfaringer med barbering og laser i ansigtet søges! Hårvækst og hårtab 8 04-11-2014 21:26
Erfaringer med Ciconia i Århus Prøver at blive gravid 2 21-10-2014 12:47
Hårtab efter kostomlægning (og Pergotime) Hårvækst og hårtab 5 27-05-2014 15:46
Pergotime - bivirkninger Hormoner 1 21-01-2014 14:35
Erfaringer med zoneterapeut Kim Wena Alternativ behandling 1 21-01-2014 10:47
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende